'بازی فیزیکی تر و سریع تر'

مربی سابق زنان هند تیم بسکتبال تامیکا ویلیامز و تاکید کرد که باید برای سرخپوستان به بهبود مهارت های خود را با

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399

مربی سابق زنان هند تیم بسکتبال تامیکا ویلیامز و تاکید کرد که باید برای سرخپوستان به بهبود مهارت های خود را با توجه به قدرت و سرعت برای تبدیل شدن به رقابتی تر در بالاترین سطح است.

تغییر زیادی

صحبت کردن در یک وبینار برگزار شده توسط هند بازیکنان بسکتبال انجمن ویلیامز سابق WNBA بازیکن که مربی هندی زنان تیم در بازی های آسیایی 2010 در گوانگجو گفت: "بازی خیلی تغییر کرده بیش از 10 سال گذشته است. آن است که فیزیکی تر و سریع تر با نمرات 70-80 هنجار از 50-60 امتیاز است."

"بنابراین یک منطقه که در آن زنان هند نیاز به تمرکز و بهتر است برای تبدیل شدن به قوی تر.

"زمانی که من در اینجا وجود دارد برخی از دلهره به کار بر روی هسته ای نقاط قوت و بلند کردن وزنه و قوی تر چرا که آنها نمی خواهند برای تبدیل شدن به بسیار عضلانی است. اما هنگامی که آنها متوجه آنچه در آن می توانید انجام دهید برای بازی های خود آن را تغییر داد."

مسیر

ویلیامز همچنین اضافه شده است که بیشتر زنان نیاز به رفتن را از طریق ما سیستم دانشگاه و به آرامی به ذخیره کردن پایه و اساس آموزش استعداد های محلی در سطح توده مردم و کمک به آنها را به مرحله بعدی.

سابق هند بازیکن Appoorva Muralinath که در حال حاضر دستیار زنان مربی در دین کالج ماساچوست گفت: "قدرت و مطبوع بخشی از این بازی چیزی است که ما در حال استفاده نمی شود اما این بخشی از بازی است.

"این نه تنها کمک به شما برای جلوگیری از آسیب و یا بهبود سریع تر از یک, اما آن را فراتر از آن می رود. آن است که نه فقط در مورد تبدیل شدن به بزرگ است.

"دانستن اینکه شما در حال قوی تر طول می کشد بازی خود را به سطح های مختلف می کند و شما را در خود باور است که شما می توانید در هر حریف."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب