جوکوویچ نهایی می رسد از خود نمایشگاه مسابقات

جهان شماره یک نواک جوکوویچ روسی به فینال خود را در نمایشگاه مسابقات پس از برنده شدن در هر دو باز مجرد در آدری

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

جهان شماره یک نواک جوکوویچ روسی به فینال خود را در نمایشگاه مسابقات پس از برنده شدن در هر دو باز مجرد در آدریا تور در کرواسی رفت و آمد مکرر ساحلی Zadar در روز شنبه.

جوکوویچ نجات داد مجموعه ای از نقاط در 4-3 4-1 شکست همکار صرب Pedja Krstin قبل از او غرق خانه جمعیت مورد علاقه برنا Coric 4-1 4-3 در مقابل چندین هزار طرفدار در Visnjik تنیس پیچیده است.

"من امیدوارم که ما به جمعیت خوبی نشان می دهد" جوکوویچ که در سازماندهی این رویداد در حالی که تنیس بین المللی به حالت تعلیق باقی می ماند با توجه به COVID-19 pandemic گفت: در courtside مصاحبه.

"چند نکته در اینجا وجود دارد و چرخش کراوات راه من است. با تشکر فراوان از طرفداران کسانی که اومدن و ماند دیر است. چند ماه گذشته دشوار بوده است (به دلیل همه گیر) و من امیدوارم که شما خواهد آمد در شماره فردا بیش از حد."

دو روز رویداد در خاک رس قرمز در زدر دوم پای جوکوویچ در آدریا تور اتریش با دومینیک Thiem برنده پا برای اولین بار در بلگراد در آخر هفته گذشته.

مرحله سوم با توجه در مونته نگرو در ژوئن 27 و 28 بوده است اوراق بیش از coronavirus نگرانی در حالی که نهایی پا به صحنه در بوسنی شهرستان بانیا لوکا در جولای 3 و 4.

این مسابقات شامل هشت بازیکن در هر تقسیم به دو استخر از چهار در یک round-robin اساس. مجموعه شده اند کاهش به بهترین هفت بازی.

در روز یکشنبه بعد از ظهر جلسه جوکوویچ چهره کرواتی دینو Serdarusic که جایگزین گریگور دیمیترو پس از بلغاری کشیده از مسابقات با بیماری پس از باز کردن 4-1 4-1 دست دادن به Coric.

اما نتیجه این مسابقه بی معنی خواهد بود به عنوان جوکوویچ نمی توان به بازرسی و نگهداری شده توسط هر یک از گروه خود یک رقیب.

در گروه B روسیه آندره Rublev است در موقعیت قطب برای پیشبرد به روز یکشنبه 1800 GMT نهایی پس از برنده بیش 2014 آمریکا قهرمان باز Marin Cilic و صرب Danilo Petrovic.

در روز یکشنبه final round-robin مسابقه Rublev چهره آلمان و جهان عدد هفت الکساندر Zverev که ماند در کشاکش برای یک اسکله در فینال با یک 4-3 0-4 4-3 برنده بیش از Cilic.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن