کرالا باز می شود درون مرزهای امتیاز را به رشته ساکنان

توسط: اکسپرس سرویس خبری | تریواندروم | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 8:53:55 am کرالا ساخته شده

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | تریواندروم | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 8:53:55 am
Kasargod model, Agra model, coronavirus Agra model, coronavirus Kasargod model, coronavirus India cases, COVID-19, India news, Indian Express کرالا ساخته شده است هر گونه ترتیبات حمل و نقل برای بازگشت این رشته در کشورهای دیگر. آنها را به ترتیب برای حمل و نقل خود را. (فایل)

کرالا باز کرده است مرزهای خود را برای مردم آن رشته در کشورهای دیگر به عنوان سومین مرحله از تمدید مستند آغاز شد. به عنوان بسیاری از 5,470 عبور صادر شده است و تا دوشنبه شب به کسانی که ثبت نام کرده اند با دولت آژانس Norka ریشه.

در شش درون مرزهای نقاط استادانه درست شده ترتیبات ساخته شده اند به نمایش مسافران که می خواهند به وارد دولت است. کسانی که مشکوک به Covid-19 علائم خواهد بود تست شده و جدا شده در بیمارستان. افراد بدون علامت خواهد بود به کارگردانی قرنطینه خود را در خانه. محلی در سطح هوشیار کمیته می تواند نظارت خود را قرنطینه برای 14 روز. این کمیته را نمایندگان خود نظارتی, سلامت, درآمد و ادارات پلیس به عنوان اعضای آن است. اگر کسانی که دستور داده شده است صفحه اصلی قرنطینه لازم نیست امکانات خود را در خانه محلی panchayat خواهد ترتیب مشترک مراکز به تسلیم چنین افرادی.

کرالا ساخته شده است هر گونه ترتیبات حمل و نقل برای بازگشت این رشته در کشورهای دیگر. آنها را به ترتیب برای حمل و نقل خود را. رانندگان استخدام وسایل نقلیه نیز باید به صفحه اصلی قرنطینه.

وزیر Pinarayi Vijayan به رسانه ها گفت که ورود و عبور صادر شده است به اولویت افراد مسن زنان باردار و دانش آموزان است. اگر کسی می خواهد انتخاب کنید تا اعضای خانواده خود را از کشورهای دیگر اجازه به دست آمده باید از چنین متحده و همچنین از جمع از خانه خود را در منطقه در کرالا است. کسانی که از کشورهای دیگر باید از تحریم که دولت و باید تحت غربالگری سلامت قبل از جسارت این سفر در صورت نیاز.

Vijayan گفت: 1.66 لاخ Keralites در کشورهای دیگر ثبت نام کرده اند با NORKA ریشه های ابراز علاقه خود را در بازگشت به کرالا. تا کنون 28,272 افراد را برای اعمال عبور برای ورود به دولت و 5,470 عبور صادر شده است, او گفت:.

رئیس جمهوری گفت: تنها یک پنجم از این افراد ثبت نام شده قادر خواهد بود به بازگشت به خانه یا با استفاده از وسیله نقلیه خود را و یا استخدام یک. آن دشوار خواهد بود برای دیگران به بازگشت به خانه اگر سفر امکانات مرتب شده اند. از این رو دولت به دنبال حمایت از اتحادیه های دولت در این زمینه است.

او گفت که نخست وزیر شد, درخواست برای اجازه توقف قطار از کشورهای دیگر به کرالا به منظور تسهیل در بازگشت از Keralites رشته در نقاط مختلف کشور پس از مستند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب