سطح حرفه ای بهبود یافته در کریکت زنان می گوید Thirush Kamini

بیش از سه سال گذشته کریکت زنان در هند دیده است افزایش مداوم. Thirush Kamini که بازی های برگزار شده است 39 ODIs

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399

بیش از سه سال گذشته کریکت زنان در هند دیده است افزایش مداوم. Thirush Kamini که بازی های برگزار شده است 39 ODIs برای کشور احساس می کند سطح حرفه ای رشد کرده است پس از سال 2017 ICC جام جهانی فوتبال زنان در انگلستان که در آن هند نهایی رسیده.

او در صحبت با هند کریکت Vijay شانکار در SportsRuler را در داخل با Baggs' یوتیوب نشان می دهد.

"همه چیز را برای بهتر تغییر در زمان های اخیر" Thirush Kamini گفت. "ما در حال پرداخت بهتر و در حال حاضر ما می توانیم یک مربی شخصی و یا یک مربی و یا یک physio. ما نیاز به آن را به سطح بعدی. من متوجه شدم این تنها زمانی که من شروع به بازی کریکت بین المللی.

Vijay Shankar.

Vijay شانکار.

"زنان زیر 19 کریکت در حال حاضر بسیاری از مسابقات و به مقاومت بسیار شدید فصل نیازهای شخصی کارکنان پشتیبانی." در همان زمان یک منطقه Thirush Kamini احساس کردند که نیاز به بهبود قابل توجه بود کریکت تجهیزات برای زنان است.

با استفاده از پسران, دستکش

"حتی در حال حاضر من با استفاده از پسران' دستکش به عنوان مردان دستکش های واقعا بزرگ برای من است. کفش بیش از حد اغلب و من تا به حال به استفاده از دو یا سه گانه جوراب مناسب به [کفش]," او اضافه شده است.

Vijay شانکار که دارای پنج ساله خواهر زاده علاقه مند به بازی کریکت موافقت. "من امیدوارم که آنها از مسائل منحصر به فرد برای زنان به زودی. اگر کسی مثل من زاده می خواهد انتخاب کنید تا این بازی ما باید برای آن آماده."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب