گجرات: مردی که 'چاقو به مرگ' در جوناگاد دستگیر

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 6:29:18 am بر اساس یک شکایت زن برادر '

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 6:29:18 am
gujarat murder, gujarat crime, women stabbed by diamond polisher, diamond polisher arrested for stabbing women, indian express news بر اساس یک شکایت زن برادر 'A' بخش پلیس رزرو سانجی Goswami برای قتل است. (بازنمودی)

دو روز پس از او گفته چاقو به مرگ در روز روشن در جوناگاد شهر الماس پولیش از امرلی منطقه بود به طور رسمی دستگیر جوناگاد پلیس در روز چهارشنبه.

سانجی Goswami, الماس پولیش از Lathi شهر در منطقه امرلی دستگیر شد توسط 'A' بخش ایستگاه پلیس از جوناگاد شهر در شب سه شنبه پس از نتیجه خود Covid-19 تست بازگشت منفی است.

Goswami گفته به قتل زن با او ادعا کرد که توسعه یافته از ازدواج در GIDC Dolatpara منطقه در جوناگاد در ساعت 5 بعد از ظهر روز دوشنبه. پلیس گفت: این زن بود به خرید مواد غذایی که ضارب مواجه می شوند و با چاقو او را چندین بار قتل او را در نقطه ای.

"در حالی که او با چاقو زن یک سبزی فروش سعی در دخالت کند اما Goswami نگه داشته و او را در خلیج است. پس از کشتن زن او ایستاده بود در نزدیکی بدن خود را دارای حق اعمال چاقو در دست خود و گفتن تماشاچیان به او نزدیک و به جای درخواست از آنها به پلیس تماس بگیرید. پلیس sub-بازرس VR Chavda با عجله به نقطه با تیم خود را ساخته, انسان رها کردن چاقو او را و او را بازداشت" Jaydev Gosai در شارژ بازرس پلیس از 'A' بخش ایستگاه پلیس گفت: هند اکسپرس روز چهارشنبه.

Gosai گفت: هر دو قربانی و متهم شد ساکنان Lathi شهر در منطقه امرلی. "Goswami ادعا می کند او تا به حال توسعه یافته اضافی-زناشویی امر با زن حدود شش سال پیش در Lathi. زمانی که همسر او آمد به دانستن در مورد این امر او طلاق گرفته الماس پولیش. زن هم از شوهرش جدا شده و در حال بازگشت به خانه پدر و مادرش در Bagasara taluka از امرلی" از بازرس پلیس گفت:.

"در حالی که مشغول به کار در یک کارخانه در Bagasara زن در توسعه یک رابطه با یک مرد از اوتار پرادش و آنها در یک دادگاه.

زن و شوهر معطوف به جوناگاد و شروع به کار در یک scrapyard. اما Goswami شد miffed پس از آن زن او را ترک. پس از آمدن به می دانم که او در جوناگاد او به اینجا آمد و به قتل او" Gosai بیشتر گفت.

بر اساس یک شکایت زن برادر 'A' بخش پلیس رزرو Goswami برای قتل است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب