HC می کشد تا پنجاب پلیس با استفاده از "غیرقابل چاپ کلمه" برای توصیف آفریقایی در مورد مواد مخدر

نوشته شده توسط Sofi Ahsan | Chandigarh | به روز شده: 14 ژوئن 2020 11:42:46 am دادگاه همچنین درخواست

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sofi Ahsan | Chandigarh | به روز شده: 14 ژوئن 2020 11:42:46 am
Punjab negro african drug case, punjab and haryana high court negro drug case, punjab police calls african negro in drug case, punjab drug cases, punjab news دادگاه همچنین درخواست پنجاب DGP به در نظر گرفتن کل موضوع و اطلاع نیروی انتظامی به استفاده از هرگز چنین تهاجمی نظر در آینده نزدیک.

وحشت زده بر استفاده از اصطلاح "negro" در اشاره به یک آفریقایی ملی در داروهای مورد پنجاب و هاریانا دادگاه عالی کارگردانی کرده است پلیس به خودداری از استفاده از این "غیرقابل چاپ کلمه" در هر یک از آن اسناد مربوط به تحقیقات.

دادگاه همچنین درخواست پنجاب DGP به در نظر گرفتن کل موضوع و اطلاع نیروی انتظامی به استفاده از هرگز چنین تهاجمی نظر در آینده نزدیک.

"آنها شایسته عزت و احترام در یک سرزمین خارجی به عنوان بازدید کننده و یا دانش آموزان در هند از آفریقا به طور موقت زندگی می کنند در کشور ما که به خود می بالد بسیاری از مردم از تمام رنگ های پوست اعم از سفید به سیاه و بومی. این هیچ ربطی به با بررسی و یا جرم و جنایت" منظور تصویب عدالت راجیو Narain Raina به عنوان خوانده شده. HC گذشت سفارش در 12 ژوئن در حالی که شنوایی وثیقه دادخواست محلی متهم در این مورد.

اصطلاح "نیگرو (ع نوشته شده در سفارش)" استفاده شد توسط پلیس در challan مقالات ارائه شده قبل از دادگاه در جلندر در مورد ثبت نام در دسامبر 2019. طبق شاه ثبت شده در ایستگاه پلیس Maqsudan متهم نفر پیدا شد به در اختیار داشتن 500 گرم هروئین.

عدالت Raina نامیده پلیس حرکت به عنوان "وحشتناک تفکر" و گفت که پلیس به نظر می رسد به فرض کرده اند که "هر سیاه" فرد به مواد مخدر دستفروش و باید درمان شود به همین ترتیب.

یک نیمکت در سفارش افزود: بررسی ماموران و مقامات پلیس ثبت نام دپو باید بلافاصله حساس شده و باید اطمینان حاصل شود که هیچ فرد است که با نگاه کردن بر اساس بر اساس رنگ پوست خود را.

"همه آفریقایی ها دوستان ما هستند و زمانی که آنها می آیند به هند یا به عنوان بازدید کننده و یا دانش آموزان آنها ارزشمند ما مهمانان و ما باید یادآوری شود که هند و غنی است و در آن سنت 'مهمان (مهستی) nawazi' و 'attithi sanskar/satkar و به خود می بالد در این. آنها به سادگی باید مراجعه کننده به این کشور از منشاء خود را در مورد مقالات" منظور اعلام کرد.

ما "professedly" تحمل قاره از "براونز در تمام آن سایه" اما بیشتر از نه, نمایش "منحرف و ذهن بدوی-مجموعه نگاه کردن به دیگران بدون نگاه به درون خودمان" عدالت Raina اشاره کرد.

"برای قرن ها شده اند بردگان و آزادی به من قرض بدهید نه بال خود را به هموطنان ما به پرواز در هر کجا که بخواهند و به هر شیوه ای که دوست دارند و سوء استفاده خارجی ها در خیابان خواستار آنها را "kalla'. به خلاف آزادی می آموزد که عشق به کرامت انسانی و احترام به fellowmen," او اضافه شده است.

دادگاه همچنین به دنبال به دانستن دولت پیشنهاد اقدام علیه پلیس که زیاده روی در "ترور شخصیت" بر اساس ویژگی های فیزیکی.

"این است که به لحاظ اجتماعی قابل قبول است اما آنچه می تواند یک انتظار از یک بی سواد و غیر حساس پاسبانان در این مورد. عمل خطرناک باید فورا متوقف و به پلیس فرمان بر درد انضباطی عمل هرگز به آدرس هر کسی با این توضیحات که در مورد نوشتن آن را در مقالات رسمی از دولت دائم رکورد" منظور بخوانید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب