هند کاوش در گزینه های قانونی در Kulbhushan Jadhav مورد: MEA

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 9:52:21 pm Kulbhushan Jadhav دستگیر شد در

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 9:52:21 pm
Back-channel used to ‘urge’ Pakistan to release Kulbhushan Jadhav: Harish Salve Kulbhushan Jadhav دستگیر شد در مارس 3, 2016 پس از او گفته عبور به پاکستان به طور غیر قانونی از ایران, به گفته مقامات پاکستانی.

هند روز شنبه گفت که بررسی راه حل های قانونی در این مورد مربوط به سابق نیروی دریایی افسر Kulbushan Jadhav یک روز پس از پاکستان گفت که او حاضر به یک فایل نقد و بررسی دادخواست در دادگاه عالی اسلام آباد (IHC) در برابر اعتقاد خود را توسط یک دادگاه نظامی به اتهام جاسوسی.

"در این مرحله ما در حال ارزیابی ما گزینه های قانونی. ما تمام تلاش خود را برای حفاظت از زندگی ملی هند" سخنگوی وزارت امور خارجی Anurag Srivastava گفت: در رسانه های آنلاین جلسه.

روز چهارشنبه پاکستان گفته است که Jadhav که در انتظار اعدام به اتهام جاسوسی و فعالیت های تروریستی در پاکستان حاضر به یک فایل درخواست تجدید نظر در دادگاه عالی اسلام آباد در برابر اعتقاد خود را با وجود اینکه ارائه گزینه است. ساعت بعد هند به نام پاکستان ادعا می کنند "ادامه بیهوده" برای بازی در چهار سال گذشته است.

"او به وضوح شده است وادار به امتناع از فایل یک بررسی در مورد او.... در یک بی پروایی نشان دادن تلاش برای فرضا حتی ناکافی درمان تحت فرمان پاکستان است بدیهی است که عباس Jadhav به چشم پوشی حقوق خود را به دنبال یک اجرای حکم دیوان بین المللی دادگستری (ICJ)," MEA سخنگو گفته بود در روز چهارشنبه.

او گفت پاکستان است که تنها به دنبال ایجاد یک "توهم درمان" در این مورد اظهار داشت که هند خود را انجام خواهد داد "نهایت" برای محافظت از Jadhav و اطمینان از بازگشت امن او به هند است.

پاکستان اضافی دادستان کل احمد عرفان و پاکستان وزارت امور خارجه مدیر کل (جنوب آسیا & سارک) زاهد حافظ چودری گفت: فرمان اعلام شد توسط دولت on May 20 اجازه داده است که هند دولت Jadhav و نماینده قانونی او به فایل نقد و بررسی دادخواست ها در IHC در عرض 60 روز است. از انقضای مهلت جولای 19.

با توجه به پاکستان مقامات هندی مقامات درخواست کرده بود برای تعیین یک وکیل مدافع برای Jadhav اما اگر درخواست واصل شده است در IHC تنها یک وکیل برگزاری یک مجوز از دادگاه مربوطه خواهد بود قادر به نشان دادن او. بنابراین یک وکیل نمی تواند مدافع محکوم به جاسوسی اما ممکن است مجاز به کمک به Jadhav وکیل آن را گفت.

در ماه جولای سال گذشته به دیوان بین المللی دادگستری در حکم آن بود به کارگردانی پاکستان اجازه می دهد تا دسترسی کنسولی و به طور موثر بررسی حکم اعدام است. دادگاه تا به حال مشاهده شده است که پاکستان در حال نقض قوانین بین المللی با او را اعطای دسترسی کنسولی.

Jadhav بازنشسته نیروی دریایی افسر دستگیر شد گفته شده در مارس 3, 2016 و هند مطلع شد از این در مارس 25, 2016 زمانی که پاکستان وزیر امور خارجه مطرح شده این موضوع با کمیساریای عالی در اسلام آباد است. در آن روز هند به دنبال دسترسی کنسولی به Jadhav در اولین. دهلی نو پس از نقل مکان به دیوان بین المللی دادگستری در ماه مه در سال 2017 در برابر "مسخره محاکمه" به دادگاه نظامی پاکستان در برابر 48 ساله Jadhav. او محکوم به مرگ به اتهام جاسوسی و تروریسم در مارس 2017.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن