گجرات: 19 سال بازداشت برای تجاوز بنگال در Kutch

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 7:57:50 pm افسر گفت: پلیس کشف و ضبط تل

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 7:57:50 pm
molestation, doctor molested, mumbai police, ward boy molests doctor, indian express افسر گفت: پلیس کشف و ضبط تلفن همراه متهم کرده است. (تصویر نماینده)

حدود یک و نیم ماه پس از چهار سال از یک خانواده مهاجر از غرب بنگال بود و گفته raped در Kutch منطقه یک تیم محلی جرم شعبه (LCB) و پلیس در روز پنج شنبه بازداشت او 19 ساله همسایه.

متهم نمونه فرستاده شده اند برای Covid-19 تست, پلیس گفت:.

"متهم است همسایه و نیز از غرب بنگال. دختر خانواده شده است زندگی می کنند وجود دارد برای دو سال گذشته است. کودک استفاده می شود به بازی در نزدیکی مرد در مستعمره. متهم به تنهایی زندگی می کند و دارای یک عادت تماشای پورنوگرافی. مرد ربوده شده دختر آن روز در حالی که او در بازی خارج از اتاق خود در زمان او به نزدیکی خار و تجاوز به او," یک افسر کوچ (شرق) پلیس که در حال بررسی این مورد گفت: هند اکسپرس در روز جمعه.

افسر گفت که با این نسخهها کار در یک کارخانه در نزدیکی محل اقامت خود را و او گمان از ابتدا. "حدود 70 خانواده از کارگران مهاجر زندگی در آن منطقه است و ما تا به حال سوء ظن است که مهاجم می تواند از میان آنها. اما پس از تجاوز به کودکان متهم رفتار بسیار به طور معمول ، کودک آنقدر وحشت زده بود که او به سختی صحبت کردن به هر غریبه. اما پس از روز روانشناسی و مشاوره از طریق یک مترجم و پس از ما کاری دستیار sub-بازرس برنده اعتماد به نفس او دختر خود را شناسایی اخیرا" افسر بیشتر گفت.

افسر گفت: پلیس کشف و ضبط تلفن همراه متهم کرده است. "در گوشی خود ما در بر داشت فیلم مستهجن نشان می دهد او تا به حال عادت به تماشای محتوای چنین گفت:" افسر اضافه کرد اگر او Covid-19 گزارش تست منفی می آید و او را دستگیر کردند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن