باید مبارزه افکار خودکشی و افسردگی: رابین Uthappa باز می شود تا در زندگی و کریکت

رابین Uthappa یک عضو کلیدی از سال 2007 جهان T20 پیروزی تیم هند نشان داده است که او مبارزه بالینی افسردگی و اف

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

رابین Uthappa یک عضو کلیدی از سال 2007 جهان T20 پیروزی تیم هند نشان داده است که او مبارزه بالینی افسردگی و افکار خودکشی برای نزدیک به دو سال در طول زندگی حرفه ای یک مرحله زمانی که کریکت بود و شاید تنها چیزی که او را نگه داشته و از "پریدن از بالکن".

بزرگ ضربه بالا-سفارش رودخانه که نماینده هند در 46 ODIs و 13 T20 بین المللی برداشت شد توسط راجستان Royals برای ₹3 کرور برای این سال IPL است که در حال حاضر به حالت تعلیق به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

"من به یاد داشته باشید در اطراف 2009 تا 2011 آن ثابت شد و من می مقابله با آن به صورت روزانه. وجود دارد که در آن من نبود حتی فکر کردن در مورد کریکت احتمالا دورترین چیزی که در ذهن من," او گفت: در طول سلطنتی راجستان بنیاد live session 'ذهن'.

"من فکر کردن در مورد چگونه من می خواهم برای زنده ماندن در این روز و حرکت به بعدی آنچه اتفاق می افتد به زندگی من و که در آن من می زنیم. کریکت نگه داشته در ذهن من از این افکار اما آن واقعا دشوار است در غیر روز مسابقه و در خارج از فصل."

"در روز من فقط نشستن وجود دارد و فکر می کنم به خودم تعداد سه من قصد دارم برای اجرای و پرش از بالکن اما چیزی از نوع فقط به من برگزار شد بازگشت" او به یاد می آورد.

در این مرحله این است که 34 سال از شروع به حفظ خاطرات قبل از رسیدن کمک های حرفه ای.

"...(من) شروع روند فقط درک خودم به عنوان یک فرد. من پس از آن آغاز شده به دنبال کمک از خارج برای ایجاد این تغییرات من می خواستم به در زندگی من," او گفت:.

این مرحله به دنبال داشت او را نمی ساخت تیم هند با وجود captaining هند در استرالیا و کارناتاکا رودخانه گفت: آن بود که او "ذاتی خوشحال نیست با چیزی."

"...برای برخی از این دلیل, وجود دارد, بدون توجه به آنچه من یا چقدر سخت من مشغول به کار در شبکه من نه تنها قادر به نمره اجرا کردن بت من. من می خواهم به صرف ساعت در شبکه به آن را دریافت حق اما آن را فقط اتفاق نمی افتد," او گفت:.

"بخشی از من بود در واقع نه حاضر به قبول است که من تا به حال یک مشکل با خودم...من فکر می کنم گاهی اوقات ما را قبول نمی کند اشتباه است و تمایلی به انجام این کار و آن است که واقعا مهم است که به اذعان."

"عدم تمایل به قبول هیچ یک مسئله و به خصوص برای مردان است که پیدا کردن آن دشوار است برای آنها را قبول روانی, مسائل," او اضافه شده است.

Uthappa پس از آن تا به حال Ranji اجرا در فصل 2014-15 در پایان به عنوان رویداد ملی را بالا اجرا گیرنده.

او نیست بازنشسته نشده است اما نه او برای هند پس از 2015. Uthappa گفت: او هیچ تاسف در مورد او چگونه برخورد با پایین از زندگی خود را.

"من احساس می کنم گاهی اوقات که منفی لازم است. منفی بودن و یا داشتن تجارب منفی رفتن را از طریق سختی ها و گاهی اوقات لازم است برای رشد خود داشتند."

"...من هیچ تاسف من تجربه منفی به عنوان آنها به من کمک کرده ام توسعه مثبت. شما نیاز به رفتن را از طریق lulls به شما احساس نشئه مورد مثبت."

"من احساس می کنم زندگی است که در مورد تعادل و ما نمی توانیم آن را یکی از راه های کج زندگی است که نمی تواند هر دو مثبت و منفی تجربه ضروری است," او گفت:.

نرم-صحبت Uthappa گفت: جیرجیرک به عنوان یک ورزش به شدت تغییر کرده است در این دهه به رقابتی تر از همیشه است.

"کریکت شد بسیار ساده تر بازی ده سال پیش. آن را بسیار متفاوت و رقابتی در حال حاضر. آن را سرگرم کننده همراه با رقابتی بودن, شما می دانید آن می آید با آن مثبت و منفی.

"آن را تبدیل به سخت به نگه داشتن در تماس با مردم از سراسر جهان پس از آن به چالش کشیدن آن است. ذهنی آن چیزی است که نگه می دارد شما را زنده نگه می دارد و شما تیز" او اشاره کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن