نه در فرهنگ هند به خوراک ترقه و کشتن: Prakash Javadekar در فیل مرگ در کرالا

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 3:06:00 pm در یک بیانیه چهارشنبه شب Javadekar

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 3:06:00 pm
Prakash Javadekar, kerala elephant death, elephant death, elephant killed in kerala, pregnant elephant death, kerala news در یک بیانیه چهارشنبه شب Javadekar قول داده بود استرن اقدام علیه کسانی که مسئول کشتار ظالمانه باردار فیل وحشی در کرالا است. (عکس)

آن است که در فرهنگ هند به خوراک ترقه و کشتن اتحادیه وزیر محیط زیست Prakash Javadekar گفت: در حالی که مصرف جدی توجه داشته باشید مرگ یک فیل وحشی در کرالا بعد از او تغذیه ترقه پر از آناناس.

به Tweeting در مورد حادثه ای که رسانه های اجتماعی توسط طوفان Javadekar گفت: دولت نمی خواهد ترک هر سنگ unturned را مقصر به کتاب است.

"دولت مرکزی گرفته شده بسیار جدی توجه داشته باشید از کشتن یک فیل در Mallapuram, #کرالا. ما نمی خواهد ترک هر سنگ نمیماند که پشت به بررسی درستی و ناب مقصر(s). این است که یک فرهنگ هند به خوراک کراکر آتش و کشتن او گفت:" در یک صدای جیر جیر.

در یک بیانیه چهارشنبه شب Javadekar قول داده بود استرن اقدام علیه کسانی که مسئول کشتار ظالمانه باردار فیل وحشی در کرالا است.

بخوانید | آثار سیل رسانه های اجتماعی پس از مرگ باردار فیل در کرالا

صدور بیانیه ای در اینجا Javadekar بود گفت: "محیط زیست وزارت گرفته است جدی توجه داشته باشید مرگ یک فیل در کرالا است. به دنبال تکمیل گزارش حادثه. استرن عمل خواهد شد در مقابل مقصر(s)."

فیل در برابر یک عمل انسانی ظلم و ستم پس از یک آناناس پر از قدرتمند کراکر ارائه شده گفته می شود توسط مردم محلی در دهان او منفجر شد.

فیل مرده در Velliyar رودخانه در مه 27.

با توجه به منابع پس از مرگ گزارش نشان داد که فیل شد و فک شکسته شد.

او قادر به غذا خوردن و پس از او خسته آناناس و آن را در دهان او منفجر شد منابع گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب