چگونه پلیس دستگیر gangtster Vikas Dubey

توسط: اکسپرس میز وب | Bhopal, New Delhi | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 2:05:42 pm Vikas Dubey دستگیر

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | Bhopal, New Delhi | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 2:05:42 pm
Vikas Dubey, Vikas Dubey arrested, Vikas Dubey surrendered, Uttar Pradesh, Madhya pradesh, kanpur killing, kanpur encounter Vikas Dubey دستگیر شد از Mahakal معبد در Madhya Pradesh را در اوجائین روز پنج شنبه صبح. (منبع: ANI)

اوتار پرادش, گانگستر, Vikas Dubey, می خواستم در ارتباط با کشته شدن هشت پلیس در کانپور دستگیر شد از Mahakal معبد در Madhya Pradesh را در اوجائین روز پنج شنبه صبح.

اوجائین جمع Ashish سینگ گفت: یک مغازه دار را شناسایی Dubey زمانی که او وارد معبد محل و اطلاع پرسنل امنیتی. او ترسیم شد و هنگامی که او بیرون آمدن پس از مصرف یک دارشان او دستگیر شد. او قرار داده تا مقاومت اما در نهایت اعتراف کرد که او Dubey.

هشت پلیس از جمله یک زن معاون سرپرست پلیس بودند کمین در Bikru روستا در Chaubeypur منطقه Kanpur, جایی که آنها رفته بود به دستگیری Vikas Dubey و سقوط به گلوله های شلیک شده از پشت بام ها جمعه گذشته است. Vikas Dubey شده بود absconding پس از آن. گانگستر — که چهره حدود 60 پرونده های جنایی از جمله قتل و تلاش برای قتل گذشته بود خال در هاریانا را فریدآباد و انجام یک پاداش نقدی تومان 5 لاخ. بخوانید در تامیل

ساعت پس از Bikru ایجاد کرد قتل پلیس تا به حال به ضرب گلوله کشته Vikas Dubey مادری عمو پپ Prakash Pandey و کاردانی خود را Atul Dubey. هر دو این مردان بودند نام در شاه.

پس از دستگیری Dubey سابق تا وزیر Akhilesh Yadav خواسته است تا دولت به را خود تماس بگیرید و جزئیات پرونده (CDR).

(با ورودی از Milind Ghatwai)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب