مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او با فرستادن ماموران فدرال به بیشتر شهرهای ایالات متحده برای مبارزه با جرم و جنایت خشونت آمیز

مغلوب ساختن پیشی جستن پیوست توسط دادستان کل ویلیام بر پرده برداری از گسترش "عملیات افسانه" برنامه شامل شهرهایی

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن پیوست توسط دادستان کل ویلیام بر پرده برداری از گسترش "عملیات افسانه" برنامه شامل شهرهایی مانند شیکاگو و Albuquerque, New Mexico در یک تلاش بیشتر توسط مقامات فدرال برای مقابله با خشونت است.

"امروز من اعلام افزایش فدرال اجرای قانون را به جوامع آمریکایی گرفتار جرم و جنایت خشونت آمیز گفت:" مغلوب ساختن پیشی جستن.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "ما هیچ چاره ای جز درگیر" با افزایش مرگ و میر در برخی از شهرستانها عمده.

"این خونریزی باید پایان این خونریزی به پایان خواهد رسید" او گفت:.

این برنامه شامل استقرار فدرال اجرای قانون عوامل به کمک پلیس محلی در مبارزه با آنچه که وزارت دادگستری به عنوان "موج" از جرم و جنایت خشونت آمیز.

یک وزارت دادگستری گفت: این طرح مربوط است به استفاده از ماموران فدرال از وزارت امنیت داخلی برای سرکوب ناآرامی در پورتلند اورگان است.

خواه رئیس جمهور به شدت انتقاد رهبران دموکرات برای ریاست بیش از شهرها و ایالات متحده که در حال تجربه جرم امواج با استفاده از این موضوع به عنوان بخشی از یک "نظم و قانون" فشار او امیدوار طنین انداز خواهد شد با سیاسی خود را پایه. مغلوب ساختن پیشی جستن انتهایی دموکرات جو بایدن ملی در نظر سنجی.

آن را غیر معمول نیست برای اجرای قانون فدرال به کار در کنار شرکای محلی. وزارت دادگستری گفت: "عملیات افسانه" را ارائه منابع اضافی به شهرهای مبتلا به "سنتی" جرم و جنایت خشونت آمیز.

مغلوب ساختن پیشی جستن تاکید قوی پلیس و نظامی رویکرد به تظاهرات در سراسر ایالات متحده در مورد نابرابری نژادی پس از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است.

کاخ سفید به دنبال تمرکز در شهرستان جرم و جنایت و حتی به عنوان برگ برنده را تایید شماره شاقول در پاسخ به او دست زدن به coronavirus بیماری همه گیر.

"عملیات افسانه" برنامه شامل فدرال عوامل شکل FBI ایالات متحده خدمات مارشال و دیگر سازمان های همکاری با اجرای قانون محلی است.

فرماندار نیویورک اندرو کومو گفت: مداخله فدرال بود و نه نیاز به کمک با خشونت در شهر نیویورک و شیکاگو شهردار لری Lightfoot نیز خواست تهمت نیست برای ارسال ناشناس ماموران فدرال به شهرستان خود را.

"عملیات افسانه" نام افسانه Taliferro 4 ساله که با ضرب گلوله کشته شد در حالی که او در اوایل ژوئن 29 در کانزاس سیتی میسوری به گفته وزارت دادگستری ،

(گزارش توسط جف میسون و سارا لینچ ویرایش توسط Chizu Nomiyama و جاناتان Oatis)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن