HC انتقاد شدید پلیس پنجاب: هرگز استفاده از کلمه Negro

نوشته شده توسط Sofi Ahsan | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 3:16:11 am گفت: آن را "وح

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sofi Ahsan | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 3:16:11 am
HC slams Punjab cops: Never use the word Negro گفت: آن را "وحشت زده" است که پلیس در پنجاب شده اند با استفاده از "توهین آمیز اصطلاح "نیگرو" یا "negro" در حالی که با اشاره به "سیاه" افراد در مورد مقاله", پنجاب و هاریانا HC گفت: "هیچ کس هیچ کسب و کار به استفاده از آن. (عکس)

گفت: آن را "وحشت زده" است که پلیس در پنجاب شده اند با استفاده از "توهین آمیز اصطلاح "نیگرو" یا "negro" در حالی که با اشاره به "سیاه" افراد در مورد مقاله", پنجاب و هاریانا بالا دادگاه گفت: "هیچ کس هیچ کسب و کار به استفاده از آن بسیار کمتر و پلیس".

دستور دولت DGP بلافاصله حساس و موها بررسی ماموران و افسران پلیس که رکورد دپو عدالت راجیو Narain Raina در ژوئن 12, سفارش, گفت این "غیرقابل چاپ کلمه" هرگز نباید مورد استفاده قرار گیرد.

"من وحشت زده برای پیدا کردن واژه "نیگرو' استفاده می شود در حالی که اشاره به یک آفریقایی ملی در challan مقالات ارائه شده در بخش 173 CrPC قبل از دادگاه در یک NDPS مورد. این است که بسیار توهین آمیز کلمه در سراسر جهان و هیچ کس هیچ کسب و کار به استفاده از آن بسیار کمتر از... این به ارمغان می آورد شرم به هند و نفرت برای کشور است.

پلیس به نظر می رسد به فرض کرده اند که هر سیاه یک دارو دستفروش و باید چنین رفتار شود. این وحشتناک است تفکر" عدالت Raina گفت.

گفت: بازدید کنندگان و یا دانش آموزان از آفریقا "سزاوار عزت و احترام در یک سرزمین خارجی" او گفت: هند طول می کشد افتخار است که آن را "مردم از همه رنگ های پوست اعم از سفید به سیاه و بومی". در challan مقالات واصل قبل از Jalandhar دادگاه در مورد یک مورد ثبت شده در دسامبر 2019 پلیس با استفاده از کلمه "نیگرو". با توجه به صنوبر ثبت شده در ایستگاه پلیس Maqsudan متهم نفر پیدا شد به در اختیار داشتن 500 گرم هروئین.

اتفاقا هیچ کدام از متهم است که یک خارجی است.

عدالت Raina ژوئن 12 منظور تصویب شد در دادخواست قید وثیقه از یک متهم کرده است.

مدافع Sahil پوری است که به نمایندگی از متهم در این مورد گفت: هند اکسپرس: "پلیس در challan/chargesheet و دیگر اسناد رسمی باید با استفاده از کلمه 'نگرو'. یکی از متهمان خود را در افشای بیانیه گفته شده است که اظهار داشت که او خریداری هروئین از یک "negro" در دهلی نو است."

رعایت که پلیس به نظر می رسد به فرض کرده اند که "هر سیاه" فرد به مواد مخدر دستفروش و باید چنین رفتار شود و عدالت Raina گفت:

"همه آفریقایی ها دوستان ما هستند و زمانی که آنها می آیند به هند یا به عنوان بازدید کننده و یا دانش آموزان آنها ارزشمند ما مهمان... هند است که غنی در آن سنت 'مهمان (مهستی) nawazi' و 'attithi sanskar/satkar و به خود می بالد در این. آنها به سادگی باید مراجعه کننده به این کشور از منشاء خود را در مورد مقالات."

یادآوری مهاتما گاندی در آفریقای جنوبی در برابر "رنگ تبعیض" او گفت: "ما professedly, یک متحمل قاره از 'browns در تمام آن سایه' اما بیشتر از نه, نمایش منحرف و ذهن بدوی-مجموعه نگاه کردن به دیگران بدون نگاه به درون خودمان است."

"برای قرن ها شده اند ، آزادی به من قرض بدهید نه بال خود را به هموطنان ما به پرواز در هر کجا که بخواهند و به هر شیوه ای که دوست دارند و سوء استفاده خارجی ها در خیابان خواستار آنها را "kalla'. به خلاف آزادی می آموزد که عشق به کرامت انسانی و احترام به fellowmen," او گفت:.

مشاهده است که اصلاحات باید با سفارش اکید اقدام علیه پلیس که افراط در "ترور شخصیت" بر اساس ویژگی های فیزیکی دادگاه عالی خواسته است تا دولت به اطلاع رسانی در این مورد اقدام پیشنهاد می شود گرفته شده است. این موضوع شنیده خواهد شد بعد در ژوئن 18.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب