کارناتاکا سانتی متر Yediyurappa قرنطينه خود پس از او شخصی کارکنان تست مثبت برای Covid-19

نوشته شده توسط دارشان Devaiah BP | بنگلور | به روز شده: ژوئیه 10 سال 2020 6:25:58 pm کارناتاکا وزیر B

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
نوشته شده توسط دارشان Devaiah BP | بنگلور | به روز شده: ژوئیه 10 سال 2020 6:25:58 pm
Karnataka coronavirus cases, coronavirus cases Karnataka, Karnataka COVID cases, India news, Indian Express کارناتاکا وزیر B S Yediyurappa روشن است که او سالم است و کار می کنند از خود شخصی اقامت در بنگلور برای چند روز آینده. (PTI)

کارناتاکا وزیر B S Yediyurappa روز جمعه قرنطینه خود را پس از چند کارکنان ارسال شده در اقامتگاه رسمی 'کریشنا' آزمایش مثبت برای Covid-19.

Yediyurappa روشن است که او سالم است و کار می کنند از خود شخصی اقامت در بنگلور برای چند روز آینده. در بیانیه صادر شده بعد از ظهر روز جمعه گفت: "پس از چند کارکنان در اقامتگاه رسمی 'کریشنا' را آزمایش مثبت برای COVID19 من خواهد بود و کاری از من شخصی محل اقامت برای چند روز آینده. من موضوع را از سفارشات و پیشنهادات خود را از طریق ویدئو کنفرانس. وجود دارد بدون نیاز به نگران باشید. من سالم است."

به گفته وزیر کار مقامات سه Yediyurappa کارکنان از جمله برق آماده به کار راننده و خلبان وسیله نقلیه کارمند دارای آزمایش مثبت برای Covid-19.

بررسی Coronavirus هند به روز رسانی

"من برای همه درخواست تجدید نظر به تمام اقدامات پیشگیرانه و به دنبال پروتکل های صادر شده توسط دولت است. پوشیدن ماسک و اطمینان اجتماعی فاصله و به ما کمک شامل Covid-19" رئیس وزیر اضافه شده در این بیانیه است.

این Bruhat بنگلور Mahanagara Palike و کارناتاکا وزارت بهداشت مقامات را تا sanitisation از کریشنا اقامت. روز پنج شنبه رئیس جمهوری برگزار شد جلسه هیئت دولت و همچنین بازدید کارناتاکا بزرگترین Covid-19 مرکز مراقبت از راه اندازی در بنگلور مرکز نمایشگاه بین المللی (BIEC) در شمال بنگلور. Yediyurappa را لغو کرده است, همه درگیری های روز جمعه برگزار خواهد شد.

پیش از این در ژوئن 19, وزیر رسمی خانه اقامت کریشنا بود sanitised پس از یک پلیس کار وجود دارد تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19. با این حال مجبور سانتی متر برای تغییر تمام جلسات برنامه ریزی شده در کریشنا به Vidhana Soudha.

در ضمن بنگالور به تنهایی گزارش 1,373 از کل 2,228 جدید Covid-19 موارد ثبت شده در کارناتاکا در روز پنج شنبه در نظر گرفتن دولت را شمارش از عفونت به 31,105.

کارناتاکا به گزارش روز پنج شنبه 2,228 موارد 957 ترشحات و 17 مرگ و میر با توجه به بخش بهداشت و درمان بولتن. از مجموع مثبت موارد 12,833 افراد بهبود یافته اند و از بيمارستان مرخص شده در حالی که 17,782 فعال موارد در حال درمان در Covid-19 تعیین شده بیمارستان. 457 نفر بستری در بخش های مراقبت ويژه.

مرگ و میر در کشور است و در 486. زیر مناطق نیز گزارش سنبله در مورد: Dakshina کانادا (167), Kalaburagi (85); Dharwad (75); Mysuru (52); Ballari (41); Davangere (40); Shivamogga (37); Bagalkote (36); کلار (34) و Chikkaballarpura (32).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب