Ghaziabad: روزنامه نگار شات در بعد از پلیس شکایت علیه آزار و اذیت خواهر زاده 9 برگزار شد; Priyanka اهداف یوگی

نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 5:36:40 pm روزنامه نگار بود ب

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399
نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 5:36:40 pm
Ghaziabad, journalist shot, Ghaziabad journalist shot, vikram joshi, journalist shot in ghaziabad, up journalist shot, priyanka gandhi vadra, priyanka gandhi vadra on journalist shooting روزنامه نگار بود به ضرب گلوله در سر توسط یکی از متهمان که پس از فرار از نقطه ترک او را به شدت مجروح شدند. او گرفته شده بود به یک بیمارستان که در آن او در یک وضعیت بحرانی است. (بازنمودی تصویر/فایل)

چهار روز پس از او شکایت برخی از مردان به اتهام تعرض خود را خواهر زاده Ghaziabad-روزنامه نگار بر اساس ضرب گلوله کشته شد در سر در مقابل دختران خود را در روز دوشنبه شب گفته همان گروه از مردان ، این بازداشت نه نفر تا کنون.

به گفته پلیس این روزنامه نگار Vikram جوشی با این نسخهها کار برای Jan ساغر امروز. او در روروک مخصوص بچه ها با دو دختر خود در Pratap Vihar منطقه در روز دوشنبه شب هنگامی که او در گوشه ای توسط یک گروه از مردان که از حمله و بعد از آن در او. او با عجله به Yashoda بیمارستان که در آن او در حال حاضر در یک وضعیت بحرانی در ICU, پلیس گفت:.

"ما با دریافت اطلاعات در سراسر ساعت 10.45 که Pratap Vihar روزنامه نگار بر اساس Vikram شده است در. افسران ارشد با عجله به نقطه و قربانی بستری در بیمارستان است. در عرض چند ساعت پنج نفر به زندان برده شد و در بعد از ظهر چهار تن دیگر دستگیر شدند. متهم اصلی راوی نیز یکی از Pratap Vihar, اعتراف برای ما که با او هماهنگ حمله و انجام آن با همدستانش. تحقیقات بیشتر در حال بررسی است" گفت: Kalanidhi Naithani, SSP Ghaziabad.

در فیلم دوربین مدار بسته از اتهام حادثه جوشی دیده می شود بر روی دو چرخ با دختران خود را هنگامی که آن را به طور ناگهانی از دست می دهد و تعادل است. گروهی از مردم پس از آن دیده می شود آزار و ضرب و شتم او. در وسط این حمله متهم شاخه های او را به عنوان او به زمین می افتد. به عنوان متهم به ترک یکی از دختران خود را سراسیمه به او درخواست رهگذران برای کمک به.

این بازداشت نه نفر تا کنون در مورد راوی, Vijay, Mohit, Dalveer, Aakash, Yogendra, آبیشک, آبیشک و فولادوند. راوی اصلی متهم کرده است. پلیس گفت جوشی تا به حال یک رقابت با راوی و وجود داشته است اختلافات بین این دو در گذشته نیز هست.

SSP Naithani معلق زیر بازرس و غرفه در شارژ در سه شنبه پس از Joshi اعضای خانواده گفته است که پلیس نیست بررسی این موضوع است. پرس و جو راه اندازی شده است تحت یک DSP رتبه افسر معلوم تاخیر در عمل است.

"به ما گفته بودند توسط مردم محلی که Vikram شده است در گوشه ای توسط یک گروه از مردم در نزدیکی مخزن آب در این منطقه است. اینها همان افرادی که تا به حال شده است عبور هرزه نظرات به یکی از بستگان ما بودند و از اذیت و آزار او. ما تا به حال با توجه به شکایت و بازداشت شده بود. برادر من در حال حاضر در مبارزه برای زندگی خود گفت:" Joshi برادر Aniket.

تا کنگره دبیر پریانکا گاندی آمار در دولت بیش از این حادثه. "Ghaziabad در شورای ملی مقاومت. اگر این قانون و منظور در اینجا این است که چنین می توانید حدس بزنید که چگونه باید آن را در کل کشور. یک روزنامه نگار کشته شد زیرا او شکایت علیه آستانه اذیت کردن خواهر زاده خود را. چگونه می توان یک انسان معمولی بود امن در این "جنگل راج'," او هنوز توییتی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب