گجرات: سه نفر از زنان 'حمله' یکی دیگر از ادعا جادوگری دستگیر

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 26 سال 2020 8:07:05 pm به گفته پلیس Ranjanben دچ

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 26 سال 2020 8:07:05 pm
Women arrested on suspicion of being witches, women arrested for witchcraft, India news, Indian Express به گفته پلیس Ranjanben دچار شکستگی در دست خود را با توجه به اتهام حمله به. (بازنمودی تصویر)

سه زن دستگیر شدند از یک روستا در Valod Taluka تاپی در روز یکشنبه دو روز پس از آنها تجاوز 38 سال و گره خورده خود را به یک قطب برق ظن او یک "جادوگر".

به گفته پلیس متهم — Ratanben Rathod, Manuben Rathod و Teenaben Rathod — همه از Buhari روستا در Valod تاپی که گفته می شود حمله Ranjanben Rathod (38) از این روستا در تاریخ 24 ژوئیه.

به عنوان هر یک شاه تسلیم در Valod ایستگاه پلیس در روز یکشنبه سه متهم زنان به خانه رفت از Ranjanben و او را متهم تمرین جادوگری. سپس آنها گفته کوبید او را با میله های چوبی و او را به یک قطب برق در این روستا بود و او در نهایت نجات توسط فرزندان او.

"روز جمعه حدود 8.30 هستم Ratanben, Manuben و Teenaben آمد به خانه من و من را متهم به تمرین جادوگری. آنها گفتند که از آنجا که من یک جادوگر و به دلیل فعالیت های من, پسر Ratanben ملاقات با motorcylce حوادث است. زمانی که من رد ادعای خود آنها شروع به ضرب و شتم من با میله های چوبی کشیده من به یک قطب برق و دست من به آن است. بعد من و فرزندان مرا نجات" گفت: Ranjanben در شکایت به پلیس.

به گفته پلیس Ranjanben دچار شکستگی در دست خود را با توجه به اتهام حمله به. "پس از شاه تسلیم شد در صبح روز یکشنبه یک تیم پلیس به روستا رفت و بازداشت سه متهم کرده است. خود را Covid آزمون انجام خواهد شد قبل از رسمی بازداشت" گفت: یک افسر پلیس در Valod ایستگاه پلیس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب