بیس بال: Huskies از طرفداران از دست ندهید این بازی اما نگاه به جلو به سال آینده

Garson گفت: او یکی از اولین کسانی که شاید حتی اولین Rosenzweig به نام به تصویب غمگین اخبار. که چگونه بسیاری از

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399

Garson گفت: او یکی از اولین کسانی که شاید حتی اولین Rosenzweig به نام به تصویب غمگین اخبار. که چگونه بسیاری از طرفداران جان سخت از 77 سال Garson است. پس از این تیم آغاز به کار در سال 2003 او نیست از دست رفته Huskies از بازی و حتی اگر او می دانست این بود که آینده از آن او ضربه سخت تر از یک beanball.

"نا امید شده است قرار دادن آن را بسیار به آرامی" Garson گفت. "دل شکسته می تواند یک راه خوب برای آن قرار داده است. من دل شکسته هنگامی که این ویروس بیرون آمد و من می بینم هیچ پایانی در چشم. هنگامی که مایک به نام من آن چیزی بود که من از نوع رود, بنابراین من چندان حیرت زده کرد اما این واقعیت هنوز هم لطمه می زند."

هیچ Northwoods لیگ بیس بال در ورزشگاه وید در جولای ؟ یک سال پیش که می شده اند ژرف اما اگر یک چیز وجود دارد این بیماری همه گیر است و تدریس آن را به انتظار غیر منتظره.

مینه سوتا, هوای آزاد, سرگرمی است در حال حاضر محدود به 250 نفر, اما آن را در هر منطقه اجازه می دهد Northland را خاک آهنگ برای باز کردن به جمعیت بزرگتر اگر در هر منطقه ای مانند grandstands و چاله جدا نگه داشته.

با ballparks ممکن است آن را نمی شود بسیار آسان است.

اسکات Schreiner, St. Cloud Rox مالک گفت: او در حال کار سخت بر روی این مفهوم است. St. Cloud را ballpark طبیعی در شکستن صندلی, بدین معنی که به راحتی می تواند تقسیم ballpark را به 250 و 250 جداگانه با امتیازات حمام و صندلی.

"تنها چیزی که طرفداران می خواهم به اشتراک گذاشتن پارکینگ," او گفت:.

اما Schreiner گفت: پاسخ او از دولت در حالی که قدردانی خود را از تلاش شد که زمان فرمان اجرایی "اجازه نمی دهد که یک ورزشگاه یا سرگرمی های دیگر محل به بیش از 250 کلاهک مگر اینکه محل کاملا جداگانه فضاهای جداگانه با مستاجر ظرفیت. که به نظر نمی رسد به این مورد در اینجا."

با وجود شکست Schreiner گفت: او را به مبارزه برای آن است.

Rox بخشی از Northwoods لیگ "غلاف" از پنج تیم آغاز شد که بازی روز شنبه از جمله مینه سوتا تیم مستقر در منکیتو روچستر St. Cloud و ویلمار و همچنین Waterloo, Iowa. Schreiner به آن اعتراف قمار بود به امید این محدودیت را سست می شود.

Rosenzweig گفت: Huskies نمی تواند کار با 250 طرفداران 500 طرفداران و یا حتی 750 طرفداران و بدون در نظر گرفتن دست دادن. Garson قطعا نبود سرزنش Rosenzweig برای Huskies' فصل بودن لغو شد. این تیم برگزار شد امیدواریم که تا هفته گذشته با افزایش موارد در روزهای اخیر آن را به ارزش خطر است.

"مثل من به مایک مهم ترین چیز این است که چه چیزی بهترین را برای او" Garson گفت. "او نمی تواند عمل کنند که بدون از دست دادن ثروت. من می خواهم او را به ماندن مالی سالم بنابراین ما می توانیم Huskies از در اینجا برای مدت زمان طولانی است."

Jon زمستان موافقت کرد. اگر شما فکر می کنم Garson است و آجیل و رفتن به تمام کسانی که Huskies بازی ها, زمستان است certifiably wacko. او نه از دست رفته Huskies یا دلوت-برتر Dukes صفحه اصلی بازی از لیگ شمال ابقاء شد در سال 1993. که طول 1,044 مستقیم بازی ها از جمله 596 Huskies از بازی.

زمستان احساس می کند که حتی با اجتماعی فاصله Duluth را بزرگ وید ورزشگاه می تواند نگه دارید از 1 ، 000 طرفداران به راحتی. مانند Garson او نبود سرزنش Huskies.

"من می خواهم که واقعا شوکه و اگر آنها را از طریق رفته بود با این" گفت: زمستان 53. "تنها اجازه می دهد 250 طرفداران در درب است که فقط یک قاتل برای آنها. و یک بار دیگر آنها درمان هر ورزشگاه مانند آن را یک برش کوکی. من نمی فهمم از دولت نقطه نظر OK, 250, طرفداران, که در آن آنها می آیند تا با آن شماره? زیرا وقتی که می آید به اجتماعی فاصله Wade ورزشگاه خیلی متفاوت تر از یک منکیتو. در اب راه رفتن توسط یک ماموت به اندازه پارک.

"اما پس از آن دوباره خواهد طرفداران بود راحت مسن به خصوص طرفداران ؟ طرفداران ممکن است تنها ماندن به هر حال این که آیا آن را 250 نفر در آن وجود دارد و یا هر شماره شما را انتخاب کنید."

آن را فقط به Huskies که احساس مالی خرج کردن البته. با توجه به شهر دولوت اجاره از ورزشگاه وید $بود 42,167.50 در 2019. در این سال آن را $1,916 فتح کرد گرفته شد.00. Huskies پرداخت $18,880 سال گذشته در اجاره. در این سال آن صفر است.

دیگر قابل توجه مستاجرها از سال های گذشته شامل College of St. Scholastica این دلوت بازیکنان سافت بال انجمن و نوک پیکان Fastpitch لیگ. این پول است که هرگز به آینده. نه در این سال ، هر کس تا به حال برای تنظیم.

زمستان زندگی فقط در خارج از برتر در شهر Lakeside. او گفت که او تا به شده است اقامت مشغول بهبود صفحه اصلی و دیجیتال حفظ و نگهداری پروژه ها و عضویت در رشد Douglas County Historical Society برتر, جایی که او با این نسخهها کار پاره وقت به عنوان یک مدیر کسب و کار.

Garson در ضمن گفت که او "شده است و تقریبا چسبیده به قوانین" تا آنجا که coronavirus می رود. او تنها بازدید از یکی از دوستان خود را. او کمک می کند تا او را شناخت و او در حال رفتن به باید عمل جراحی آب مروارید به زودی. حتی زمانی که Garson است بیش از وجود دارد, آنها را نگه دارید حداقل شش پا از فاصله بین خود. در این روز و سن یکی می تواند هرگز بیش از حد امن است.

Garson گفت: برجسته از روز خود را در حال رفتن به فروشگاه مواد غذایی خوردن و خوابیدن و قصد بازگشت به روزهای کودکی تندرست توپ تنیس در کنار یک دیوار آجری و فیلدینگ زمین توپ در بازگشت شلیک. Garson انجام داده است, این سال, اما با هیچ بیس بال در این تابستان او شده است رانندگی از خانه در کوه سلطنتی مانور در دلوت به ورزشگاه وید بیشتر به تازگی با استفاده از تاریخی ballpark را عظیم دیوار و پارکینگ خالی است.

"من استفاده می شود به عمل فیلدینگ زمین توپ را برای ساعت در یک زمان. در حال حاضر من این کار را برای حدود 15 دقیقه و من خسته از" Garson گفت:. "این آزمایش من رفلکس و من را ندارد و بسیاری از اشتباهات بنابراین من هنوز هم که."

تا سال آینده که بهترین او می تواند انجام دهد.

"تا آنجا که به من مربوط می شود می توان آن را 30 درجه خارج با یک باد سرما عامل از صفر اما به نظر من زمانی که من در ballpark آن 75 درجه و راحت" Garson گفت. "این درست مثل آنها می گویند در "میدان رویاها" هنگامی که شما راه رفتن در آن وجود دارد, افراد هستند که مانند بچه های دیگر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب