نویدا به ارمغان می آورد Covid تست به درب خانه با ویژه درایوهای

نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 4:37:37 am در روز یکشنبه

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 4:37:37 am
Covid testing, Coronavirus cases, special doorstep drive, noida news, Up news, indian express news در روز یکشنبه خود دولت انجام تست ویژه درایو که در آن 4,177 آزمون انجام شد که 3707 آزمايشات آنتی ژن تست. (بازنمودی)

Noida دولت شدت یافته Covid تشخیص تشخیص تلاش های تست توده در جوامع مسکن.

در خطوط تست درایو انجام شده بین جولای 2 و 12 دولت است راه اندازی اردوگاه در مجتمع های مسکونی و مراکز اجتماعی به ارائه رایگان سریع آنتی ژن تست در هماهنگی با RWAs.

در روز یکشنبه خود دولت انجام تست ویژه درایو که در آن 4,177 آزمون انجام شد که 3707 آزمايشات آنتی ژن تست.

تا شنبه شب Gautam Buddh نگر گزارش 3495 موارد با 2590 بهبود و 33 مرگ و میر. این منطقه گزارش 90 موارد جدید و بدون تازه مرگ و میر.

"ما در حال گرفتن پاسخ مثبت از افراد و به دنبال به راه اندازی اردوگاه در سراسر منطقه است. در جوامع مسکن به طور متوسط بیش از 2500 تست در حال انجام روزمره است. دولت و سلامت پزشکی تیم شرکت هماهنگ با جامعه مسکن مقامات به راه اندازی اردوگاه. ما شده اند با نزدیک شدن توسط چند جمله جوامع خواهد شد و اعزام تیم به کمپ بالا و در حال اجرا گفت:" یک مقام ارشد دولت.

به گفته مقامات دولت حدود 300 آنتی ژن کیت ارائه شده در یک خاص ، این مقامات پزشکی ارتباط می تواند به این مقام مسئول به دست آوردن بیشتر کیت بسته به تقاضا است.

روز دوشنبه آزمايشات انجام شده در پنج اردوگاه همراه با تلفن همراه و مرکز. علاوه بر اردوگاه آزمون هستند که در حال انجام هستند در یک جامعه مرکز بهداشت چهار اولیه مراکز درمانی و SOS تلفن همراه, تست, مرکز رسمی گفت.

یک نویدا resident فقط نیاز به حمل یک ID نشان دادن مدرک اقامت و ارائه معتبر اطلاعات تماس در مرکز آزمون های. یک تیم از شش نفر از جمله چهار پرسنل پزشکی در حال حاضر در تست های مرکز. یک جدول برای ورود اطلاعات در حالی که پزشکان انجام این تست در یک فاصله.

در این رویداد یک فرد آزمایش مثبت, اطلاعات تماس با اقامت در گذشته به تیم پزشکی و بیمار نگران است تا با مقامات بهداشتی در covid ون در عرض 5-6 ساعت. از آنجا که وجود دارد هیچ ارائه صفحه اصلی قرنطینه توسط دولت فرد گرفته شده است به یک نهادی شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن