مرز آب های باز برای سفر روز; کمپینگ شبانه ممنوع تا مارس 18

سفارش جدید می افتد در خط با مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را COVID-19 فرمان اجرایی برای Minnesotans د

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399

سفارش جدید می افتد در خط با مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را COVID-19 فرمان اجرایی برای Minnesotans در خانه بمانند و تنها به شرکت در تفریح و سرگرمی, نزدیک به خانه. که منظور تنظیم شده است به اعتبار مارس 18, اما هنوز هم می تواند تمدید شود.

این BWCAW بسته برای اولین بار به تصویب رسید در ماه گذشته تا به حال تاثیر کمی تا کنون با دریاچه ها فقط در روز های اخیر خود را از دست دادن یخ. اما این بسته در حال حاضر لغو حداقل دو قایق رانی سفر تعطیلات آخر هفته در ماه مه از جمله آخر این هفته مینه سوتا ماهیگیری بازکن.

سایر خدمات جنگل اردو در خارج از BWCAW نیز بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که حداقل مارس 18. تمام دولتی و خصوصی اردو نیز بسته تا مارس 18, به جز کسانی که در خدمت به مردم محل اقامت اولیه.

"یخ رفت و روز گذشته مردم معمولا شروع به نشان دادن تا زمانی که یخ می رود پس از آن ایده آل نیست به این اتفاق گفت:" دن شرلی شرکت مالک Sawbill Outfitters در Sawbill دنباله. "اما راه جنگل خدمات انجام این کار, آن را حس می کند به هماهنگی با دولت است. اگر یک شب کمپینگ مجاز نمی باشد در هر نقطه دیگری در دولت این احتمالا نباید اینجا."

خدمات جنگل مقامات گفت: در ادامه یک شب کمپینگ بان کی مون در BWCAW "هم راستا با فرماندار درخواست که مردم از نو خلق کردن نزدیک به خانه و جلوگیری از درگیر شدن در سفر غیر ضروری. اجازه می دهد تنها در شب-استفاده از BWCAW برتر ملی جنگل است که ارائه برخی از فرصت های اضافی محلی برای تفریح و سرگرمی و کسب و کار."

کانی کامینز برتر ملی جنگل سرپرست گفت: در ادامه یک شب توقیف شد یک تصمیم گیری دشوار است.

"من می خواهم مردم را به لذت بردن از خود را در زمین های عمومی و بدانید که بازگشایی BWCAW برای استفاده در روز است که یک گام در این جهت" او در بیانیه ای گفت. "من به دنبال به جلو به روز هنگامی که ما می توانید با خیال راحت بازگشایی سایت برای یک شب استفاده کنید."

استیو Piragis صاحب Piragis Northwoods شرکت ، قایق رانی outfitter و خرده فروش در Ely گفت: از دست دادن کسب و کار صدمه دیده خواهد شد — اما نه تا آنجا که آن را در صورتی که بسته به طول می انجامد به ماه های ژوئن و ژوئیه.

"این رفتن به صدمه زدن به همه در اینجا برخی شاید آنهایی که تهیه کردن به ماهیگیری بیش از دیگران است. اما بهتر است در حال حاضر نسبت به ماه جولای است. ممکن است یکی از شلوغ ترین ماه های تابستان" Piragis گفت. "بهتر است برای مقابله با آن در حال حاضر نسبت به باز خیلی زود تنها به تعطیل و دوباره در اوج فصل است."

شرلی گفت: مشتریان در حال تماس و ایمیل با نگرانی تابستان برنامه های سفر. اما او گفت او خوشبین است که یک شب کمپینگ اجازه خواهد داشت پس از اقامت در خانه سفارش منقضی on May 18 — فقط در زمان برای آخر هفته روز یادبود. او گفت: کارکنان خود را در حال حاضر در حال طراحی مجدد کسب و کار برای مقابله با COVID-19 احتیاطی زمانی که مشتریان می رسند.

"ما اساسا رفتن به منظقه وانت" برای قایق رانی سفر, او گفت:. "ما در حال رفتن به سعی کنید به نگه داشتن همه چیز با مشتریان خارج و به عنوان دور که ممکن است حداقل برای شروع است."

BWCAW, رزرو شده, از طریق, مارس 17 دریافت هزینه کامل از جمله رزرو هزینه. برای اطلاعات بیشتر در مورد مجوز رزرو رفتن به recreation.gov تماس بگیرید و یا برتر ملی جنگل تدریس خصوصی در 218-626-4395.

گاز کوره کوره شرکت حقوقی

خدمات جنگل مقامات همچنین اشاره کرد که روز شنبه آنها را کمی آرام آتش محدودیت در هر دو برتر و Chippewa جنگل ملی در حال حاضر اجازه می دهد اجاق گاز و کوره های گاز. کوره های ذغال و چوب و آتش سوزی از جمله آتش ادامه خواهد داد به ممنوع شود تا خطر آتش سوزی کاهش می یابد به عنوان بهار greenup رخ می دهد.

Voyageurs پارک ملی اردو نیز بسته

Voyageurs پارک ملی مقامات روز دوشنبه گفت: آنها را گسترش خود را از بسته شدن برای همه چادر و قایقی اردو تا مارس 18. بسته شدن جلوگیری خواهد شد هر سفر شبانه به پارک اما نمی خواهد تاثیر روز-استفاده از ماهیگیری گشت و گذار بر روی بزرگ مرزی دریاچه ها در داخل پارک.

مینه سوتا را تنها پارک ملی نیز تجلیل گروه فعلی رزرو اردوگاه ساخته شده برای بعد از مارس 18, اما نمی خواهد قبول هرگونه گروه کمپینگ رزرو برای این فصل است — تلاش برای ترویج اجتماعی فاصله گرفت. کتری فالز, هتل, یکی از پارک بزرگترین جاذبه های باز خواهد شد تنها برای قایق خدمات و گاز از طریق پایان ماه مه. هتل و رستوران باز خواهد بود تا اطلاع ثانوی و پارک لغو تمام تورهای قایق برای تابستان.

پارک سرزمین اصلی مسیرهای پیاده روی پیاده روی هنوز هم باز با هیچ هزینه دسترسی اما پارک بین المللی می افتد ستاد های مختلف و بازدید کنندگان مراکز بسته باقی خواهد ماند حداقل تا مارس 18. کارکنان پارک در حال پاسخ دادن به سوالات از طریق پست و ایمیل و تلفن در 218-283-6600. برای کسب اطلاعات بیشتر به nps.gov/voya.

رسول ملی جزایر دیدنی Lakeshore و آیل رویال پارک ملی اعلام کرد در حال حاضر مجموع تعطیلی خوبی را در ماه ژوئن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن