آن بوده است مدت دو ماه بدون ورزش; چگونه نزدیک هستند مینه سوتا طرفدار تیم به بازگشت ؟

یوتا جاز ستاره رودی Gobert مثبت تست برای COVID-19 مارس 11 باعث خاموش شدن تمام ورزشی در سراسر کشور است. اما نشا

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399

یوتا جاز ستاره رودی Gobert مثبت تست برای COVID-19 مارس 11 باعث خاموش شدن تمام ورزشی در سراسر کشور است. اما نشانه هایی وجود دارد که ما ممکن است صعود خود را به سمت خود بازگشت.

با وجود یک جنگنده تست مثبت UFC از سر گرفته بیش از آخر هفته با استفاده از صدها نفر از آزمون سعی کنید برای اطمینان از این رویداد ایمنی. طرفدار تنیس بازگشت و در یک رویداد کوچک بیش از آخر هفته در فلوریدا به عنوان PGA Tour برنامه ای برای بازگشت این ماه است.

در حالی که از آن خواهد شد بسیار سخت تر برای رسیدن تیم های ورزشی و دوباره در حال اجرا با خیال راحت در اینجا این است که نگاهی که در آن همه چیز برای ایستادن مینه سوتا را تیم دو ماه پس از آنها تعطیل.

دوقلوها

لیگ اصلی بیس بال صاحبان تایید بازگشت-به-بازی بازی های پیشنهادی در روز دوشنبه ارائه شد به بازیکنان, انجمن در روز سه شنبه.

این طرح را تیم بازی منطقه ای interleague برنامه حدود 82 بازی در پارک های, اگر ممکن است ابتدا در اوایل ماه جولای. یک بوت آموزش بهار آغاز خواهد شد در ماه ژوئن. اگر خانه پارک ها در دسترس نیست به دلیل محلی COVID مربوط به محدودیت های بهار سایت های آموزشی می تواند در بازی.

نیز وجود دارد خواهد بود یک جهانی تعیین شده hitter وظیفه و گسترش برگشتی. MLB و بازیکنان ارتباط هستند به احتمال زیاد به بحث های طولانی در مورد حقوق بازیکن و همچنین ایمنی بازیکنان و کارکنان آنها به عنوان کار به سمت یک معامله را به ورزش بازگشت.

وحشی

NHL بالا minor league وابسته رسما به پایان رسید آن فصل در روز دوشنبه اما لیگ هنوز آن مناظر در بازگشت در تابستان امسال هنگام یک عدد تلویزیونی ورزش ممکن است افزایش در لیگ رسانه ای رد پای.

در حالی که لیگ است نه تنظیم یک جدول زمانی برای بازگشت آن شروع به نظر می رسد بیشتر احتمال دارد که اگر بازی رزومه در همه آن شروع خواهد شد با پلی آف و در یک تعداد انگشت شماری از "hub" شهرستانها. در حالی که وحشی هستند و در خارج به دنبال در حال حاضر بحث های اخیر این گزارش محور در یک 24-تیم postseason مسابقات است. در صورتی که مورد, وحشی شامل خواهد بود.

بازیکنان باقی می ماند در زیر خود قرنطینه توصیه و ابراز نیاز برای آموزش دوره. NHL گزارش شده است که به دنبال اجازه می دهد بازیکن را به بازگشت به فعالیت های گروه در تیم آموزش امکانات در اواخر این ماه.

تیمبرولوز

پس از شنیدن از کمیسر NBA آدم نقره در شنبه صاحبان گزارش احساس اعتماد به نفس در لیگ از سر گرفته خواهد آن فصل در این فصل همه بازی ها احتمالا در حال بازی در یک یا دو نقطه. در حال حاضر تمرکز در لاس وگاس و در والت دیزنی جهانی در اورلاندو فلوریدا.

نقره ای است و تاکید کرد که باید برای توده تست و خواسته صاحبان قبول است که یک تست مثبت خواهد پایان بازی. اگر لیگ می رود مستقیم به پلی آف تیمبرولوز — 14 در 15-تیم کنفرانس غرب — انجام می شود.

با توجه به ESPN آدریان Wojnarowski رسمی نظرسنجی از بازیکنان NBA نشان داد "قاطع" برای حمایت از سرگیری بازی. اگر به طور منظم فصل به اتمام است برای پلی آف شروع 2020-21 فصل می تواند تحت فشار قرار دادند.

ایران

مینه سوتا, ایالات بازیکنان اجازه داده شد برای شروع داوطلبانه جلسات آموزشی فردی در ورزش های ملی مرکز در بلین در روز سه شنبه. در میان پروتکل های ایمنی بازیکنان را تحت درجه حرارت چک پس از ورود. آنها باید در وسیله نقلیه خود را پوشیدن ماسک در هنگام ورود و خروج از مرکز و تنها مجاز به رفتن به پارکینگ و تمرین میشه.

MLS مسابقات شده است به حالت تعلیق تا زمانی که حداقل 8 ژوئن و از آن گزارش شد که این روز را در لیگ خواسته است تا بازیکنان را به 20% کاهش پرداخت. با توجه به ورزشی, پیشنهاد کرده است یک طرح برای از سرگیری آموزش در ژوئن 1 و بازی در 22 ژوئن.

سیاهگوش

یک ماه پیش WNBA کمیسر کتی Engelbert گفت: لیگ در شروع فصل آن به تعویق افتاد از یک برنامه ریزی مارس 15 شروع آن زمانی است که "پزشکی بهتر است." در ضمن Lynx شروع کرده اند "آموزش مجازی اردوگاه" داوطلبانه با تمرینات و بازیکنان فرستاده شده اند مطبوع روال به کار از خانه.

هفته گذشته شیکاگو, آسمان صاف رو به جلو Jantel اسطوخودوس گفت: او نمی دیدن یک پنجره برای WNBA فصل تابستان امسال اما مالک تیم مایکل را تغییر دهد گفت: او همچنان امیدوار است از بازی کردن بازی ها البته در عرصه خالی.

سیاهگوش گارد راشل howard wolpoff اذعان کرد در هفته گذشته است که هیچ کس نمی داند زمانی که و یا اگر فصل ممکن است شروع. "من قصد ندارم به دروغ آن را دشوار است به نمی دانم," او گفت: پایونیر پرس. "این می تواند یک ماه دور آن می تواند دو ماه دور آن می تواند اتفاق نمی افتد."

وایکینگ ها

NFL منتشر شد برنامه های آن در هفته گذشته اما فصل شروع در زمان ؟ لیگ و بازیکنان ارتباط به توافق مجازی offseason برنامه در ماه گذشته و در روز چهارشنبه که تا ماه ژوئن تمدید شد. تا زمانی که همه 32 تیم برگزار می تواند شیوه ها و تمرینات در امکانات خود را تمام خواهد شد و بنا به گزارش ها بسته شود. و با کشورهای بازگشایی مختلف جدول زمانی آن را غیر ممکن است برای پیش بینی چه مدت است که را — و چگونه آن را ممکن است تحت تاثیر قرار شروع فصل برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 10.

Whitecaps

روز دوشنبه ملی هاکی زنان لیگ به نام 2020-21 کلی مدیران برای لیگ شش تیم است اما نه اعلام کرد هر گونه اخبار در مورد زمانی که و یا اگر 2019-20 فصل خواهد شد. Whitecaps های حاکم شانزه بودند را به صورت بوستون پراید در Isobel نهایی جام حذفی که بازی تعطیل شد. هیچ 2019-20 برنامه در NWHL وب سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب