هر چیز شما نیازمند درباره کاناپه بادی و بودند ترسیدند بپرسند

ساختار اصلی این محصول دقیقا یک کاناپه با توان تحمل وزن بالا بوده که قادر است وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را به ر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ساختار اصلی این محصول دقیقا یک کاناپه با توان تحمل وزن بالا بوده که قادر است وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. اما با این حال باز هم باید از آنها مراقبت کرد. بسیاری از افراد جامعه با جا به جایی کاناپه های چوبی و فلزی دچار مشکلاتی اعم از حمل و نقل و هزینه های اضافی میشوند اما با خرید کاناپه بادی تخت خواب شو اینتکس تمامی این مشکلات رفع خواهد شد. که با برخورد این لوازم به بدنه باعث سوراخ شدن و پاره شدن کاناپه میشود اما نگران نباشید چنانچه به هر علتی کاناپه صدمه دید به وسیله چسب اصلی تعمیرات کاناپه بادی میتوان قسمت آسیب دیده را ترمیم نمود و دوباره استفاده کرد و سعی کنید برای تعمیرات بدنه کاناپه از هیچ نوع چسب قطره ای استفاده نکنید چرا که یا نمیچسبد و یا قسمت آسیب دیده را دچار مشکلات بیشتری خواهد کرد ، توجه داشته باشید در هنگام باد کردن کاناپه به اندازه استاندارد باد کنید و با انگشتانتان مقداری سطح کاناپه را لمس کنید طوری که مطمئن شوید که مقداری نرم است و در این حالت اتفاقی برای کاناپه بادی پیش نمی آید و به طول عمر آن افزوده میشود .

Po st has been generat᠎ed  by G SA Content Generator DEMO.

بنابراین در صورتی که که به هر دلیلی کثیف شوند شما میتوانید با استفاده از ماده شوینده و یا یک تکه پارچه خیس اقدام به تمیز کردن بدنه آن کنید. یکی از محصولاتی که از نظر ساختاری و ظاهری توانسته به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان باشد کاناپه بادی تخت شو اینتکس است. اگر می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید قطعا بهترین گزینه برای شما هستند. بنابراین اگر قصد خرید کاناپه بادی تخت شو را داشتید باید بدانید که اینتکس بهترین مارک کاناپه بادی تخت خواب شو است. با کاناپه بادی تخت خواب شو ارزان قیمت اینتکس به راحتی فیلم ببینید، استراحت و مطالعه کنید و در هنگام نیاز به خواب مبل دو کاره خود را به یک تخت خواب راحت تبدیل نمایید. محصولات بادی همیشه جز محصولاتی بودهاند که افراد مختلفی آنها را خریداری کرده و برای استراحت و تفریح یا به عنوان وسایل دکوری از آنها استفاده میکنند. در واقع اولین کالای بادی که بصورت عمومی رونمایی شد یکی از همین مدل کاناپه های بادی بود که به محض رونمایی از آن توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نماید.

قیمت کاناپه تخت خواب شو بادی اینتکس بسیار مقرون به صرفه بوده به طوری که اکثر خانوادهها با وضعیت اقتصادی متفاوت قادر به خرید آن خواهند بود و همچنین یک راه حل مناسب و ایده آل برای خانههایی است که فضای کافی برای تختهای فنری، چوبی و فلزی گران قیمت ندارند. کاناپه بادی چند کاره اینتکس بدنهای بزرگ داشته و با ابعادی به طول 224 سامتیمتر، عرض 223 سانتیمتر و ارتفاع 66 سانتیمتر بسیار جا دار است و این خصوصیت سبب شده که بتوان از آن برای استفاده دو نفر به بالا به کار برد. قسمت نشیمنگاه، تخت و تکیه گاه این محصول نیز به صورت مواج طراحی شده است. اما نحوه راه اندازی کاناپه بادی تخت شو به چه صورت است؟ رنگ و طرح: به رنگ و طرح کاناپه هم توجه کنید شاید از نگاه اول زیاد مهم نباشد، اما ممکن است رنگ مورد نظر شما را آن برند نداشته باشد. اگر شما هم به هر دلیل تصمیم به خرید کاناپه بادی گرفته اید، اما تخصص لازم در این زمینه را ندارید، بهتر است این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید.

این کاناپه تختشو از سه مخزن باد جداگانه طراحی شده که در طول عمر این مبل خیلی تاثیر گذار هست و چنان چه یکی از لایه ها اسیب ببیند بقیه سالم و فابل کار میباشند. کاناپه بادی تختخواب شو یکی از پر استفاده ترین محصولات بادی برای استراحت های سطحی و طولانی مدت در منزل ، محل کار ، ویلا و مسافرت ها بوده که همیشه از سوی شرکت های تولید کننده مورد توجه خاص قرار گرفته است از همین رو همیشه تولید انواع کاناپه بادی ادامه دار بوده است. مبل و کاناپههای بادی دارای کاربردهای درمانی نیز هستند که بسته به نظر پزشک میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. کاناپه بادی نفره تخت شو یکبست وی ، کد کالا : 67278 بست وی ، طول : 193 سانتی متر ، عرض : 102 سانتی متر ، ارتفاع : 64 سانتی متر ، تحمل وزن : 136 کیلوگرم ، جنس رویه : پی وی سی ( روکش مخمل ) ، جنس بخش کناری : پی وی سی ، جنس کف محصول : پی وی سی دو لایه ، وزن بسته بندی : 3.5 کیلو گرم ، قیمت 1100000 تومان ، کاناپه بادی تخت شو یک نفره با رنگ های بسیار شاد، زیبا و متنوع از شرکت بست وی می باشد ، این کاناپه بادی دو منظوره می باشد که شما عزیزان از آن به عنوان کاناپه و هم به عنوان تخت می توانید استفاده کنید ، شما عزیزان می توانید در هنگام تماشای تلویزیون ، مطالعه و…

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن