دفاع از کارگر و اتحادیه های کارگری در مخالفت با corporatisation از OFB افزایش سرمایه گذاری مستقیم خارجی در تولید

نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشر شده: مارس 17 سال 2020 1:13:48 am Sitharaman اعلام بر

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشر شده: مارس 17 سال 2020 1:13:48 am
Nirmala Sitharaman, FDI in manufacturing, defence manufacturing, defence workers’ unions, Indian express news Sitharaman اعلام برای اعتماد به نفس در دفاع تولید شامل corporatisation از OFB برای بهبود استقلال مسئولیت پذیری و بهره وری در مهمات حمل و سرمایه گذاری مستقیم خارجی در حد دفاع تولیدی تحت اتوماتیک مسیر مطرح شود از 49 درصد به 74 درصد است.

سه دفاع کارگران و اتحادیه های کارگری وابسته به Rashtriya Swayamsevak Sangh (RSS) کنگره و چپ – گرد هم آمدند و در روز شنبه برای مخالفت با وزیر دارایی Nirmala Sitharaman این اطلاعیه از corporatisation از مهمات کارخانه تخته (OFB) و افزایش سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) در دفاع از تولید به عنوان بخشی از فصل چهارم Atmanirbhar بهارات ابتکار.

Sitharaman اعلام برای اعتماد به نفس در دفاع تولید شامل corporatisation از OFB برای بهبود استقلال مسئولیت پذیری و بهره وری در مهمات حمل و سرمایه گذاری مستقیم خارجی در حد دفاع تولیدی تحت اتوماتیک مسیر مطرح شود از 49 درصد به 74 درصد است.

این corporatisation از OFB – که یک چتر سازمان 41 مهمات کارخانه ها و اکوسیستم خود – شده است تحت بررسی پس از آغاز دوره دوم از دولت نارندرا. این تصمیم مخالف بودند به طور مشترک توسط Bhartiya Pratiraksha Mazdoor Sangh (BPMS) یک بازوی Bhartiya Mazdoor Sangh (BMS) وابسته به آر اس اس; All India دفاع کارکنان فدراسیون (AIDEF) وابسته به مرکز از اتحادیه های کارگری (CITU) حزب کمونیست هند; و دفاع ملی کارگران فدراسیون (INDWF) وابسته به ملی اتحادیه های کارگری کنگره (INTUC) از کنگره ملی هند.

موکش سینگ دبیر BPMS گفت: "ما در محکوم کردن و مخالفت با این تصمیم دولت که گرفته شده است به طور یک جانبه و بدون مشورت با فدراسیون که مطمئن بود از زمان به زمان توسط همه مقامات از جمله وزیر دفاع. این عمل دولت در زمانی که کشور درگیر در مبارزه با Covid-19 گیر نه تنها به مقدار dishonouring تعهد, اما همچنین ایجاد تکبر از دولت و خارج شدن از ریل از روند دموکراتیک. BPMS بر دولت بلافاصله به عقب تصمیم خود را شکست که آن را راه اندازی در سراسر کشور و اضطراب خواهد شد که در معرض خطر و هزینه های دولت است. تحت هیچ شرایطی BPMS تحمل چنین جانبه آن و تصمیم گیری های بد دولت است."

زبان به بیان R Srinivasan, INDWF دبیر گفت: "این تصمیم نشان می دهد بی توجهی کامل به فرایند مشاوره با ذینفعان. چه اتفاقی افتاد به تعهد در بالاترین سطح ساخته شده? همچنین این زمان به چنین تصمیم گیری است که بر امنیت ملی ؟ ، سه اصلی اتحادیه های کارگری هستند که با هم در مخالفت با این طرفه تصمیم توسط دولت خواهد شد و صدور بیانیه مشترک فردا. ما با هم نشان دهنده بیش از 80 تا 85 درصد از کل 82,000 نیروی کار قوی از مهمات کارخانه ها و همچنین کارکنان پایگاه کارگاه است."

این اتحادیه همچنین با انتقاد از اعلام 'همگرایی بین بخش دفاع و مدنی هواپیما تعمیر و نگهداری, تعمیر و تعمیرات اساسی (MRO)' گفت: آن را نشان می دهد "خصوصی سازی از پایه تعمیر انبارهای نیروی هوایی هند". BPMS است اعتراض به گام و گفت: "پایه تعمیر انبار نقش مهمی در حفظ و نگهداری سخت افزاری از نیروها و بسیاری از اسرار تجاری در حال نگه داشته و در این فرآیند است. باز کردن این بخش مهم به اشخاص خصوصی است علت نگرانی وجود دارد شانس jeopardising منافع ملی است."

AIDEF دبیر C Srikumar گفت: "این اعلام شد در اکثر بزدلانه شیوه ای که کارگران و رهبران اتحادیه های کارگری هستند که در انزوا در خانه خود و با توجه به این مستند و این ما را به یاد اضطراری مانند وضعیت. پس از اعلام این موضوع مورد بحث قرار گرفت توسط دبیران به طور کلی از INDWF و BPMS و آن را unitedly تصمیم گرفت که ما باید به طور مشترک مبارزه علیه این بی رحم و مستبد تصمیم دولت است."

چه corporatisation از OFB چیست ؟

Corporatisation از مهمات کارخانه های ذکر شده به عنوان یکی از 167 'تحول ایده" به اجرا در 100 روز اول دولت نارندرا دوره دوم. در حال حاضر OFB است که بیش از 200 سال پیر موسسه توابع به عنوان یک دولت در وزارت دفاع. این طرح برای تبدیل آن به یک یا بیشتر اشخاص شرکت ها به طور کامل متعلق به دولت در همان راه به عنوان دیگر بخش عمومی واحد (PSUs).

این "برای" استدلال شده است که corporatisation خواهد بهبود بهره وری از مهمات کارخانه محصولات خود را با هزینه رقابتی و در نتیجه در کیفیت پیشرفت است.

از سوی دیگر کارکنان ترس corporatisation تنها اولین گام به سوی خصوصیسازی. آنها نیز از ترس از دست دادن شغل. اما کلید بحث این است که یک نهاد شرکت نمی قادر خواهد بود برای زنده ماندن منحصر به فرد محیط بازار برای دفاع از محصولات است که بسیار ناپایدار عرضه و تقاضا و پویایی است. اتحادیه های کارگری اند که تبدیل به کارخانه مهمات به یک شرکت تجاری قابل دوام به دلیل نوسانات را در دستور طولانی شکاف بین سفارشات غیر اقتصادی سفارش و زندگی چرخه حمایت مورد نیاز برای 30-40 سال پس از مقدمه ای از تجهیزات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب