Disruptors غدد درون ریز در دریاچه ها در حال تبدیل شدن به یک نگرانی در حال ظهور

او دلیل: برای مطالعه یک زرده تخم مرغ و پروتئین موجود در perchs' جگر به نام vitellogenin که ممکن است ارائه شواه

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399

او دلیل: برای مطالعه یک زرده تخم مرغ و پروتئین موجود در perchs' جگر به نام vitellogenin که ممکن است ارائه شواهدی از اختلال غدد درون ریز در دولت گونه های آبزی.

در طول چند سال گذشته مطالعات مینه سوتا آب پیدا کرده اند انواع مختلفی از مواد شیمیایی غیر قابل تنظیم -- مانند داروسازی, رایحه, مقاوم در برابر آتش و مواد شوینده و حشره کش ها -- که در حال گسترده در دولت دریاچه ها و رودخانه ها.

برخی از این آلاینده ها هستند که به نام غدد فعال مواد شیمیایی است که می تواند تقلید اثرات هورمون در انسان و حیات وحش است.

این EACs ممکن است نمایشگاه سميت حاد در سطح به طور معمول در بر داشت در محیط زیست, اما به جای منفی بر عملکرد طبیعی رشد و تولید مثل از یک ارگانیسم در غلظت های بسیار پایین و یک گزارش از آژانس کنترل آلودگی مینه سوتا گفت.

حضور خود را در مینه سوتا آب و همچنین به عنوان توانایی های بالقوه خود اثرات منفی بر روی گونه های آبزی است که در حال رشد نگرانی های زیست محیطی است که همچنان به نشان می دهد تا در آیزاکسون رادار در طول سال.

"آنها مختل عادی در مسیرهای سیگنالینگ همراه," آیزاکسون گفت. "آنها می تواند بر توسعه پس چه نوزاد خود را به مانند نگاه. آنها می تواند بر تولید مثل پس از اینکه آیا یا نه شما می توانید یک کودک. آنها می تواند بر مغز و اعصاب خود را پس چگونه مغز خود را کار می کند."

در مورد آیزاکسون را در جای بلند قرار دادن-و دیگر گونه های ماهی -- غلظت های بالاتر از vitellogenin به طور معمول در بر داشت در زنان به دلیل آن است که یک جزء لازم در تولید تخم مرغ و در عین حال برای نر ماهی vitellogenin غلظت معمولا کم است.

هنگامی که ماهی نر در معرض EACs آنها می توانید شروع به توسعه زنان ویژگی های از قبیل افزایش vitellogenin غلظت.

در بیشتر موارد ماهی نر نیز یافت شده است که به تولید تخم مرغ در بیضه -- یک بیماری نامیده دو جنسیتی. علت دقیق این نیست به طور کامل شناخته شده اما از آن شده است مربوط به برخی از شناخته شده disruptors غدد درون ریز مانند روان bisphenol A (BPA) و علف کش آترازین.

برخی از گونه های ماهی ها به طور طبیعی hermaphroditic و باید هر دو مرد و زن اندام جنسی; اما هنگامی که ماهی معرض ابهام جنسی می تواند باعث مشکلات باروری در درون یک گونه است.

به طور معمول آشکار ترین مورد از اختلال غدد درون ریز در میان گونه های آبزی موجود در آب که در نزدیکی شهرهای با جمعیت زیادی از مردم آیزاکسون گفت.

در عین حال حتی در شمال مینه سوتا جامعه شیمیایی ردپای است گسترده.

اثرات محلی

اگر چه او اذعان کرد که اطلاعات محدود است (این سوف مطالعه نشده است برای انجام به اندازه کافی سال) آیزاکسون و کلاس های خود را در بر داشت مدارک و شواهد برای حمایت از این غدد درون ریز اختلال ممکن است در حال وقوع در نزدیکی دریاچه بمیجی.

"یکی از چیزهایی که ما متوجه شده ایم-ما لازم نیست که مقدار زیادی از داده ها -- اما یک چیز است که شروع به ظهور است که نر ماهی در دریاچه بمیجی بالاتر vitellogenin سطح نسبت به زنان بیش از سایر دریاچه ها در منطقه" آیزاکسون گفت.

بخش دیگری از آیزاکسون را در جای بلند قرار دادن مطالعه به نظر می رسد در چگونه vitellogenin غلظت ممکن است افزایش در نر ماهی است که در پایین دست بشر فاضلاب ورودی.

"برای Bemidji, آن را فقط به آنچه ما خیط و پیت کردن پایین کشیدن" آیزاکسون گفت.

با توجه به کنترل آلودگی مینه سوتا, آژانس, منابع خاص این مواد شیمیایی به آب های سطحی شامل فاضلاب شهری, تخلیه سپتیک سیستم رواناب از حیوانات, کشاورزی, آب طوفان و حتی باران و برف است.

آیزاکسون گفت: تصفيه خانه فاضلاب هستند طراحی شده است برای حذف EACs; آنها طراحی شده برای حذف مواد مغذی مانند نیتروژن و فسفر.

هنگامی که فاضلاب درمان آن منتشر شده است به محلی آبراه که در آن استفاده می شود دوباره برای هر تعداد از اهداف مانند تهیه آب آشامیدنی آبیاری محصولات کشاورزی و حفظ زندگی آبزیان, یک گزارش از ایالات متحده آمریکا سازمان حفاظت محیط زیست گفت.

وقتی پرسیده شد که چه چیزی قابل توجه اثرات EACs در فاضلاب می تواند در ماهی جمعيت آیزاکسون ذکر یک مطالعه انجام شده توسط بررسی زمین شناسی ایالات متحده و دانشمندان دانشگاه کلرادو در بولدر Creek, Colo.

این مطالعه نشان داد که جمعیت ماهی در پایین دست از تخلیه فاضلاب از تصفيه خانه فاضلاب تحت سلطه بود توسط زنان و 18-22 ٪ از ماهی به نمایش گذاشته دو جنسیتی.

اما آیزاکسون اشاره کرد که تحقیقات بیشتری مورد نیاز است برای تعیین یک راه موثر برای از بین بردن EACs از فاضلاب در تصفیه خانه ها در ایالات متحده

به بمیجی فاضلاب امکانات درمان در حال حاضر با بهره گیری از اشعه ماورای بنفش ضد عفونی در طول ice رایگان فصل آیزاکسون گفت که او علاقه مند است در انجام یک مطالعه به دنبال در چگونه این فرایند به طور بالقوه می تواند حذف EACs از فاضلاب است.

"شده اند وجود دارد مطالعات نشان می دهد که آنها را شکستن در حضور نور UV" آیزاکسون گفت. "بنابراین ما می خواهیم به نگاه غلظت این غدد درون ریز ترکیبات فعال هنگام ضد عفونی در حال وقوع است و زمانی که ضد عفونی نشده است محل مصرف برای دیدن اگر یک تفاوت وجود دارد."

آیزاکسون همچنین اشاره کرد که قرار گرفتن در معرض انسان به غدد درون ریز و اخلال در مواد شیمیایی است که اغلب وقوع روزانه. آنها می تواند ما را در مواد غذایی و آب مورد خانواده و این که "ماشین جدید بوی."

و در حالی که این مواد شیمیایی مرتبط شده اند به مشکلات سلامتی مانند ناباروری و انواع مختلف سرطان "آن را بیش از حد به زودی به می گویند که آیا feminized ماهی ها نشان دهنده اثرات بهداشتی برای انسان بیش از حد" یک مقاله توسط National Geographic گفت.

هنوز آیزاکسون اصرار داشت که آن را لازم داشته باشیم از محصولات روزمره و در نظر گرفتن انشعابات در هر دو سلامت انسان و زمین است.

"یک غذای آماده است که فقط به آگاهی از آنچه که شما در حال مصرف است. آیا شما واقعا نیاز به مصرف هر محصول در آن است؟" آیزاکسون گفت. "محصولات است که شما با استفاده از در زندگی روزانه خود را نه تنها شما را تحت تاثیر قرار آنها نیز تاثیر می گذارد محیط زیست است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن