Maharashtra: دو Gadchiroli پلیس کشته در Naxal کمین

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | به روز شده: 17 مه سال 2020 2:45:47 pm سه دیگر پلیس نیز زخ

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | به روز شده: 17 مه سال 2020 2:45:47 pm
Gadchiroli encounter, Gadchiroli naxal encounter, Gadchiroli police killed in naxal encounter, Gadchiroli naxal ambush سه دیگر پلیس نیز زخمی شدند و پرواز به ناگپور در یک هلی کوپتر برای درمان. (بازنمودی)

در یک عقب نشینی به Gadchiroli پلیس حداقل دو پلیس کشته شدند که یک گروه از Naxalites کمین یک C60 تکاور حزب در نزدیکی Hidur روستا در Bhamragad tahsil در صبح روز یکشنبه.

سه دیگر پلیس نیز زخمی شدند و پرواز به ناگپور در یک هلی کوپتر برای درمان.

در حالی که Gadchiroli سرپرست پلیس Shailesh Balkawde در دسترس نیست برای هر نظر یک مقام ارشد پلیس گفت: "حداقل دو پلیس کشته و سه نفر دیگر مجروح شده اند در کمین است."

Naxalites در تاکتیکی ضد توهین آمیز کمپین (TCOC) در طول ماه های مه و ژوئن و در حال ساخت تلاش برای انجام حملات چریکی در نیروهای طول این دوره است.

در مه 2, ارشد Naxalite Surjanakka کشته شد در یک عملیات در نزدیکی Jarawandi روستا در Etapalli tahsil. این Naxalites بود و بعدها ادعا کرد که او کشته شد با فریب به عنوان او مشغول بالا بردن آگاهی در مورد Covid-19.

با این حال پلیس را رد کرد و این اتهام به عنوان یک به طور منظم "Naxal تبلیغات".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن