هند و چین مرز faceoff: او گفت که او را ترک و به خانه آمده برای عروسی خود را

نوشته شده توسط Gargi Verma | Kanker | به روز شده: 18 ژوئن 2020 7:21:38 am آخرین بار Sepoy گانش Ram

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
نوشته شده توسط Gargi Verma | Kanker | به روز شده: 18 ژوئن 2020 7:21:38 am
India-China border faceoff: He said he would take leave and come home for his wedding آخرین بار Sepoy گانش Ram Kunjam بود در ماه ژانویه به خانواده اش ثابت مراسم عروسی خود را برگزار می شود بعد از این سال.(عکس)

آخرین بار Sepoy گانش Ram Kunjam بود در ماه ژانویه به خانواده اش ثابت مراسم عروسی خود را برگزار می شود بعد از این سال. و آخرین بار او صحبت کرد و به آنها یک ماه پیش بیش از تلفن او به آنها گفت که او را ترک و به خانه پیش از عروسی.

اما روز شنبه بعد از ظهر Tihari Ram Kunjam, 44, دریافت یک تماس از تعداد نامعلومی اطلاع رسانی او در مورد برادرزاده اش مرگ است. "قبل از من می تواند درک آنچه اتفاق می افتد شد تماس قطع شد," او گفت: هند اکسپرس. چند تماس به این شماره همچنان بدون جواب باقی می ماند.

فرزند ارشد از سه خواهر و برادر, Ganesh Ram Kunjam که تبدیل 28 مارس در اومدند ارتش هند در سال 2011 او پس از پایان تحصیل. "او می خواست برای پیوستن به ارتش پس از او جوان بود. او honed بدن خود را به مشخصات قدردانی در ارتش" پدرش Itwari Ram Kunjam, 46, گفت:.

بخوانید | هند قادر به دادن خور پاسخ فداکاری های سربازان را نمی خواهد بیهوده: ساعت مودی

برای قبایل خانواده از برنج کشاورزان از Gidhali روستا در Charama بلوک در Kanker وجود دارد هیچ تردیدی در ارسال های خود را به پسر ارشد به صورت حرفه ای در ارتش. "ما تا به حال به او را به انجام کاری یا کالج است که هزینه های پول و یا آنچه که او واقعا می خواستم که خطرناک بود. من تا به حال امید آن که او را یک زن و شوهر از تلاش برای پاک کردن ورودی, اما او پاک آن همه در یک, با ستایش بالا از سالمندان" سوگوار پدر گفت.

به عنوان اطلاعات از گانش Kunjam مرگ گسترش روستاییان آغاز تجمع در خارج از Kunjam خانواده است. مردان که با Kunjam بودند نشسته اند در گوشه ای برای چک کردن به روز رسانی در تلفن همراه خود را. همه آنها بحث در مورد وسواس با یک حرفه ای در نیروهای مسلح.

"بسیاری از مردم از روستای ما ملحق شده اند نیروهای مسلح. او همیشه از نشستن با آنها و از آنها بخواهید بسیاری از پرسش" به یاد می آورد یک دوست درخواست ناشناس ماندن. "او بسیار پرشور در مورد کار خود را. او نمی تواند تماس با خانواده خود را اغلب برای هفته ها و ماه" گفت: یکی دیگر از دوستان Nayan Kunjam.

همچنین به عنوان خوانده شده | Galwan faceoff: چقدر جدی است و این وضعیت چه اتفاقی می افتد ؟

با توجه به Ganesh کومار پدر patwari و دیگر مقامات آمد به محل اقامت صبح روز چهارشنبه به جمع آوری پسرش تصاویر و خانواده جزئیات. "ما نمی دانیم که زمانی که بدن فرستاده می شود در اینجا برای تشییع جنازه و یا اگر او را سوزانده و در جایی دیگر. آنها تا به حال هیچ اطلاعات ، ما نیاز به جزئیات بیشتر از فقط یک تلفن تماس با ما اطلاع رسانی در مورد مرگ," او گفت:.

این گانش که Itwari Ram Kunjam به یاد بود یک اهل تفریح و بازی کودک تعیین می شود برای پیوستن به ارتش. "او را نگه داشتن به ما گفتن که هر چیز دیگری در کنار ارتش است و ما فراتر از ظرفیت مالی. او با استفاده از به زود بیدار می شوم و قبل از کمک به ما در پایان یک اجرا در اطراف ما زمین و خانه" Itwari رم گفت.

بخوانید | عمده ژنرال برگزاری مذاکرات در زمین همه نیروهای خود قرار داده و در بالا حالت هشدار

در مرکز این روستا روستای دبیرستان, نقاشی های زرد و سرخ با زمین مجاور این ساختمان که در آن گانش مورد مطالعه قبل از پیوستن به نیروهای دفاع. "او در تمرینات فیزیکی بازی و یا رقابت است. او یک دانش آموز متوسط اما او سخت کار می کرد و موفق به حذف آزمون ورودی در یک بروید" عموی خود Tihari Ram Kunjam گفت.

Itwari به یاد داشته باشید زمانی که او در آخرین صحبت کرد و به پسرش حتی اگر در گانش بود به نام عموی خود Tihari Ram و صحبت به خانواده است. "او تا به حال به پایان رسید و یک سال در پست خود در منطقه کشمیر بود و دو سال قبل از او می تواند منتقل شود. او گفت که او را ترک و به خانه قبل از عروسی" Tihari رم گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن