Coronavirus هند به روز رسانی 29 جولای: دو Madhya Pradesh وزرای تست مثبت; مرگ برای اولین بار در مانیپور

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 29, 2020 4:34:56 pm بهداشت و درمان کارگران طول می کش

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 29, 2020 4:34:56 pm
coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, corona news, covid 19 vaccine, corona vaccine, coronavirus vaccine, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news بهداشت و درمان کارگران طول می کشد و نبض بیمار در یک Covid-19 مرکز در دهلی نو. (اکسپرس عکس: Amit Mehra)

Coronavirus هند به روز رسانی: هند عبور ترسناک یک نقطه عطف در چهارشنبه ضبط بیش از 15 لاخ موارد از رمان coronavirus. وزارت بهداشت و رفاه خانواده گفت: این کشور caseload افزایش یافته بود به 15,31,669 از جمله 50,9447 فعال موارد 9,88,029 موارد بهبود و 34,193 مرگ و میر.

هند سفر از 10 تا 15 لاخ موارد در زمان فقط 12 روزقبل از آن در زمان 20 روز به رفتن را از پنج به 10 لاخ. کشور را لمس پنج لاخ موارد 39 روز پس از آن عبور از یک لاخ خوانده شده را علامت. (دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی)

coronavirus, coronavirus news, covid 19, india covid 19 cases, coronavirus india update, coronavirus cases today update, coronavirus cases

در اینجا داستان بالا از روز:

بازیگر-تبدیل-سیاستمدار Sumalatha Ambareesh که آزمایش منفی برای Covid-19 در 22 ژوئیه در حال حاضر در انتظار دکتر nod برای اهدای پلاسما ، در مصاحبه با IndianExpress.com MP از کارناتاکا را مندیا Lok سبها حوزه گفت: "ما باید منتظر یک دوره 28 روز پس از بهبودی و سپس یک آنتی ژن آزمون برای تعیین سطح ایمنی آنتی بادی است. اگر همه چیز سقوط در محل پس از آن من قطعا انجام این کار است."

"من تا به حال شده است در تور my constituency گسترده و من فکر کردم آن را ناعادلانه از سوی من برای نگه داشتن این یک راز است. حتی اگر برخی از توصیه به رفتن باز در مورد این شرکت بود که من باید به مردم بگویم که من تا به حال آزمایش مثبت," او گفت:.

با جمعه بودن یک مستند روز در غرب بنگال Biswa Bangla دروازه در شهر جدید می پوشد خلوت نگاه

به عنوان یک اقدام احتیاطی, Tamil Nadu فرماندار Banwarilal Purohit جمعه رفت و به خود انزوا به مدت هفت روز پس از حداقل سه نفر را در راج Bhavan آزمایش postive برای Covid-19. تعداد 39 نفر از مردم تست شده برای این بیماری در روز سه شنبه. در جولای 23, 84 پرسنل شاغل در راج Bhavan آزمایش مثبت است.

با توجه به اطلاعیه صادر شده توسط دفتر فرماندار, Purohit شد سهشنبه یافت "مناسب و سالم". او توصیه شده توسط پزشکان جدا باقی می ماند برای یک هفته.

در خبری دیگر وزیر Edappadi K Palaniswami برنامه ریزی شده است به صندلی نشست منطقه جمع و کارشناسان بهداشت و درمان از طریق ویدئو کنفرانس در روز بعد به بحث در مورد گسترش مداوم مستند است که انتظار می رود برای پایان دادن به در ژوئیه 31. (دنبال تامیل نادو چنای زنده اخبار به روز رسانی)

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, corona news, covid 19 vaccine, corona vaccine, coronavirus vaccine, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news پرستاران در انجام وظیفه در بیمارستانی در دهلی نو. (اکسپرس عکس: Praveen Khanna)

56 سال درگذشت Covid-19 در ایمفال در چهارشنبه, تبدیل شدن به اولین کسی که تسلیم شدن به این بیماری در کشور است. بیمار ساکن Khongjom Sapam روستا در Thoubal منطقه بود تحت درمان در منطقه ای موسسه علوم پزشکی (رینگ) در این شهر است. او تا به حال یک مشکل کلیوی و فشار خون بالا.

مانیپور است 2,317 موارد که 705 فعال هستند و 1,612 مردم بهبود یافته اند.

Covid-19 واکسن ردیاب جولای 29 | Pfizer-BioNTech در پاشنه مدرن, وارد مرحله آخر بالینی

وضعیت بهبود دهلی نو آغاز می شود delinking هتل ها از بیمارستان ها

دهلی وزیر Arvind Kejriwal شنبه گفت: هتل ها که تا به حال تخت دراز کشیده خالی شد "منتشر شده" و نمی خواهد دیگر به تهیه کردن به Covid-19 بيمار. این تصمیم گرفته شد که وضعیت بهبود در سرمایه های ملی. حداقل 40 هتل های گرفته شده توسط دولت در حالی که ramping تا زیرساخت ها برای مقابله با این بیماری همه گیر.

"برخی از هتل ها متصل شد به بیمارستان برای افزایش تعداد Covid تخت. از نظر بهبود وضعیت و تمام تخت های هتل دروغ خالی برای آخرین روز بسیاری از این هتل ها در حال حاضر منتشر شد" Kejriwal توییتی.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, corona news, covid 19 vaccine, corona vaccine, coronavirus vaccine, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news Covid-19 تست در کودکان خانه در بمبئی (اکسپرس عکس: Amit Chakravarty)

آخر هفته مستندات برای شروع در Andaman and Nicobar Islands

با موارد افزایش, دولت از, Andaman and Nicobar Islands شنبه تصمیم به اعمال کامل مستند در تعطیلات آخر هفته آغاز اوت 1. دبیر کل Chetan B Sanghi این گزارش گفت: محدودیت را در محل باقی می ماند هر شنبه و یکشنبه تا وضعیت در اتحادیه خاک را بهبود می بخشد. حداقل 363 مردم باید قرارداد این بیماری یک فرد مرده است.

به عنوان بخشی از مستند موسسات تجاری و transportion خدمات را منع می شود. تنها خدمات ضروری خواهد بود و مجاز به کار گیرند.

Madhya Pradesh, وزیر, همسر خود را تست مثبت برای Covid-19

Madhya Pradesh منابع آب وزیر Tulsi Silawat و همسرش, Sunita باید آزمایش مثبت برای coronavirus. Silawat در زمان به توییتر به افشای اخبار. این زن و شوهر تحت صفحه اصلی قرنطینه. مردم او شد و در تماس نزدیک با هم هشدار داده شده است. بعد از آن در روز, وزیر امور خارجه (مستقل شارژ) برای عقب کلاس و اقلیت رفاه Ramkhelawan پاتل گفت: او همچنین آزمایش مثبت است.

قبل از این وزیر Shivraj سینگ Chouhan تا به حال آزمایش مثبت برای این بیماری است. دولت به تعاونی وزیر Arvind سینگ Adrianne نیز قرارداد این بیماری است.

(با ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن