هاوزر: توسعه حق گرفتن یک رابطه نزدیک با خدا

برای بسیاری از ما زندگی در بزرگترین جمعی اختلال در زندگی ما است. من به پاستور هفته گذشته بود که یک کشیش در فلو

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399

برای بسیاری از ما زندگی در بزرگترین جمعی اختلال در زندگی ما است. من به پاستور هفته گذشته بود که یک کشیش در فلوریدا زمانی که او در شهرستان بود که در مرکز یک طوفان ویرانگر. او در ادامه به پاستور در فلوریدا و نظر خود را در این زمان همه گیر است بسیار سخت تر از طوفان.

هنگامی که بار خوب از آن آسان است به منظور توسعه یک اوج گرفتن برای چیزهایی غیر از خدا. هنگامی که روز سخت, ضربه, وقتی که ما در حال آوردن ونرخ به سرعت در حال تغییرات ما را مجبور به ارزیابی ما گرفتن.

شاید این زمان همه گیر است که فرصت خود را به ارزیابی خود را گرفتن. چه هستند شما گیج بالاتر از همه چیز? آنچه که در مرکز زندگی خود را ؟ ما تمایل به "مدار" در اطراف برخی از مردم لذت یا اموال.

در منظومه شمسی ما سیاره باید قابل پیش بینی مدار چون خورشید پایدار گرانشی "مرکز" است. چه اتفاقی می افتد به کسانی که سیارات اگر خورشید ناگهان ناپدید شد ؟ چه اتفاقی می افتد زمانی گرانشی خود را "مرکز" تغییرات یک شبه? چه چیزی شما را نگه می دارد مبتنی بر حرکت رو به جلو در یک الگوی قابل پیش بینی زمانی که زندگی به شدت غیر قابل پیش بینی?

شاید چون شما می دانید من یک کشیش از شما پیش بینی که در آن من هستم با این بحث. من خوب با آن است. اگر شما می توانید پیش بینی که در آن من می خواهم به این معنا نیست که در آن من می خواهم نادرست است. من ادعا بر اساس آمار و مشاهدات اگر شما می خواهید برای زندگی امن و با برکت صلح پر از امید پر از زندگی شما باید یک رابطه شخصی با خدا در مرکز جهان خود را. شما باید زندگی می کنند تحت گرفتن از عیسی مسیح است.

در یوحنا 6:35 عیسی اعلام کرد: "من نان حیات هستم. او که به من می آید هرگز گرسنه و او معتقد است که در من هرگز تشنه است." در حال حاضر این چیزی است که من تعجب می کنم که نان. اگر شما عادت به خوردن این نان شما هرگز گرسنه شود. نان اساسی ضروری از زندگی است. هنگامی که وجود دارد یک قحطی در جهان اولین چیزی است که حمل در کیسه دانه از کدام نان را می توان ساخته شده است. عیسی چیزی است که من و شما واقعا نیاز به زندگی می کنند.

در یوحنا 4:13-14 عیسی گفت: "هر کسی که این نوشیدنی با آب خواهد بود تشنه اما هر که نوشد آب من او را هرگز تشنگی. در واقع آب من او را در او تبدیل به یک بهار از آب اشک به زندگی ابدی است." آب است و حتی ضروری تر از نان است. شما می توانید چند هفته بدون غذا اما شما نمی تواند بیش از سه روز بدون آب. بیش از 70% از بدن خود را از آب ساخته شده. هر سلول در بدن شما نیاز به آب برای زنده ماندن. ما باید عیسی برای زنده ماندن.

عیسی با استفاده از سه کلید واژه ها: آمده, باور, نوشیدن. من دعا می کنم شما با فروتنی می آیند قبل از اینکه خدا شما را باور خواهد کرد عیسی مسیح شما را دوست دارد و به زندگی خود را برای شما و شما را در عمل و نوشیدنی خود کلمه و پیروی از رهبری خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن