در سال های اخیر, اظهارات هر دو کشور هند و چین بارها و بارها صحبت از حل مسالمت آمیز

نوشته شده توسط Krishn Kaushik | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 1:11:13 am این Pangong د

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
نوشته شده توسط Krishn Kaushik | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 1:11:13 am
india china, india china border, india china stand off این Pangong دریاچه یکی از سایت های اختلاف. بیش از 10 روز گذشته سمت هند ساخته شده است که شش اظهارات و نظرات و طرف چینی سه گفت: وضعیت در حال بهبود است. (عکس: AP)

دوشنبه شب خشونت بین هندی و چینی سربازان در Galwan دره منطقه آمد و پس از اطمینان مکرر از هر دو طرف است که در این اواخر وضعیت در خط کنترل واقعی (لاک) بود و تحت کنترل و با آنها کار به سمت حل و فصل مسالمت آمیز این مناقشه که در حال حاضر وارد آن هفته هفتم.

بیش از 10 روز گذشته از ژوئن 6 نشست بین فرماندهان سپاه از دو ارتش هند جانبی ساخته شده است که شش اظهارات و نظرات و طرف چینی سه گفت: وضعیت بهبود و کشورهای درگیر شدند و در ادامه مذاکرات.

این اظهارات ساخته شد توسط وزیر دفاع Rajnath Singh, وزارت امور خارجی و فرمانده ارتش ژنرال M M Naravane در سمت هند و چین وزارت امور خارجه.

روز یکشنبه وزیر دفاع سینگ گفته مجازی رالی برای جامو و کشمیر است که "در حالی که چین ابراز تمایل به حل و فصل (LAC) موضوع از طریق مذاکرات تلاش ما هم این است که برای پیدا کردن یک راه حل برای این مشکل بین چین و هند از طریق مذاکرات در نظامی و دیپلماتیک سطح".

او همچنین گفت: "هند است و دیگر یک ملت ضعیف; قدرت آن افزایش یافته است. اما ما نمی خواهید به استفاده از این قدرت برای ترساندن کسی. آن است که تنها به امن کشور ما... من می توانم با اعتماد به نفس است که ما نمی خواهد هر نوع سازش با ما غرور ملی."

قبلا پرداختن مجازی رالی برای ماهاراشترا در ژوئن 8 وزیر گفته بود: "ما می خواهیم مرز اختلاف به حل و فصل شود به زودی. در حال حاضر مذاکرات بین هند و چین اتفاق می افتد در نظامی و دیپلماتیک سطح است."

ژوئن 6 جلسه فرماندهان سپاه "بسیار مثبت" سینگ گفت: "هر دو کشور هند و چین توافق کرده اند که در آینده هم این بحث را ادامه خواهد داد در مناقشه مرزی و همچنین در جریان کشمکش".

در ژوئن 13, فرمانده ارتش صحبت از فاز متارکه و گفت و گو مستمر.

"ما شروع شده از شمال از منطقه Galwan رودخانه که در آن بسیاری از متارکه اتفاق افتاده است" ژنرال Naravane گفت: پس از عبور از رژه در آکادمی نظامی دهرادون.

او را "نمی خواهم به استفاده از کلمه عقب نشینی در هر زمینه وجود دارد این است که هیچ عقب نشینی" ژنرال Naravane گفت: به جای "کلمه صحیح خواهد بود متارکه و هر دو طرف در حال disengaging شیوه ای مرحله به مرحله."

"می خواهید برای اطمینان از هر کس که کل وضعیت در امتداد مرز ما با چین تحت کنترل است," او گفت:. "(مذاکرات) است که آغاز شده و با فرمانده کل سپاه به سطح مذاکرات... به دنبال است تا با تعدادی از جلسات در سطح محلی و بین فرماندهان معادل صفوف. به عنوان یک نتیجه از این بسیاری از متارکه صورت گرفته است و ما امیدواریم که از طریق این ادامه گفت و گو است که ما با داشتن همه درک تفاوت که ما خواهد شد به بقیه."

در ژوئن 11, MEA, سخنگوی Anurag Srivastava گفت: فرماندهان سپاه " ملاقات "در ادامه دیپلماتیک و نظامی درگیری که هر دو طرف باید حفظ شود" و "توافق شد که اوایل قطعنامه از وضعیت خواهد بود در همراهی با هدایت رهبران (نارندرا نخست وزیر و رئیس جمهور Xi Jinping)".

در 7 ژوئن در بیانیه ای پس از نشست فرماندهان ارتش این MEA گفته بود که این دو کشور در حال "در هفته های اخیر" حفظ "ارتباطات از طریق تاسیس دیپلماتیک و نظامی کانال برای رسیدگی به وضعیت مناطق همراه هند و چین مرز". نشست فرماندهان ارتش "گرفت صمیمی و فضای مثبت" که در آن "هر دو طرف توافق کردند که به صورت مسالمت آمیز حل و فصل اوضاع و... مطابق با موافقت نامه های دو جانبه و در نظر داشتن توافق بین رهبران که صلح و آرامش در هند-چین در مناطق مرزی ضروری است برای توسعه کلی روابط دو جانبه", MEA گفت.

دو طرف ادامه خواهد داد "نظامی و دیپلماتیک درگیری برای حل و فصل این وضعیت و برای اطمینان از صلح و آرامش در مناطق مرزي" به آن اضافه شده است.

زودتر مشترک-وزیر-سطح مذاکرات بین دو دولت در ژوئن 5, MEA گفته بود که هند و چین "باید رسیدگی به اختلاف خود را از طریق مسالمت آمیز بحث در ذهن اهمیت احترام به یکدیگر و حساسیت و نگرانی و آرمان و اجازه نمی دهد آنها را برای تبدیل شدن به اختلافات". آن را تا به حال با اشاره به این اجماع شکل گرفته در آستانه در ماه ژوئن 2017.

چین هم گفته است که دو کشور در مذاکرات برای حل و فصل مرزی موضوع است.

در کنفرانس مطبوعاتی در ژوئن 11, سخنگوی چین وزارت امور خارجه Hua Chunying گفت: "چین و هند انجام داده اند ارتباط موثر و توافق در درستی دست زدن به این وضعیت در غرب بخش از چین-هند مرز است." هر دو طرف "در حال انجام اقدامات در راستای توافق برای بهبود وضعیت مرز".

یک روز که قبلا هوآ گفته بود که "از طریق دیپلماتیک و نظامی کانال های چین و هند به تازگی به حال ارتباط موثر و توافق در درستی دست زدن به این وضعیت در غرب بخش از چین-هند مرز".

در ژوئن 8, او گفته بود که در ژوئن 6, ارتش, فرماندهان "ملاقات کرده بود به بحث در مورد راه هایی برای حل و فصل مسائل مربوط به های اخیر وضعیت مرز و حفاظت از صلح و ثبات در منطقه مرزی".

همچنین او گفت: "به تازگی چین و هند بوده است در ارتباط نزدیک از طریق دیپلماتیک و نظامی کانال های مورد وضعیت مرز".

با استناد به توافق رسیده بین مودی و شی جین پینگ او گفته بود: "هر دو طرف موافقت خود را برای اجرای این مهم اتفاق نظر رهبران دو کشور برای جلوگیری از تشدید اختلاف ها به اختلافات با هم کار کنند برای حمایت از صلح و آرامش در منطقه مرزی و ایجاد فضای مطلوب برای صدا و پایدار توسعه روابط دو جانبه. در حال حاضر وضعیت کلی در منطقه مرزی پایدار و قابل کنترل است. هر دو طرف باید تمایل و توانایی به درستی حل و فصل مسایل از طریق مذاکره و مشاوره."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن