St. Paul پلیس اولین کامیون مسلح با بستنی, تصویری بازی ها, دوچرخه کلاه

مسلح با بازی های ویدیویی سیستم حلقه بسکتبال, دوچرخه, تعمیر ایستگاه و سیستم های خنک کننده مجهز با سرد رفتار و ن

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

مسلح با بازی های ویدیویی سیستم حلقه بسکتبال, دوچرخه, تعمیر ایستگاه و سیستم های خنک کننده مجهز با سرد رفتار و نوشیدنی های, St. Paul اداره پلیس جدید "دوچرخه کامیون" ضربه خیابان چهار شنبه برای اولین سفر خود با توجه به Sgt. Jason نرم کننده و تغذیه کننده مغز و قلب در پشت این پروژه است.

Bain و همکارانش امیدوارند که این آخرین علاوه بر بخش ناوگان خواهد شد که قطعا اثر متفاوت از تیم ملی اتومبیل زمانی که ساکنان آن را ببینید رول به محله خود.

"این است که در مورد داشتن سرگرم کننده و فقط رسیدن به بچه های ما رسیدن به جامعه با یک پیام مثبت است که ما در اینجا به صحبت کردن با شما برای رسیدن به هر یک از دیگر," او گفت:.

Bain پیش بینی کودکان و نوجوانان به چالش کشیدن افسران به بازی مسابقات کامیون بزرگ-صفحه نمایش تلویزیون و 5 ساله بازی سه بر سه بسکتبال در 7 پا حلقه.

23-پا 2019 Ford E-450 همچنین مجهز به یک دوچرخه تعمیر و نگهداری ایستگاه را قادر خواهد ساخت که ماموران به تعمیر لاستیک صاف شکسته زنجیر و یا دیگر مسائل جزئی بیمار بچه های دوچرخه. در علاوه بر این به بستنی رفتار و آب کارکنان را تصویب کلاه برای بچه ها که نیاز آنها را به بن گفت.

دلار 81,000 خودرو پرداخت شد و توسط اتو برمر اعتماد نیست بودجه شهرستان.

دوچرخه افسر از سال 2002 و با افتخار کلاه مبلغ بن می گوید: آموزش ایمنی دوچرخه است که بخشی از کامیون ماموریت. او می گوید بیش از حد بسیاری از بچه ها سوار بدون آنها.

"مهم ترین بخش از بدن یک فرد است که مغز خود را ... بنابراین اگر من می تواند به جلوگیری از فقط یک کمی سر یک کمی مغز از صدمه دیده خواهد شد که یک پیروزی" او گفت:.

این پروژه با الهام از دوچرخه پلیس برای بچه ها برنامه در مینیاپولیس که آغاز شده بود در سال 2009 توسط یک زن و شوهر از منابع مدرسه افسران که از دست رفته تماس با بچه ها در طول ماه های تابستان. آنها را متقاعد بیمارستان کودکان به اهدای کلاه و سپس بريدن آنها را به محله های مختلف در تریلر hitched به دوچرخه توزیع آنها را به کودکان و نوجوانان و ترویج ایمنی دوچرخه.

St. Paul آورده مفهوم در سراسر رودخانه در سال 2017, و آن را wildly محبوب بن گفت اما رسیدن به آن محدود بود توسط وزارت ناتوانی در رسیدن به برخی از محله ها. کامیون رفع این مشکل, او گفت:.

گروه برنامه ریزی شده برای اولین کامیون در, St. Paul سالانه رژه سنت پاتریک اما پس از آن coronavirus وارد شده است.

آنها چند ماه گذشته برای ایجاد برنامه های با خیال راحت کامیون عامل و تعامل با جامعه در طول بیماری همه گیر. افسران خواهد بود نقاب و دستکش برای مثال و ماسک در دسترس خواهد بود برای اعضای جامعه. بازی ایستگاه نیز خواهد بود شسته بین بازی می کند.

باقی مانده یک نگرانی این است که آن را در قرعه کشی بیش از حد بزرگ جمعیت Bain گفت: به همین دلیل است که این شهرستان در نظر دارد برای برگزاری کوچکتر pop-up وقایع مختلف محلات.

در حالی که ایده آل نیست Bain گفت: زمان — دو ماه پس از جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس — مناسب است در برخی از راه.

"ما در برخورد با تظاهرات در همه زمان ها. مردم می خواهند پال خواستار قطع بودجه دولت ، OK خوب اما ما هنوز نیاز به اتصال و صحبت با جامعه ما از آنجا که ما هنوز به اینجا آن را فقط یک ماده از آنچه در فرم" Bain گفت. "ما نمی توانیم فقط به خود ما پیله و تنها در برخورد با خودمان ... در غیر این صورت ما ایجاد یک راست ما در برابر آنها ذهنیت و ما نمی تواند زندگی می کنند."

رئیس تاد Axtell آواز کامیون ستایش جمعه.

"بزرگترین امید ما این است که خانواده ها خواهد آمد به می دانم که ما افسران همراه با بچه ها و برخی از سرگرم کننده است." "در هر زمان شما می توانید معنی دار و معتبر تعامل بین جامعه و پلیس ما آن را می پردازد سود سهام برای سال آمده است."

علاوه بر افسران پلیس اجرای قانون در مسیر حرفه ای آکادمی دانشجویان کمک خواهد کرد که کارکنان کامیون Axtell گفت.

"ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در آینده افسران دریافت به دانستن جامعه و قبل از آنها پلیس آن را," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن