پلقر: دست و پنجه نرم کردن با ویروس روستاییان تمایلی به تغییر دولت پناهگاه

نوشته شده توسط Neeraj Tiwari | پلقر | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 2:41:07 am در روز سه شنبه منط

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399
نوشته شده توسط Neeraj Tiwari | پلقر | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 2:41:07 am
Coronavirus cases, Covid 19 test, govt shelters, Palghar news, Indian express news در روز سه شنبه منطقه جمع آوری کایلاش Shinde گفت: بیش از 21000 نفر از 22 روستا از پلقر منطقه شده اند تخلیه. (بازنمودی)

Ganesh کومار تا به حال فقط به اندازه کافی وقت سهشنبه به بسته برخی از ملزومات قبل از اینکه خانواده اش از چهار منتقل شد به مدرسه سنت مری ساختمان در Dahanu در پلقر منطقه به همراه دیگر روستاییان در روز سه شنبه. برای آینده 40 ساعت آنها را داخل ساختمان بتنی خانه امن به عنوان 'طوفان Nisarga' موج از طریق خط ساحلی غربی از دولت — برای اولین بار در این بخش از ساحل.

"در آخرین 67 روز من نه به دست آورده تک paisa با توجه به کروناویروس و مستند. در حال حاضر من مجبور به ترک خانه و پناه در مدرسه با من دو دختر و همسر" کومار, ساحل عکاس در Satti Padha ایجاد کرد, گفت:, و اضافه کرد او مطمئن نیستید اگر تغییر به یک جامعه پناهگاه بود یک ایده خوب در برابر این بیماری همه گیر.

در حال حاضر دست و پنجه نرم کردن با شیوع کروناویروس و مستند پلقر روستاییان تمایلی به تغییر به پناهگاه حتی به عنوان 'طوفان Nisarga' در انتظار ریزش زمین در Alibaug حدود 105 کیلومتری جنوب بمبئی روز چهارشنبه بعد از ظهر و قبل از عبور بیش از به گجرات. در حالی که دولت های منطقه ادعا کرده است که بیش از 80 پناهگاه شده اند تا اطمینان حاصل شود اجتماعی فاصله می تواند نگهداری می شود در همه هزینه ها چند روستاییان دیده می شد تغییر به خانه بستگان خود را در کشور همسایه منطقه برای جلوگیری از به اشتراک گذاری مکان های بسته با دیگران است. در پلقر منطقه تا کنون گزارش 952 coronavirus موارد و 32 مرگ و میر. در حال حاضر وجود دارد 521 فعال موارد در حالی که 399 مرخص شده.

در روز سه شنبه منطقه جمع آوری کایلاش Shinde گفت: بیش از 21000 نفر از 22 روستا از پلقر منطقه شده اند تخلیه. "وظیفه اصلی ما این بود که مطمئن شوید که روستاییان زندگی می کنند نه در kaccha خانه در نزدیکی خط ساحلی است. ما در حال راه اندازی 86 مراکز در سراسر منطقه به جای 6,10,00 مردم است."

در نزدیکی کومار Satti Padha ایجاد کرد 20-تیم قوی از NDRF مستقر شد در Dahanu ساحل برای کمک به روند تخلیه در حالی که اطمینان اجتماعی فاصله ضروری برای پهن کردن منحنی نگهداری می شد توسط روستاییان است.

Saurav Katiyar فرعي منطقه بازپرس Dahanu گفت: "در Dahanu taluka ترتیب حدود 2000 روستاییان ساخته شده است در شش مرکز که هر کدام می تواند به جای بیش از 800 نفر است. این انجام شد برای اطمینان از تمام Covid-19 دستورالعمل ها را به دنبال دارد." پنج پناهگاه های دیگر راه اندازی شد در K L پندا مدرسه J Mhatre مدرسه Lohana Samaj سالن دولت در خوابگاه بردی و سالن ازدواج در Dahanu.

در حالی که اطلاعیه ها نیز ساخته شده در هر روستا است که تمام اقدامات احتیاطی گرفته شده در برابر Covid-19 در پناهگاه Katiyar گفت: "تا 7.50 ب. ظ روز شنبه تنها 20 روستاییان از Satti Pada رسیده بود مدرسه سنت مری."

Rahul Sarang, tehsildar از Dahanu taluka گفت: اکثر روستاییان به حال ساخته شده ترتیبات خود را و حرکت به خانه بستگان خود را به دور از خط ساحلی و نزدیک به بزرگراه. "بسیاری از روستاییان می تواند دیده می شود ترک در tempos و autorickshaws. برخی گفتند که بروید به پناهگاه بعد در شب به عنوان وجود دارد بدون ارائه مواد غذایی," او گفت:.

هفده ساله Mehul گانش Pagdhare ساکن Dahanu ایجاد کرد گفت که او و خانواده اش از چهار آماده بودند برای تغییر به عموی خود خانه ای واقع در نزدیکی بمبئی-احمدآباد و بزرگراه. "آنها در حال ارائه مواد غذایی و از ما خواسته اند برای حمل یک جعبه ناهار خوردن برای شب. تنها تنقلات مرتب خواهد شد برای صبح. چرا باید ما به این مراکز هنگامی که ما می توانید رفتن به یک مکان بهتر" گانش گفت.

IMD صادر کرده است یک هشدار قرمز برای بمبئی, خان, پلقر, Raigad, دوله, نندوربر و Nashik مناطق به عنوان 'طوفان Nisarga' انتظار می رود که به نوبه خود به یک "شدید طوفان بهداشت حرفه ای" کار تا باد با سرعت 100-110 کیلومتر/ساعت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب