Kieren d'souza مقیاس 'دوستی قله' در Pir Panjal در کمتر از 12 ساعت

Kieren d'souza یک مرد خسته. تنها چند روز پیش او به پایان رسید خسته کننده 5,289 متر دنباله اجرا در Pir Panjal ک

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

Kieren d'souza یک مرد خسته. تنها چند روز پیش او به پایان رسید خسته کننده 5,289 متر دنباله اجرا در Pir Panjal کوه در هیماچال پرادش است. در حالی که بسیاری از کوهنوردان را حدود شش روز به مقیاس 'دوستی قله', Kieren آن را در کمتر از 12 ساعت.

27 ساله به دنبال روند جهانی در کوهنوردی و دنباله اجرا می شود که در آن تاکید شده است در ضبط سریع بار.

پس از اطمینان کسب اجازه از پلیس محلی و مقامات دولت او شروع سفر از Dhundi. برنامه ریزی زمان شروع از ساعت 1 صبح بود که با تاخیر چند دقیقه به عنوان یک زن و شوهر از ناخوانده inebriated مهمانان سقوط کرد ،

کم inclines

هنگامی که دنباله اجرا آغاز شد Kieren کاسته طریق مراحل اولیه کمک آب و هوای خوب و کم inclines. در حدود 4000 متر علامت گذاری بود که او مجبور شد به کم کردن سرعت. درجه حرارت های زیر صفر و سرد باد ساخته شده برای مجازات ترکیب. Kieren تا به حال به تغییر را از خود را در حال اجرا دنده — نازک ضد آب قنتد, ژاکت, کلاه, شورت و دستکش — به محافظ کوهنوردی لباس.

"دست من شروع به متورم شدن; من واقعا تلاش شد. من تا به حال به کمک گرفتن از دوستان من در خانه تولید که انجام می دهند تصویری شلیک کنید. آنها به من کمک کرد من قرار داده چکمه و شلوار" Kieren گفت. نزدیک سپیده دم Kieren بود خشک و خواب آلود اما مهمتر او موفق به نگه داشتن ذهن خود را تیز. "یک گام اشتباه است می تواند در یک 1km رایگان قرار می گیرند. شما نیز تا به حال به تماشای خطرناک crevasses," Kieren گفت. گرفتن آهسته و مداوم رویکرد Kieren در نهایت از آن ساخته شده به اوج. نشاط او احساس کوتاه بود به عنوان او تا به حال به دنده تا برای دشوار تبار. با توجه به شیب تند کاهش Kieren نمی تواند راه رفتن در مد نرمال. او تا به حال به پایین صعود' — شبیه به تکنیک مورد استفاده برای پایین آمدن از نردبان.

او به زودی اجرا می دود. غریزه خالص در زمان بیش, با Kieren سکندری از طریق کشش نهایی. او این کار انجام می شود — یک شاهکار بشر در تلاش و چقرمگی روانی. "این قاعده را پذیرفته ممکن است برای بالا رفتن از یک کوه در 10 روز اما این تنها راه است. یکی باید فکر می کنم در خارج از جعبه — مجموعه ای جدید با چالش ها و غلبه بر آنها."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب