Tiz قانون soars پایین کشش برای برنده شدن در بلمونت استیکس

Tiz قانون زده توسط مانوئل فرانکو استفاده از قوی اتمام ضربه را به نفع خود 152nd بلمونت در 1 دقیقه 46.53 ثانیه ا

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

Tiz قانون زده توسط مانوئل فرانکو استفاده از قوی اتمام ضربه را به نفع خود 152nd بلمونت در 1 دقیقه 46.53 ثانیه است. کلت بود 4/5 مورد علاقه.

Dr پست دوم به پایان رسید و حداکثر بازیکن سوم شد و دومی اسب اتمام 5 1/4 طول پشت برنده است. چهارم-محل پنوماتیک 7 3/4 طول بازگشت.

بلمونت سهام به طور معمول آخرین مرحله از سه مسابقه سه گانه تاج سری بود اما برای اولین بار در این سال با توجه به ویرانی های ناشی از شیوع کروناویروس. در این مسابقه شد 1 1/8 مایل کمتر از معمول آن 1 1/2.

در این مسابقه نیز برگزار شد و بدون طرفداران, تنها با افراد ضروری به جشن مجاز در داخل.

Tiz قانون scintillating با حداکثر سرعت دویدن به پایان منجر به این که اولین نیویورک-پرورش اسب به نفع خود بلمونت از جنگل در سال 1882. Tiz قانون که پنج پیروزی در شش حرفه ای شروع می شود قرار دارد در Sackatoga اصطبل در ساراتوگا, n. y.

همچنین مشخص شده اولین بار مربی بارکلی Tagg فرود یک بلمونت برنده است. Tagg قبلی بهترین فرصت بود که در سال 2003 زمانی که خنده دار کید سقوط کوتاه از تاج سه گانه با اتمام سوم در بلمونت.

"من می خواستم به یک بلمونت پیروزی قبل از من آن را داد و درگذشت و یا چیزی مانند این که" 82 ساله Tagg گفت: NBC پخش. "اما من خوشحالم که آن را دریافت کنید."

ضربه بزنید و آن را به نفع خود تنظیم اوایل سرعت با یک 23.11-بار دوم در سه ماهه اول قطب و همچنین برگزار شود پس از یک نیم مایل و در سه ماهه قطب.

Tiz قانون نقل مکان کرد و به مقام دوم فقط پس از سه چهارم از قطب ها نمایش داده می شود سرعت خود را پایین کشش. فرانکو تبدیل به نظرسنجی در این زمینه در یک نقطه برای دیدن وجود ندارد یک تهدید باقی مانده در راه خود را به خط پایان.

"من اعتماد به نفس بود چون من می دانم آنچه من در دست من است" 25 ساله فرانکو گفت: پس از آن. "... من بسیار با اعتماد به نفس در زمان ما آمار هفت هشتم قطب. او خیلی مهربان بود و آرام برای من. او خیلی راحت و هرگز مشتاق, بنابراین من فکر می کنم که کلید."

Tagg خوشحال شد و با سرعت از مسابقه و با راه فرانکو به کار گرفته Tiz قانون است.

"این به من شبیه همه چیز فقط رفت و مانند ساعت," Tagg گفت. "این راهی است که اسب دوست دارد به اجرا و این موقعیت اسب دوست دارد به در. مانی می داند اسب بسیار خوبی است. ما در مورد آن را به سرعت قبل از من قرار داده و او را بر اسب و من احساس بسیار با اعتماد به نفس مانی را سوار او که در راه است. من احساس بسیار جامد مورد نیمه راه پایین خط. این احساس خوبی است."

خوش بینی بالا بود بعد از آن که Tiz قانون مشروع تاج سه گانه تهدید. کنتاکی دربی است که میله میله برای سپتامبر. 5 و Preakness Stakes است که برنامه ریزی شده برای اکتبر. 3.

"بارکلی دریافت نمی کند بسیاری از اسب ها و فرصت ها" Tiz قانون مالک جک Knowlton گفت: NBC. "اما زمانی که او آنها را می شود او می داند که چه باید بکنید."

عملکرد Dr پست نیز قابل توجه آن را به عنوان در آمد اسب مدرج مخاطرات اولین.

"او زد ، هیچ بهانه ای" سوارکار اسب دوانی شدن Irad Ortiz جونیور گفت: Dr پست. "او ضرب و شتم توسط یک اسب خوب بیش از حد. برنده یک اسب خوب, New York-تربیت و او فرار بزرگ. من اسب رو به بهبود است. او را تنها به حال سه مسابقه (رفتن به بلمونت). او فقط نیاز به کمی زمان بیشتری برای کشف چیزهایی."

ضربه بزنید و آن را به نفع خود به پایان رسید و 14 طول در پنجم. تنها Volante شد, ششم, به دنبال مدرن, Farmington, جاده, جلو چپ و دونده جنگل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب