ISL | BFC می خواهد زود وضوح بر روی بازیکن خارجی حکومت

با FSDL و AIFF مجموعه به اعلام در ماه های آینده طرح خود را برای کاهش تعداد بازیکنان خارجی در ISL از 2021-2022

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

با FSDL و AIFF مجموعه به اعلام در ماه های آینده طرح خود را برای کاهش تعداد بازیکنان خارجی در ISL از 2021-2022 فصل, بنگلور, FC (BFC) مدیر عامل Mandar Tamhane نام در بدن حاکم برای نمودار کردن این طرح زود است.

من-لیگ را پیاده سازی AFC استاندارد '3 (خارجی) + 1 (آسیایی) قانون استخدام' از فصل آینده خود را, اما حرکت بوده معوق برای ISL تا سال آینده پس از درخواست از باشگاه صاحبان.

"ما در BFC حمایت از حکومت آن را به عنوان خوب به فوتبال است. این اجازه خواهد داد که بیشتر در هند بازیکن را به بازی. اما این تصمیم باید گرفته شود به خوبی در پیشبرد طوری که ما می توانیم طرح گفت:" Tamhane.

برای 2020-21 نسخه ISL ادامه خواهد داد و با پنج تبعه خارجی حکومت (در بازی XI) با حداکثر هفت در تیم ملی. تنها تغییر خواهد بود اجباری گنجاندن یک AFC بازیکن.

خارجی فهرست

BFC در حال حاضر دارای پنج خارجی در قرارداد برای فصل آینده — دیماس Delgado, اریک Paartalu (AFC), Juanan رافائل آگوستو و Deshorn قهوه ای است. دفاعی تكیه آلبرت prod. by major keys خواهد بود رایگان عامل ممکن است تا پایان.

"ما نیاز به یک تماس در prod. by major keys قرارداد. [اما] ما در حال حاضر پنج بازیکن برای فصل آینده است. بنابراین ما خواهد شد صبر کنید و تماشا کنید.

"به طور معمول ما نیاز به ثبت نام بازیکنان خارجی توسط اوت 31. اما با COVID, ما انتظار آن را می توان توسعه یافته. همچنین ما هنوز هم نمی دانم زمانی که لیگ در حال رفتن به شروع.

"اما رفتن به جلو با تعدادی از خارجی ها مجموعه ای محدود شود ما نیاز به ببینید که چگونه ما در حال پیشرفت با تیم های جوانان ما; آیا ما می توانیم ترویج کسی یا وجود هر جوان در بازار است. این چیزها تاثیر تصمیم گیری است. بنابراین ما نیاز به وضوح زود است."

مالی مفهوم

باشگاه های مالی محدودیت ها در پست-COVID فاز مایع ویزا وضعیت امور کمک نمی خواهد.

"امور مالی را حتی بیشتر اما نیز وجود دارد یک جنبه مثبت به آن نگاه کند. از آنجا که بسیاری از کشورها ممکن است خود را کامل لیگ خواهد شد و یا مجبور به بازسازی خوب وجود دارد امکان وجود خواهد داشت که کیفیت خارجی موجود در کمتر ارزش. پس از آن بستگی دارد که چگونه بازار تکامل می یابد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن