Viswanathan آناند مجموعه ای به نظر می رسد در Star Sports 1 تامیل

"در شطرنج, شما لازم نیست ضرب و شتم هیئت مدیره. از آن مهم تر به ضرب و شتم بازیکن در طرف دیگر. هر کس فکر می کند

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

"در شطرنج, شما لازم نیست ضرب و شتم هیئت مدیره. از آن مهم تر به ضرب و شتم بازیکن در طرف دیگر. هر کس فکر می کند شما را به بهترین حرکت می کند اما بیشتر در مورد که باعث می شود آخرین اشتباه در هیئت مدیره می گوید:" پنج بار قهرمان جهان Viswanathan نند به او می دهد بینش به خود شطرنج و زندگی در گفتگو با کریکت S. بادرينات ، در یک نمایش بود در برنامه تلویزیونی Star Sports 1 تامیل در آوریل 24.

نشان می دهد که شامل یک آتش سریع دور نیز از ویژگی های شطرنج-بازیکن-تبدیل-کریکت Yuzuvendra چهل, استاد بزرگ R. Praggnanandhaa و آناند را Aruna. آناند در حال حاضر زده در شهر باد زوندن پس از شیوع Covid-19.

صحبت کردن در مورد شطرنج آناند می گوید: "شما باید به طور مداوم خود قرار داده و در ذهن مخالفان و مطالعه خود را بازی همراه خود را. شما می توانید پمپ مشت خود را و هیچ احساسی انتشار در یک بازی مثل شطرنج است. بعد از بازی من همیشه رفتن به ورزشگاه برای تناسب اندام بلکه برای آرام کردن و استرس از بین می رود."

تأمل در روزهای آغازین خود را در شطرنج آناند می گوید: "پیشرفت من به عنوان یک بازیکن شطرنج نبود ناگهانی آن را از طریق مقدار زیادی از کار سخت بیش از چندین سال. شطرنج من آموخته در 80s ما دیگر بازی شطرنج مانند آن. معرفی کامپیوتر اتحادش را تغییر رویکرد راه شما به طور کامل مطالعه".

با وجود برنده شدن پنج کلاسیک جهان عناوین آناند انتخاب دو پیروزی که به او رضایت بزرگ.

"برنده شدن در این تاریخ و در سال 1987 بود یک چیزی است که من هرگز فراموش نخواهم کرد. احساس غلبه بر روس ها به من افتخار بزرگی. دیگر برنده 2017 جهان سریع شطرنج قهرمانی. آن را در یک زمان در زندگی حرفه ای من زمانی که من فکر بازنشستگی که برنده آمد فقط در زمان مناسب و به من رضایت بزرگ," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب