مینه سوتا در مجلس سنا به اتفاق آرا رای به ممنوعیت کودک, ازدواج, Walz امضای پیش بینی

تحت دولت فعلی قانون 16 و 17 ساله هستند قادر به نکاح اگر آنها تا به حال اجازه از پدر و مادر خود را و یا یک قاضی

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

تحت دولت فعلی قانون 16 و 17 ساله هستند قادر به نکاح اگر آنها تا به حال اجازه از پدر و مادر خود را و یا یک قاضی. تغییر خواهد کرد که آمده اوت زمانی که رژیم صهیونیستی. تیم Walz علائم خانه فایل 745 به قانون است.

با توجه به بند و زنجیر رها در گذشته یک گروه حمایت لابی برای ممنوعیت ازدواج کودکان در سراسر کشور, اکثریت قریب به اتفاق کودکان بحباله نکاح در اوردن, در ایالات متحده در حال preteen و دختران نوجوان ازدواج برای مردان بالغ است. اولیه نویسنده این لایحه سناتور. ساندرا Pappas, D-St. Paul گفت: در طبقه چهار شنبه که دختران جوان قبل از ازدواج بزرگسالی بیشتر احتمال دارد به تجربه خشونت و فقر و فقدان آموزش و پرورش شرایط بهداشتی مزمن و طلاق نسبت به کسانی که پس از ازدواج آنها در سن 18.

"در حقیقت یک کودک نمی تواند طلاق نمی توانم اجاره یک آپارتمان می خرید و یا اجاره یک ماشین نمی تواند دریافت مراقبت های بهداشتی و یا بررسی به یک بیمارستان نمی تواند یک حساب بانکی باز می کند دسترسی به ارث نمی توانید یک کارت اعتباری نمی تواند حتی ماندن در یک ضرب و شتم زنان سرپناه" Pappas گفت. "یک کودک نمی تواند کمک به خود و یا فرزندان او."

کمی وجود دارد طبقه قبل از بحث در مجلس سنا به اتفاق آراء در روز چهارشنبه. Pappas روشن است که اگر کسی که ازدواج کرده بود قبل از بزرگسالی — آیا در ایالت یا کشور دیگر — حرکت به مینه سوتا ازدواج خود را خواهد بود به رسمیت شناخته شده در دولت است. اما دولت نمی خواهد به رسمیت Minnesotans' دوران کودکی ازدواج از اینجا اگر آنها ساکن و آنها سفر خارج از دولت مستقیم تلاش برای دور زدن قانون است.

این لایحه در حال حاضر حرکت به Walz میز برای خود پیش بینی کرد ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب