چگونه برای کمک به در Northland

B&B بازار کلوکت: کمک های پولی برای کارت های هدیه را می توان از طریق تلفن. هر کسی که دریافت کارت هدیه از B&

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399

B&B بازار کلوکت: کمک های پولی برای کارت های هدیه را می توان از طریق تلفن. هر کسی که دریافت کارت هدیه از B&B باید استفاده از آن را بلافاصله در مواد غذایی و یا گوشت. هیچ محصولات توتون و تنباکو و یا گاز مجاز است. برای کسب اطلاعات بیشتر, تماس, B&B در بازار 218-879-3555 و یا بازدید از بازار در 506 بزرگ دریاچه جاده کلوکت.

Burrito اتحادیه و DuluthSign: برای هر 5 دلار اهدا ناهار خواهد بود ارائه شده توسط Burrito اتحادیه و تحویل به کارکنان مراقبت های بهداشتی در سراسر Northland. برچسب اهدا شده توسط DuluthSign اهدا خواهد شد و با هر ناهار. بازدید از Facebook جمع آوری کمک برای جزئیات بیشتر.

جامعه میز غذا: Troy خدمات مرکز 302 دوم خیابان Proctor. است, خوش آمدید به کمک خود را از روز دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر کمکهای مالی خوش آمدید. سازماندهی شده توسط "ساکنان Proctor, MN" Facebook ،

جامعه آشپزخانه: دلوت را دامیانو مرکز در خدمت وعده های غذایی در پارکینگ دوشنبه, چهارشنبه, جمعه, شنبه و یکشنبه. 8:30-صبحانه قاره ای, 8:30-9:30 a. m.; ناهار, 11:30 صبح تا 1 بعد از ظهر و شام 5-6 بعد از ظهر دوشنبه از طریق جمعه تنها. ایمیل info@damianocenter.org برای اطلاعات بیشتر.

بچه های آشپزخانه: دلوت را دامیانو مرکز در خدمت بسته بندی وعده های غذایی روز شنبه تا پنج شنبه از 3 تا 6 بعد از ظهر در خیابان دوم غربی ورودی. ساختمان ها و دیگر برنامه های بسته شده به جز به کارکنان و داوطلبان تهیه وعده های غذایی. ایمیل info@damianocenter.org برای اطلاعات بیشتر.

دو بنادر مواد غذایی قفسه: این مواد غذایی قفسه است به دنبال کمک های پولی و همچنین حبوبات کنسرو میوه ها و سبزیجات و تن ماهی, بافت ها و سایر آیتم های خانگی مانند شامپو و دئودورانت. کمک های مالی را می توان مرتب شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر تماس پیش در 218-391-8191 به اطمینان حاصل شود به اندازه کافی وجود دارد داوطلبان به قبول کمک های مالی.

تجهیزات حفاظت شخصی کمک های مالی

پارچه ماسک برای کلوکت منطقه آتش منطقه: بخش درخواست برای کمک های مالی از 20-40 پارچه ماسک صورت برای کارکنان است. رها کردن کمک های مالی در ایستگاه 1, 508 کلوکت Ave. کلوکت.

PPE برای جامعه یادبود بیمارستان و Sunnyside مرکز بهداشت: این کلوکت امکانات درخواست برای کمک های مالی از لاتکس-دستکش یکبار مصرف و گان جراحی و بالینی, ماسک خانگی, ماسک N95 ماسک صورت سپر Tyvek مناسب طراحی شده هوا-تصفیه, ماسک, دماسنج (tympani ترجیح دهانی, فلیپ فلاپ, پوشش مادون قرمز), Oxivir مواد ضد عفونی کننده ، ضد عفونی کننده دست سواب دستمال مرطوب با سفید, ویروسی, فرهنگ, رسانه های مو را پوشش می دهد, کفش غنیمت تمام موارد اگر باز نشده و استفاده نشده. ماسک و دیگر اقلام کوچک را می توان بر روی میز قرار داده این است که ورودی اصلی در CMH از 9 صبح تا 3 بعد از ظهر دوشنبه-جمعه. ایمیل donations@cmhmn.org یا lkorby@cmhmn.org با سوالات.

Essentia PPE کمک های مالی: Essentia بهداشت غرب بازار یک افت برای تجهیزات حفاظت شخصی در Miller هیل سلامت پلازا 1600 Miller, تنه, جاده, Duluth از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه. اقلام مورد نیاز شامل نشده, پزشکی درجه N95 ماسک, لباس حفاظت از چشم و دستکش; چهره سپر و دستباف پنبه فولاد ماسک. اهدا کنندگان خواسته شد تا به باقی می ماند در وسایل نقلیه خود را و صبر کنید تا کارکنان سایت به جمع آوری کمک های مالی خواهد شد که فهرست و توزیع شده که در آن مورد نیاز است. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس تونیا Loken در 218-786-4016 یا ایمیل coviddonations@essentiahealth.org.

چهره پارچه پوشش برای دلوت مدارس عمومی: کارکنان منطقه در آمده روزانه به پشتیبانی اضطراری مراقبت از کودک به صورت انتقادی کارگران; ایجاد و توزیع هزاران نفر از وعده های غذایی برای دانش آموزان; و تدوین برنامه آموزشی بسته برای توزیع به خانواده های بدون دسترسی به اینترنت است. کارکنان نیاز به پارچه پوشش صورت; اما, این منطقه اشاره می کند که مراکز کنترل بیماری هدایت می گوید: پارچه پوشش صورت توصیه نمی فولاد ماسک یا N-95 ماسک. کسانی که بحرانی منابع است که باید همچنان محفوظ است برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و پزشکی اولین پاسخ دهندگان. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهدای ایمیل covidquestions@isd709.org تماس بگیرید و یا 218-336-8735.

فوند دو لک رزرو PPE کمک های مالی: در فوند دو لک رزرو است که به دنبال استفاده نشده N95 ماسک های مهر و موم شده و در وضعیت خوب; استفاده نشده ضد عفونی کننده دست حداقل 60% الکل; دستکش یکبار مصرف دستکش, اندازه کوچک و متوسط و بزرگ و فوق العاده بزرگ و دوخته ماسک صورت. کمک های مالی خواهد شد به فوند دو لک اضطراری از مرکز عملیات و فوند دو لک امکانات مراقبت های بهداشتی. به کمک های مالی تا تماس FDL EOC جامعه تدریس خصوصی در 218-878-7175 و یا پست الکترونیکی آنها را به 1720 بزرگ دریاچه جاده کلوکت MN 55720.

زمین 10000 ماسک: Essentia بهداشت و سنت لوک به دنبال 10,000, در خانه, پارچه ماسک برای استفاده توسط بیماران ، کارکنان و دیگر اعضای جامعه نیاز دارند. دستورالعمل ها را می توان در essentiahealth.org/masks و slhduluth.com/masks. کمک های مالی پذیرفته شده در Essentia سلامت-میلر هیل سلامت پلازا 1600 میلر تنه بزرگراه از 9 صبح تا 4 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه; سنت لوک ساختمان (طبقه اول ورودی), 1015 E. اول سنت از 8 صبح تا 4 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه; و VIP پیتزا-برتر 1201 برج Ave. از 11 صبح تا 11 شب و هفت روز هفته.

دوختن چه Lake County?!: Lake County مدیریت اضطراری است درخواست از ساکنان برای ساخت و اهدای ماسک های خانگی برای خدمات اضطراری واحد و ساکنان. در حالی که ماسک های خانگی محسوب نمی شوند medical-grade PPE آنها می تواند کمک به با منبع کنترل برای افراد با علائم گسترش زندگی از PPE و حفاظت از کارگران و بیماران است. ماسک را می توان کاهش یافته است در مکان های زیر پس از تماس جلوتر به ترتیبات: Lake County دفاتر در 99 ادیسون Blvd. نقره خلیج 218-226-4443; Lake County بهداشت و خدمات انسانی در 616 سوم. Ave. دو بندرگاه 218-834-8400; فنلاند مرکز جامعه 6866 کرامر جاده فنلاند 218-353-0300. برای کسب اطلاعات بیشتر و دستورالعمل بازدید co.دریاچه.mn.ما.

سنت لوک PPE کمک های مالی: مهم ترین نیاز برای فولاد و صنعتی لوازم از جمله N95 ماسک صورت سپر Tyvek مناسب لباس و پوشش داده شده با پلی پروپیلن. Handsewn پارچه ماسک ها هنوز هم مورد نیاز است و پذیرفته شده است. PPE کمک مالی می شود کاهش یافته است در سنت لوک ساختمان اول-طبقه ورودی دوشنبه تا جمعه ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر

پورت دوقلو, ماسک, تیپ: به دنبال استفاده نشده تجهیزات حفاظت شخصی مانند خانه دوخته شده از پارچه ماسک گرد و غبار ماسک N95 ماسک صورت, سپر, دستکش و لباس برای مراقبت های بهداشتی و کارگران خط مقدم. به یک داوطلب انتخاب کنید تا کمک مالی از خانه خود و یا کسب و کار پر کردن یک فرم آنلاین در twinportsmaskbrigade.com. کمک های مالی تحویل داده خواهد شد به طور مستقیم به محلی مراقبت های بهداشتی و اورژانس کارگران نیاز به حمایت دارند.

NAACP ماسک کمک های مالی: این دلوت شعبه NAACP در حال جمع آوری ماسک صورت کمک های مالی. NAACP است دور دادن ماسک به صورت رایگان به اعضای سیاه بومی و مردم از رنگ جوامع به عنوان COVID-19 نامتناسب اثرات این جوامع است. ماسک برای کودکان و بزرگسالان مورد نیاز هستند. به رها کردن پارچه ماسک, تماس, NAACP ارتباطات کمیته در comm@duluthnaacp.org و یا کمک به دوقلو پورت ماسک تیپ.

آنلاین پولی جمع آوری اعانه

2020 یخ کردن خوراک ما قهرمانان: سه Northland کودکان در حال جمع آوری پول برای ارائه وعده های غذایی برای کارگران ضروری و حمایت از رستوران های محلی. برای هر 1000 دلار اهدا آنها را به پرش در دریاچه. اطلاعات بیشتر در gofundme.com/f/2020-ice-out-feed-our-heros.

دلوت مجازی نکته شیشه: یک هرمانتاوون ساکن پت Malley آغاز مجازی نکته شیشه برای کارگران خدمات از یک کار. Malley گفت: News Tribune او امیدوار است مردم را با استفاده از وب سایت برای کمک به کارگران خدمات آنها را تشخیص دهد. کمک به منطقه سرویس کارگران در duluthian.org.

FeedtheKidsDuluth: همکاری بین تکامل دلوت سلامتی بنیاد و Burrito اتحادیه فراهم می کند و وعده های غذایی رایگان برای دلوت کودکان و نوجوانان در طول بیماری همه گیر. GoFundMe صفحه: gofundme.com/f/feedthekidsduluth.

بهداشت و درمان کارگران وعده غذایی صندوق: شهر مرزی Betties اجتماعی باشگاه ایجاد حساب های اعتباری در رستوران ها که در آن سنت لوک و Essentia کارکنان می توانید تماس بگیرید برای سفارش غذا در طول زمانی که معافیت بیمارستان در حال ضربه COVID-19 بيمار. این گروه در Facebook صفحه به روز رسانی روزانه با pinup مو آموزش راهنمایی در ایجاد یک نگاه ریش یک ظاهر طراحی شده و بیشتر. هدف این است که به منظور بالا بردن $10,000. اهدا از طریق این گروه Venmo حساب bordertownbetties; پی پال admin@bordertownbetties.com (یادداشت: "سلامت کارگران وعده غذایی صندوق"); یا ترتیب پرداخت با چک یا پول نقد.

بالابر لینکلن پارک: این Hanson, خانواده, صاحبان, Duluth, کوره OMC دودخانه, Corktown دلی و شریف پور, شروع یک کمپین برای کمک به کسب و کار در لینکلن پارک. برای $50, حامیان دریافت خواهد کرد یک OMC Smokehhouse آشپزی و 15 دلار کارت هدیه به لینکلن پارک کسب و کار خود را انتخاب. آخرین 10 دلار می رود به بلند کردن اجسام لینکلن پارک صندوق مدیریت غیر انتفاعی Ecolibrium3 که قیف پول به محله تسکین پروژه ها. اطلاعات بیشتر در مورد کمپین در indiegogo.com/projects/get-the-omc-cookbook-and-lift-lincoln-park#.

نگاه کردن به یاران: The Rambler کامیون مواد غذایی MidCoast غذا و دوچرخه زرد قهوه در حال جمع آوری پول برای تحویل قهوه نانوایی موارد و وعده های غذایی به کارکنان مراقبت های بهداشتی. GoFundMe صفحه: gofundme.com/lookoutforthehelpers.

سنت لوک COVID-19 پاسخ صندوق: سنت لوک بنیاد راه اندازی آنلاین صفحه ها به طور خاص حمایت از سنت لوک تلاش های مربوط به COVID-19 بیماری همه گیر. دلار مطرح خواهد شد استفاده می شود که در آن نیاز است فوری ترین. کمک های مالی را می توان در slhduluth.com/DonateCOVID19.

اوج حرفه ای راه حل: این سازمان که جفت مردم با مشاغل منتقل شده سالانه خود را جمع آوری کمک آنلاین. برای هر $5 ارائه شده اهدا خواهد شد وارد شده در یک نقاشی برای دریافت کارت های هدیه به کسب و کارهای محلی. کمک های مالی را می توان در soarcareers.org.

راه متحده از Carlton County: این سازمان پذیرش کمک های مالی برای آن COVID-19 محلی صندوق امداد. این صندوق استفاده خواهد شد برای کمک به Carlton County ساکنان تحقق نیازهای اولیه مانند غذا و پوشک تمیز کردن لوازم و بهداشت اقلام است. کارت های هدیه به فروشگاه های مواد غذایی محلی نیز پذیرفته شده است. متن "UWCARLTON" به 41444 به کمک مالی و یا پست الکترونیکی مواد غذایی کارت به ایران راه Carlton County, P. O. Box 250 کلوکت MN 55720.

Vikre رسومات رایگان ضد عفونی کننده: این Vikre رسومات در دولوت تولید ضد عفونی کننده دست به توزیع می شود به اولین پاسخ دهندگان مراقبت های بهداشتی و امکانات دیگران است. GoFundMe صفحه: gofundme.com/f/jdgyx-vikre-distillery-free-sanitizer.

نشان دادن قدردانی

نشانه هایی برای گرند رپیدز کارگران بیمارستان: کودکان و نوجوانان و بزرگسالان در حال خواسته به نشانه تشویق و قدردانی Grand ایتاسکا درمانگاه و بيمارستان مراقبت های بهداشتی و خدمات زیست محیطی کارگران در گرند رپیدز ، استفاده از 8.5-توسط-11-inch مقاله پس این نشانه ها می تواند ضبط برای ویندوز نزدیکی ورودی. مجموعه جعبه در YMCA of Greater رپیدز بزرگ ورودی. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به "Itasca county مردم در نیاز به کمک در طول تاج بحران" Facebook ،

ارسال یک مراقبت پیام: به عنوان مینه سوتا ادامه اجتماعی فاصله St. Louis County مردم می پرسد برای ارسال یک مراقبت پیام به کسی. این می تواند یک دوست و کسی که ممکن است از تلاش و یا کسی که با این نسخهها کار در خط مقدم از این بیماری همه گیر. این شهرستان ایجاد کرده است یک فرم آنلاین برای ارسال پیام به افراد مشغول به کار در زندگی کمک امکانات خانه های پرستاری و مراقبت های بهداشتی تنظیمات. این پیام به اشتراک گذاشته خواهد شد با کارکنان و در رسانه های اجتماعی.

داوطلب

سلامت روان مینه سوتا اتصال: سلامت روان, مینه سوتا, راه اندازی اتصال فراهم می کند که ارتباطات اجتماعی توسط تلفن بین داوطلبان و افرادی که در حال مبارزه با انزوای اجتماعی و تنهایی و استرس و اضطراب است. داوطلبان همچنین ارائه مردم با اطلاعات و منابع برای کمک به آدرس بهداشت روانی و نگرانی در صورت نیاز. به ثبت نام برای دریافت اتصال تلفن تماس و یا به داوطلب بازدید mentalhealthmn.org.

تلفن تماس مواد غذایی اجرا می شود برای سالمندان: سن خوبی Arrowhead در دولوت است که به دنبال دانش آموزان از مدرسه به خانه به ثبت نام را بررسی کنید-در تماس های تلفنی به سالمندان در خانه های خود و یا ایجاد کارت های است که می توان با مواد غذایی خود هستند. سن خوبی نوک پیکان نیز به دنبال داوطلب برای ارائه مواد غذایی به سالمندان است. برای ثبت نام به داوطلب تماس 218-623-7800.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.

Click for more coronavirus stories.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب