پسر عموی Lalu Yadav جدا دختر در قانون می پیوندد RJD

توسط: PTI | پتنا | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 7:21:07 pm (از راست به چپ) Tejashwi Yadav با مادر و

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
توسط: PTI | پتنا | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 7:21:07 pm
Lalu's son Tej Pratap Yadav to marry former Bihar CM Daroga Rai's daughter in May (از راست به چپ) Tejashwi Yadav با مادر و سابق بیهار سانتی متر Rabri Devi و برادر بزرگتر Tej Pratap Yadav. (اکسپرس عکس توسط Prashant راوی)

اولین پسر عموی Tej Pratap Yadav همسر جدا القاء شد به Rashtriya Janata Dal (RJD) در اینجا در روز پنج شنبه در یک حرکت است که ممکن است با هدف عقیم گذاشت, سیاسی, شورش در قوانین Lalu Prasad را مهتر پسر در اجرا به مجمع انتخابات در بیهار.

Karishma روی یک دندانپزشک حرفه ای و بزرگ دختر سابق وزیر Daroga پراساد Rai, پیوست, RJD در آن دولت مرکزی در حضور این حزب رئیس نامزد وزرا Tejashwi Yadav.

پدر او Bidhan چاندرا روی یک تاجر و مددکار اجتماعی است که برادر بزرگتر RJD MLA Chandrika Roy که دختر آیشواریا درگیر در یک اختلاف زناشویی با Tej Pratap Yadav.

زن و شوهر در حال بستن گره در ماه مه سال 2018 اما شوهر برای ثبت طلاق به سختی شش ماه بعد. با دادخواست طلاق, در انتظار همسر تصمیم به ماندن با او مادر در قانون سابق وزیر Rabri Devi اما گفته می شود سقوط از خانه او در ماه دسامبر سال گذشته دربندی یک سری از اجرا فهم با بستگان از شوهر جدا.

Chandrika Roy تا به حال پس از آن قول داد به تلافی توهین مبارزه ضرب المثلی "برای اولین بار از خانواده" از RJD در هر راه ممکن از جمله "سیاسی".

در ابتدا هر چند حزب را انتخاب کرد به تطهیر خانواده زاویه به Karishma Roys القایی.

"لطفا نظر توسعه از طریق منشور از خانواده است. Karishma تصمیم به پیوستن به حزب نکات سمت karishma (معجزه) این حزب در حال رفتن به انجام در انتخابات است. بیشتر و بیشتر مردم در حال جذب شدن به سوی حزب و جوان و پویا رهبری Tejashwi Yadav" RJD سخنگوی Mrityunjay Tiwari به خبرنگاران گفت: به مناسبت.

او همچنین ادعا کرد که شرم آور تقسیم رنج می برد توسط این حزب در ماه گذشته در حساب از پنج نشسته MLCs راه رفتن به JD(U) به ریاست وزیر Nitish کومار تا به حال باعث واکنش شدید در حکم NDA.

"بسیاری از رهبران JD(U) و همچنین بی جی پی نیز در تماس با حزب ما رهبری است. آنها باید خود را ابراز ایمان به ایدئولوژی Lalu Prasad و رهبری Tejashwi Yadav. NDA را دریافت خواهد کرد بسیار بزرگتر تکان خوردن از ما بود," او گفت.

هنگامی که با نزدیک شدن Roy گفت: او پدر روابط نزدیک با Lalu Prasad predated عموی او تاخت و تاز کردن به سیاست است.

او همچنین به دنبال نور از عموی او مکرر tirades در برابر Lalu خانواده و مایل به پیوستن به JD(U) که او بیان شده در اوایل این سال است.

"من نمی توانم اظهار نظر در مورد عموی من. من مثل دختر خود را. او یک جانباز در سیاست, در حالی که من یک مبتدی هستم. من فقط می گویند که من باید متعهد سرباز حزب و کمال مسرت از انجام هر نقشی که به من واگذار شده," او گفت:.

او همچنین به عنوان رد "فرضی" نمایش داده شد که آیا او را علیه خود عمو اگر او را شکست صفوف و مبارزه در برابر RJD در مجمع انتخابات است ،

در ضمن BJP اغلب متهم RJD از محرمانه تحریک Chandrika روی یک بیانیه محکوم RJD برای قرار دادن "یک بازی از احترام به اواخر Daroga پراساد Rai خانواده".

"Karishma روی یک دختر تحصیل کرده جامعه ما است. در دموکراسی هر کس آزاد است به دنبال جاه طلبی های سیاسی به عنوان در هر انتخاب است. اما اجازه دهید RJD نه فریب مردم و آنها را بر این باورند که آن جهات اواخر رهبر خانواده است. آن را نمی تواند دور از گناه Aishwarya را تحقیر. سپس نیازهای خانواده به صورت عمومی عذرخواهی به او BJP سخنگوی Nikhil نند یک Yadav کاست گفت: در این بیانیه است.

گمانه زنی زیاد است که Chandrika Roy در حال برنامه ریزی برای رفتن همه را در برابر خانواده در مجمع انتخابات است که در صورت Tej Pratap Yadav وارد نزاع پدر یا مادر ممکن است به مسابقه در برابر او.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن