هند و چین مرز, اخبار زنده به روز رسانی: فرمانده ارتش به بازدید از مناطق به جلو در Ladakh امروز

فرمانده ارتش MM Naravane با سربازان مجروح در بیمارستان نظامی در له. (PTI عکس) هند و چین مرز آخرین اخبار زندگ

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
India China, India China news, India China border dispute, Galwan, Ladakh فرمانده ارتش MM Naravane با سربازان مجروح در بیمارستان نظامی در له. (PTI عکس)

هند و چین مرز آخرین اخبار زندگی می کنند به روز رسانی: فرمانده ارتش ژنرال MM Naravane برنامه ریزی شده است برای بازدید از مناطق به جلو در Ladakh شنبه یک روز پس از ملاقات او با سربازان مجروح در Galwan دره درگیری با نیروهای نظامی در ژوئن 15 در له.

روز چهارشنبه یک جلسه ساز و کار برای مشاوره و هماهنگی (WMCC) در هند-چین مرز امور نیز برنامه ریزی شده است. این هیئت برای این دیدار رهبری هستند دیپلمات از وزارتخانه های خارجه دو کشور برای حفظ صلح و آرامش در امتداد مرز.

فرماندهان سپاه از هندی و چینی ارتش روز شنبه توافق کردند که برای خلاص پس از نزدیک به 11 ساعت جلسه در Moldo مرز نقطه مقابل Chushul. اما هیچ جدول زمانی برای متارکه روند نهایی شد.

چین روز سه شنبه گفت گزارش می دهد که بیش از 40 چینی سربازان کشته شدند در بن بست شد "اطلاعات نادرست". چینی, سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian افزود: "چین و هند در حال حل و فصل موضوع در این گروه از طریق نظامی و کانال های دیپلماتیک" گزارش خبرگزاری PTI.

در خبری دیگر وزیر دفاع Rajnath Singh است که در مسکو به حضور 75 سالگرد پیروزی روز جشن به مناسبت پایان جنگ جهانی دوم است. چین وزیر دفاع عمومی وی Fenghe نیز حضور در این رویداد اما یک مقام رسمی گفت: هند اکسپرس دو نمی خواهد نگه دارید بحث. روسیه بدل شده واسطهای بین دو کشور گفت: هند و چین نمی نیاز به هر نوع کمک به حل و فصل اختلافات خود را.

India China, India China news, India China Galwan Faceoff, Sino-Indian war 1962

هند و چین مرز, اخبار زنده به روز رسانی: یک کاروان ارتش هند حرکت در سرینگر-Ladakh بزرگراه در Gagangeer شرق از سرینگر. (عکس از آسوشیتدپرس)

هند و چین مرز, اخبار زنده به روز رسانی:

در جلسه کنگره مشغول به کار کمیته (CWC), کنگره, رئیس جمهور سونیا گاندی گفت: وجود یک "رشد احساس در میان مردم است که دولت به شدت سنن و وضعیت". او گفت که او امیدوار است که "مادر دیپلماسی و قاطع رهبری را اطلاع رسانی از اقدامات دولت در حفاظت از تمامیت ارضی".

نخست وزیر مانموهان سینگ تایید گاندی سخنان و گفته است که اگر بحران در مرز نیست و پنجه بصورتی پایدار و محکم می تواند منجر به یک "وضعیت جدی."

حزب نگه داشته تا حمله خود را علیه نخست وزیر نارندرا مودی گفت: بیانیه خود انکار هر چینی نفوذ کرده بود مكيدند.

پرسنل ارتش دفن باقی مانده فانی راجش اورنگ در طول مراسم تشییع جنازه در Belgoria روستا در Birbhum district, West Bengal, جمعه ژوئن 19 سال 2020 است. (PTI عکس)

در دیگر اخبار خارجی وزیر امور S Jaishankar, در محضر خارجه چین وانگ یی تاکید بر نیاز به تشخیص مشروع بهره از همکاران در یک چند جانبه تنظیم و پس اخلاق در روابط بینالملل است.

در حالی که صحبت کردن در روسیه-هند-چین (RIC) وزرای امور خارجه مجازی جلسه Jaishankar گفت: "این نشست ویژه تاکید باور ما در زمان آزمایش اصول روابط بین المللی. اما چالش امروز است و نه فقط یکی از مفاهیم و هنجارهای اما به همان اندازه از خود عمل است. پیشرو صدای جهان باید exemplars در هر راه. احترام به قوانین بین المللی به رسمیت شناختن منافع مشروع از همکاران حمایت از multilateralism و ترویج منافع مشترک هستند و تنها راه ساختمان با دوام نظم جهانی" او گفت:.

این بود Jaishankar اولین چهره به چهره تعامل با چین وزیر امور خارجه پس از این Galwan بست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن