JK HC رئیس دادگستری می نویسد به اتحادیه وزیر به دنبال ایجاد اداری دادگاه

توسط: PTI | جامو | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 11:10:00 am حتی برای ایالات داشتن بسیار پایی

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | جامو | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 11:10:00 am
JK HC chief justice writes to Union minister, seeks establishment of administrative tribunals حتی برای ایالات داشتن بسیار پایین تعلیق جداگانه دادگاههای ایجاد شده اند او اضافه شده است. (بازنمودی)

جامو و کشمیر بالا دادگاه رئیس دادگستری گیتا Mittal نوشته شده به اتحادیه وزیر Jitendra سینگ به دنبال ایجاد اداری دادگاه با چند نیمکت داشتن کرسی دائم در سرینگر و جامو.

میتال در نامه ای به وزیر در روز سه شنبه بیانیه ای صادر کرد در اینجا گفت.

ابراز نگرانی از کمبود تعداد مورد نیاز از نیمکت با کرسی دائم در جامو و کشمیر رئیس دادگستری مطلع وزیر که با اجرای J&K قانون سازماندهی مجدد 2019 و صدور اعلان مورخ 29 آوریل سال 2020 تحمل هیچ 208 برخی 31,641 در انتظار خدمات امور باید منتقل شوند از هر دو بال از دادگاه عالی جامو و کشمیر به اداری دادگاه.

در غیاب هر گونه زیرساخت و یا رجیستری برای operationalising عملکرد دادگاه در J&K تنها یک مدار نیمکت از Chandigarh نیمکت دادگاه خواهد بود ناامیدانه کافی برای ارائه موثر تقدیر به disputants در خدمت مسائل در دانشگاه تهران از J&K و همچنین در لاداخ Mittal نوشت.

در نامه رئیس دادگستری گفت: تعلیق از خدمات مهم قبل از جامو و یا سرینگر بال J-K دادگاه عالی تر بود نسبت به تعلیق قبل از اصل نیمکت در دهلی نو و راه بیش از آن است که قبل از دادگاههای اداری در اللهبد چنای, حیدرآباد, کلکته و جبال پور, در میان دیگران.

حتی برای ایالات داشتن بسیار پایین تعلیق جداگانه دادگاههای ایجاد شده اند او اضافه شده است.

تعداد کارمندان دولت در دانشگاه تهران از J&K است که بیش از برخی از بزرگتر متحده و از این رو در شرایطی که دادگاه اداری با چند نیمکت داشتن کرسی دائم هر دو در جامو و همچنین سرینگر اساسی حق دسترسی به عدالت نیز مشروع انتظار موثر و سریع راه حل برای مناقشه خواهد بود منفی نهفته میتال گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب