بد آب و هوا تاثیر می گذارد چندین بخش از هیماچال: رانش زمین منجر به بسته شدن Shimla اپل, بازار, ساختمان, سقوط

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 10:22:12 pm بازار میوه حیاط APMC

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 10:22:12 pm
shimla apple market, fruit market, bad weather, shimla news, indian express news بازار میوه حیاط APMC مندی در Bhattakufer نزدیکی Shimla تعطیل شد توسط دولت های منطقه پس از سنگ و زمین از مجاور تپه سقوط کرد و در بازار ریخته صبح روز دوشنبه آسیب رساندن به ساختار. (بازنمودی)

رانش زمین و سیل در حال انجام مرطوب طلسم را مختل زندگی عادی در نقاط مختلف هیماچال پرادش است. روز دوشنبه یک لغزش منجر به بسته شدن بزرگترین اپل بازار عمده فروشی در شیملا و سقوط نا امن ساختمان در این شهر است. شنبه شب یک فلش سیل در Kinnaur را سنگلا دره آسیب دیده باغات و مزارع در حالی که در جاده ها و منبع تغذیه را تحت تاثیر قرار, در بخش هایی از دولت زیر rockslides و آب و هوایی شدید.

بازار میوه حیاط APMC مندی در Bhattakufer نزدیکی Shimla تعطیل شد توسط دولت های منطقه پس از سنگ و زمین از مجاور تپه سقوط کرد و در بازار ریخته صبح روز دوشنبه آسیب رساندن به ساختار. با اپل در فصل برداشت انجام و تولید کنندگان آوردن محصولات خود را به حراج بازار شاهد سنگین بلند این ماه است.

در ضمن یک چوبی ساختمان دو طبقه در نزدیکی تارا سالن در Lakkar بازار منطقه در شیملا که اعلام شده بود نا امن سقوط در روز دوشنبه.

در حومه Totu این Shimla-Nalagarh جاده که بسته باقی مانده بود برای بیش از یک هفته باز شد در روز دوشنبه پس از از بین بردن یک ساختمان چهار طبقه که ارائه شد نا گفته با توجه به آسیب های ناشی از زیر ساخت های شهری پارکینگ در کنار آن.

بیش از آخر هفته رانش زمین مسدود شده و چندین جاده در Kullu منطقه در حالی که در Kinnaur فلش سیل در رعنا Khad منجر به تخریب چندین باغ در Batseri روستا در سنگلا.

دلمو سینگ تا pradhan از Batseri panchayat گفت که nullah سرریز و منحرف از آن دوره در شنبه شب به دام انداختن پنج نفر بودند که نجات توسط مردم محلی و پلیس پس از چندین ساعت. از سرریز آب آسیب دیده و باغ های سیب و مزارع دروغ در آن راه اما شده منحرف در حال حاضر, او گفت:.

هواشناسی مقامات صادر زرد آب و هوا هشدار برای یکشنبه که در اکثر نقاط پایین و وسط تپه ها و مناطق بسیاری در تپه ها بالا می رود برای دریافت باران و ابری. سنگین و بسیار سنگین و بارش باران رعد و برق و رعد و برق به احتمال زیاد در مکان های جدا شده, مقامات گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب