'Janta مقررات منع رفت و آمد در ناگپور; چند کشورهای دیگر انتخاب کردن برای آخر هفته مستند در میان Covid-19 افزایش

توسط: PTI | Kolkata, Nagpur, New Delhi | به روز شده: ژوئیه 25 سال 2020 9:57:51 pm همه مغازه ها بسته شد

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
توسط: PTI | Kolkata, Nagpur, New Delhi | به روز شده: ژوئیه 25 سال 2020 9:57:51 pm
pune lockdown, pune lockdown guidelines, Pimpri-Chinchwad lockdown, Pimpri-Chinchwad lockdown guidelines, pune coronavirus, Pimpri-Chinchwad coronavirus, pune city news, Pimpri-Chinchwad city news همه مغازه ها بسته شدند و حمل و نقل به حالت تعلیق در بنگال غربی به عنوان بخشی از دو بار در هفته مستند در دولت است.

بیشتر در مناطق با خطر بالا آورده بودند تحت مستند در روز شنبه برای دوره های مختلف از جمله تعطیلات آخر هفته توسط متحده در تلاش برای بررسی افزایش سریع در COVID-19 نفر در هند. بیش از یک دوجین متحده تا کنون تصمیم گرفتند برای چنین انتخابی مستند با استناد به نیاز به احیای فعالیت های اقتصادی و در همان زمان کاهش خطر گسترش عفونت هر چند بیهار و مانیپور باید از تحمیل یک دولت گسترده shutdown از جولای 16 و 23 ژوئیه بود.

در Madhya Pradesh, که در آن وزیر Shivraj سینگ Chouhan آزمایش مثبت برای coronavirus و بستری شد به یک بیمارستان 10 روز مستند تحمیل شده در دولت سرمایه بوپال پس از افزایش موارد است. دولت رعایت شده در کل تعطیلی در روزهای یکشنبه.

Coronavirus crisis, lockdown period, special passes, Pune police, Pune news, indian express news ویژه عبور صادر خواهد شد و برای کارکنان این واحد خواهد شد که عملکردی در طول مستند دوره است.(بازنمودی)

کامل مستند تا صبح روز دوشنبه تحمیل شد در Coimbatore در تامیل نادو که بیش از حد شده است اجرای خاموش کردن هر یکشنبه.

تامیل نادو در روز شنبه نقض گریم نقطه عطف از دو لاخ coronavirus موارد با بزرگترین روزانه سنبله از 6,988 تازه عفونت هل دادن چوب خط حساب کردن به 2,06,737 به گفته مقامات وزارت امور خارجه ،

در حالی که اوتار پرادش مشاهده آخر هفته یکی دیگر از مستند های مشابه محدودیت تحمیل شده بود برای دومین بار در این ماه در Uttarakhand چهار ولسوالی — Dehradun هریدور Nainital و Udham Singh نگر مناطق — که گزارش 1,348 موارد پس از 18 جولای.

همه مغازه ها بسته شدند و حمل و نقل به حالت تعلیق در بنگال غربی به عنوان بخشی از دو بار در هفته مستند در دولت است.

جامو رفت و به مدت 60 دقیقه مستند از جمعه 6 بعد از ظهر در حالی که شش روز کامل مستند تحمیل شده در سراسر دره کشمیر به جز Bandipora از روز پنج شنبه.

موانع در سرینگر را Lalchowk منطقه برای جلوگیری از حرکت مردم پس از J&K مقامات تحمیل یک مستند در بخش هایی از این شهرستان پس از یک افزایش در Covid-19 موارد است. (اکسپرس عکس توسط شعیب Masoodi)

در آن اکثر روز رسانی های اخیر اتحادیه وزارت بهداشت قرار می گیرد تعداد کل موارد در 13,36,861 و مرگ و میر در 31,358. حدود 11.4 لاخ موارد گزارش شده در ژوئن-جولای به تنهایی زمانی که مستند محدودیت ها کاسته شد.

در بدترین آسیب دیده ماهاراشترا که در آن بیش از 3.5 لاخ موارد ثبت شده مدنی مقامات شهرستان ناگپور اعلام داوطلبانه 'janta حکومت نظامی' روز شنبه و یکشنبه که تنها خدمات ضروری باقی خواهد ماند و کاربردی است.

این گام برداشته شده است را به آگاهی عمومی در مورد رفتاری تغییر نسبت به COVID-19 قوانین اما اگر این قوانین هستند نه دنبال و سپس سخت حکومت نظامی می تواند اعمال شده در شهر ناگپور شهرداری کمیسر Tukaram Mundhe هشدار داد.

رئیس جدید Uddhav Thackeray در روز شنبه گفت که او به نفع تکمیل بلند کردن اجسام از coronavirus ناشی از محدودیت در دولت تنها به آدرس نگرانی های اقتصادی.

coronavirus numbers explained, coornavirus maharashtra, coronavirus mumbai, coronavirus hotspots India, maharashtra coronavirus cases, maharashtra coronavirus deaths, pune city news, indian express news, coronavirus news coronavirus, coronavirus news, covid 19 tracker, covid 19 india tracker, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus latest news, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus india live news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases, coronavirus cases in india, coronavirus lockdown, coronavirus india update, coronavirus india state wise, India news, Indian Express سلامت کارگران انجام غربالگری و جمع آوری نمونه در Dharavi اردوگاه کار (اکسپرس عکس Nirmal Harindran)

ماهاراشترا بیش از حد اعمال کرده بود سخت shutdown برای دوره های مختلف در مناطق با شیوع بالای عفونت کرونا ويروسی از جمله پونا.

"من هرگز می گویند که مستند برداشته خواهد شد به طور کامل. اما من شروع به بازگشایی چند چیز به تدریج. پس از بازگشایی آن نباید بسته دوباره. از این رو من ترجیح می دهم در نظر گرفتن مراحل در مراحل. شما فقط نمی تواند فکر می کنم در مورد اقتصاد یا بهداشت. وجود دارد نیاز به یک تعادل بین این دو" او در مصاحبه ای گفت: به شیو سنا سخنگوی 'Saamana'.

از ماه ژوئن به بعد دولت آغاز شده بود لغو محدودیت در فاز عاقلانه شیوه ای تحت عنوان 'آن ماموریت Begin Again' ابتکار.

کامل مستند تحمیل شد در Nagaland سرمایه کهیما تا تاریخ 31 ژوئیه در حالی که آن را به اثر می آیند در دیمپور از یکشنبه تا اوت 2.

این مگالایا دولت هم اعلام کرده کامل مستند در شیللنگ تراکم از 26 جولای-ژوئیه 29.

در چتیسگر هفت روز قفل شده است اجرا از چهارشنبه در شهرداری حدود ریپور و Birgaon علاوه بر 20 دیگر شهری بدن.

زندگی عادی آمد به توقف سنگ زنی در غرب بنگال در روز شنبه به عنوان مغازه ها بسته شدند و تمام حالت های حمل و نقل رفت و در خارج از جاده به عنوان بخشی از دولت با این طرح به گیره محدودیت دو روز در هفته است. مشابه مستند برگزار خواهد شد محل بعدی چهارشنبه.

بخوانید | در اینجا برخی از داستان های جالب در روز 25 از باز کردن 2.0

بیش از 3,800 مردم برای بازداشت شدند ايميل مستند دستورالعمل در روز پنج شنبه بود که آن را برای اولین بار تحمیل شده است.

عملیات پرواز در فرودگاه کلکته نیز به حالت تعلیق در طول مستند. پلیس گشت تمام تقاطع ترافیک در این کلانشهر به نگه داشتن چک در مردم به آمدن در خیابان. موانع نیز قرار داده تا در بخش های مختلف دولت برای متوقف کردن مردم از بیرون آمدن از خانه های خود گفته است.

Bangalore lockdown, Bangalore covid-19 lockdown, Karnataka Coronavirus, coronavirus Karnataka news, Coronavirus bengaluru lockdown extension, indian express news

بنگال غربی است که تا کنون ثبت نام 53,973 COVID-19 موارد و 1,290 مرگ و میر تا جمعه.

Odisha دستور داده بود کامل 14 روز مستند در پنج منطقه از Ganjam, Khordha, Cuttack Jajpur و Rourkela مناطق از ژوئیه 17.

با توجه به اتحادیه های بهداشتی وزارت اطلاعات به روز شده در صبح روز شنبه دهلی نو گزارش شده 1,28,389 موارد کارناتاکا 85,870, Andhra Pradesh 80,858, Uttar Pradesh 60,771, West Bengal 53,973 و گجرات 53,545 موارد است.

کارناتاکا شده است اجرای یک یکشنبه shutdown این ماه است. یک هفته ای از مستند در بنگلور به پایان رسید و در ژوئیه 22.

تعداد COVID-19 موارد بالا رفته به 52,466 در Telangana, 34,178 در راجستان 33,926 در بیهار 29,755 در Haryana, 29,921 در آسام و 26,210 در Madhya Pradesh.

Odisha گزارش کرده است 22,693 عفونت جامو و کشمیر 16,782 کرالا 16,995 و پنجاب 12,216.

هند اولین مورد از coronavirus گزارش شد و در 30 ژانویه و مارس 25 کشور قرار داده شد تحت 21 روز کامل مستند بود که پس از آن تمدید دوره.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب