تصمیم گیری در T20 WC معوق

این شورای بین المللی کریکت (ICC) هیئت مدیره معوق تمام تصمیم های مهم از جمله سرنوشت T20 جام جهانی در استرالیا ب

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

این شورای بین المللی کریکت (ICC) هیئت مدیره معوق تمام تصمیم های مهم از جمله سرنوشت T20 جام جهانی در استرالیا بعد از این سال حداقل تا 10 ژوئن با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

"ICC مدیره ملاقات از طریق تلفنی امروز با تمام موارد دستور کار معوق تا 10 ژوئن سال 2020 پس از بحث رهبری رئیس Shashank منهر در اطراف موضوع محرمانه" خواندن بیانیه ای از ICC در روز پنج شنبه.

"...این هیئت همچنین درخواست ICC مدیریت برای ادامه بحث و گفتگو با سهامداران در کاوش های مختلف گزینه های احتمالی در نور به سرعت در حال تغییر بهداشتی وضعیت ناشی از کوروناویروس."

هیچ اشاره ای

در این بیانیه هیچ آشکار ذکر خیمه رویداد برنامه ریزی شده برای بازی در استرالیا از تاریخ 18 نوامبر 15, اما این واقعیت است که آن را تاکید کرد در ادامه بحث نشان داد که T20 جام جهانی می گردید و یا به تعویق افتاد به نام خاموش.

کریکت استرالیا نیز گیر اصلی FTP, برنامه, در حالی که اعلام برنامه سفر برای آن خانه در تابستان.

دو بخش

هند تور استرالیا شده است به دو قسمت تقسیم شده: T20I سری pre-T20 World Cup و تست و ODI سری به بازی می شود پس از این رویداد جهانی است.

علاوه بر T20 جام جهانی, در این جلسه قرار شد برای نهایی انتخابات برای انتصاب منهر جانشین ICC به عنوان رئیس و مقابله با این موضوع از BCCI ناتوانی امن معافیت مالیاتی از سوی دولت برای سال آینده T20 جام جهانی.

به بیرون درز ' ارتباطات

هندو می داند که بسیاری از بحث در جلسه روز پنجشنبه حول چه برخی از ارتباطات داخلی بین ICC و عضو آن تخته بود به بیرون درز ' به رسانه ها.

BCCI جمهور Sourav Ganguly, بر اساس گزارش رسانه ها است درک به اعتراض به BCCI که در تاریکی نگه داشته بیش از یک ارتباطی بین کریکت استرالیا و چند عضو دیگر تخته بیش از احتمال به تعویق افتادن این T20 جام جهانی.

در طول هفته گذشته شده اند وجود دارد گزارش های رسانه ها در مورد ICC اخلاق افسر رد منهر شکایت از شیوه های غیر اخلاقی در برابر سابق انگلستان و ولز Cricket Board رئیس کالین گور (طالب برای ICC رئیس پست) در حالی که اعطای وام به کریکت هند غربی و بن بست بین BCCI و ICC بیش از معافیت های مالیاتی برای ICC حوادث.

نیاز به توجه

"تعدادی از اعضای هیئت مدیره را مطرح کرده و نگرانی های خود را بیش از این موضوع را به تازگی و احساس این نیاز به توجه فوری برای اطمینان از حرمت و محرمانه هیئت مدیره مسائل در خط با بالاترین استانداردهای حکومت کردند."

"وجود دارد به اتفاق آرا به توافق بلافاصله آغاز تحقیقات مستقل به رهبری ICC اخلاق افسر و پشتیبانی توسط کارشناسان جهانی.

"این صفحه به روز خواهد شد در این ICC مدیر عامل شرکت در جلسه بعدی آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب