'عمیقا نا امید: مخالفان واکنش نشان می دهد PM مودی آدرس به ملت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 11:46:29 pm نخست وزیر نارندرا مود

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 11:46:29 pm
Modi India coronavirus, India lockdown Modi, Modi address, Modi India economic package, economic package India, Congress Modi, Coronavirus India lockdwown نخست وزیر نارندرا مودی در طول پنجم آدرس به ملت در روز سه شنبه.

کنگره روز سه شنبه گفت که این کشور "عمیقا ناامید" با نخست وزیر نارندرا آدرس به ملت به عنوان آن را به حال "شکست به آدرس گلایه از میلیون ها نفر از کارگران مهاجر". سخنگوی حزب Randeep سینگ Surjewala گفت: نخست وزیر داده بود و رسانه ها از یک "تیتر" در زمانی که کشور در انتظار یک "خط تلفن".

"ماموت دلخراش فاجعه انسانی از کارگران مهاجر در راه رفتن به خانه مورد نیاز, محبت, مراقبت و بازگشت امن. هند عمیقا نا امید خود را مطلق عدم همدلی حساسیت و عدم رسیدگی به گلایه از میلیون ها نفر از کارگران مهاجر" Surjewala گفت.

Trinamool کنگره MP درک O' برایان در عین حال گفت که این کشور تا به حال به صبر برای "شیطان" به عنوان شیطان در جزئیات بسته امداد اعلام شده توسط نخست وزیر. "ما تو را دیدم جعبه و بسته بندی کاغذ, اما آنچه ما نمی دانیم که او گفت:" در یک پیام ویدئویی.

"واقعا که خیلی. زمانی که آنها اعلام کرد بسته امداد و هنگامی که شما نگاه از نزدیک شما را دیدم امداد بسته شد بسیار کمتر از آنچه پیش بینی شده بود," Brien اضافه شده است.

ساعت مودی در یک سخنرانی که به طول انجامید بیش از 30 دقیقه اعلام کرد یک بسته اقتصادی از تومان 20 lakh کرور به جزر و مد بیش از Covid-19 بحران تحت Atmanirbhar بهارات Abhiyan'. این بسته شامل دولت های اخیر اطلاعیه در حمایت از بخش های کلیدی و اقدامات بانک مرکزی هند (RBI).

تاکید ویژه بسته خواهد تمرکز روی زمین کار نقدینگی و قوانین PM مودی گفت: این امر به نفع کارگران و کشاورزان و صادقانه مودیان مالیاتی MSMEs و کلبه صنعت. "آغاز چهارشنبه وزیر دارایی اعلام کرد جزئیات ویژه اقتصادی بسته بندی" مودی اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب