هاریانا BJP MLA تست مثبت برای coronavirus

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 12:53:28 am اعضای خانواده از

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 12:53:28 am
haryana coroanvirus news update, haryana bjp legislature tests positive, haryana covid-19 cases, haryana positive cases, indian express news اعضای خانواده از دو بار MLA گفت که او تا به حال اجرا شده است و تب بالا به صورت گذشته 6-7 روز. (بازنمودی)

BJP قانونگذار در هاریانا آزمایش مثبت برای Covid-19 روز شنبه اول MLA استناد به قرارداد عفونت در دولت است که در گزارش 13,829 موارد مثبت است. Subhash Sudha این MLA از تهنسر در Kurukshetra منطقه بستری شد Gurgaon Medanta بیمارستان روز شنبه.

گورگان افسر ارشد پزشکی Virender Yadav تایید کرد که قانونگذار تحت درمان در واحد مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان.

اعضای خانواده از دو بار MLA گفت که او تا به حال اجرا شده است و تب بالا به صورت گذشته 6-7 روز. "چهار روز پیش خود نمونههای گرفته شده در Kurukshetra (برای Covid تست) اما این گزارش بازگشت منفی است. ما به ارمغان آورد او را به Medanta پس از او گله و شکایت از درد قفسه سینه" گفت: Sudha پسر Sahil.

با توجه به خانواده در Kurukshetra نمونه Sahil و Sudha را نیز گرفته شده اما آنها هم تا به حال آزمایش منفی است. در ضمن Kurukshetra افسر ارشد پزشکی دکتر Sukhbir سینگ گفت: آنها با دریافت اطلاعات از گورگان مقامات بهداشت با توجه قانونگذار را تاج آزمون. "ما در آغاز تلاش های ما طبق این روش در این گونه موارد," او اضافه شده است.

Sudha اعضای خانواده شده اند قرنطینه و یک تمرین بود برای ردیابی کسانی که با آنها قانونگذار ممکن است به تماس در طول چند روز گذشته گفت: منابع.

از مجموع 13,829 coronavirus موارد در هاریانا و 223 مرگ و میر, Kurukshetra منطقه 115 موارد با مرگ و میر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن