Jio ارائه می دهد بالا جدید-یو پی اس برنامه های سالانه با ارزان اطلاعات اضافی

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 7:41:33 am تکیه Jio پدر و مادر شرکت Jio سیست

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 7:41:33 am
jio symptom checker, jio data leak, jio coronavirus symptom checker data leak, jio symptom checker data leak, jio, coronavirus symptom, covid19 تکیه Jio پدر و مادر شرکت Jio سیستم عامل های مطرح شده Rs 60,596.37 کرور در کمتر از سه هفته با فروش سهام از حدود 13 درصد به Facebook نقره دریاچه و ویستا.(ایسنا/فایل)

تکیه Jio آمده است تا با بالا قصد دارد به حمایت اضافی و استفاده از داده ها تا 75 درصد نرخ پایین تر و همچنین سالانه شارژ برنامه 33 درصد ارزان تر نسبت به رقبای با افزایش محدودیت استفاده از داده در 4G با سرعت 2 گیگابایت در هر روز.

این شرکت به ارمغان آورده است سه جدید "کار از خانه" top-up برنامه های که در دسترس هستند در فرقه تومان 151 (30 گیگ) تومان 201 (40 گیگ) و 251 تومان (50 GB) که مکمل استفاده یک بار از حد روزانه خسته شده است, به عنوان در وب سایت شرکت.

بخوانید| RIL افزایش Rs 60,596 کرور از Jio سیستم عامل خطر فروش به Facebook, Silver Lake, ویستا سهام همکاران

با این برنامه میانگین داده ها هزینه می آید به حدود تومان در هر 5 GB "زیر موجود بالا به یو پی اس که در ادامه خواهد داد, داده, در Jio شبکه هزینه در محدوده 8.5 تومان به تومان 21 هر گیگابایت.

تکیه Jio تجدید نظر کرده و قیمت برای آن برنامه سالانه به تومان 2,399 و افزایش داده های روزانه محدودیت در طرح جدید به 2 GB.

بنابراین با وجود افزایش در ارزش 365 روز اعتبار سالانه طرح 33 درصد ارزان تر از رقبا با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط آن است.

"Bharti Airtel و Vodafone ارائه ایده مشابه برنامه های سالانه برای Rs 2,398 و Rs 2,399 به ترتیب با داده های روزانه حد 1.5 GB در 4G با سرعت.

طرح های جدید از Jio می آید در زمانی که شرکت ها تحت فشار بوده اند مخابرات سازمان تنظیم مقررات از هند و دولت به طور قانونی افزایش داده قیمت تا 5-10 بار به آدرس استرس های مالی که برخی از شرکت ها روبرو هستند.

مشترکین تلفن همراه دسترسی به 4G داده در قیمت به عنوان کم به عنوان Rs 3.5 هر گیگ اما اگر کف قیمت ثابت است به عنوان درخواست اپراتورهای مخابراتی تلفن همراه و اینترنت به قیمت افزایش خواهد 5-10 بار از سطح فعلی است.

وودافون ایده پیشنهاد کرده است که حداقل قیمت داده باید ثابت شود در 35 تومان به ازای هر گیگابایت و Bharti Airtel توصیه می شود حداقل قیمت 30 تومان به ازای هر گیگابایت برای کم اطلاعات کاربران است. تکیه Jio می خواهد اطلاعات قیمت ها به صورت پیاده به تدریج به 20 تومان به ازای هر گیگابایت.

در آخرین تحولات تکیه Jio پدر و مادر شرکت Jio سیستم عامل های مطرح شده Rs 60,596.37 کرور در کمتر از سه هفته با فروش سهام از حدود 13 درصد به Facebook نقره دریاچه و ویستا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب