"ما می خواهیم که قادر به پرداخت صورت حساب های ما': Northlanders بحث LGBTQIA حمایت در کار

"ما می خواهیم به کار ما می خواهم که قادر به پرداخت صورت حساب های ما" گفت: هیز از دلوت. یک حکم اخیر را حفظ شغل

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

"ما می خواهیم به کار ما می خواهم که قادر به پرداخت صورت حساب های ما" گفت: هیز از دلوت.

یک حکم اخیر را حفظ شغل آسان تر برای اعضای LGBTQIA جامعه است.

در ژوئن 15, دیوان عالی ایالات متحده تحویل داده تصمیم مهم است که ممنوعیت تبعیض از همجنسگرا به افراد در محل کار بر اساس جنسیت.

آن را تلخ و شیرین, اخبار می آید که هفته بعد از این که شروع آن همه فوت به علت بیماری کلیوی عوارض گفت: هیز.

Aimee استیونز, دیترویت, میشیگان بود و اخراج از کار او در یک مراسم تشییع جنازه در سال 2013 پس از او آمد به عنوان یک تراجنسیتی است. سال گذشته او طرح دعوی در دادگاه که اولین حقوق مدنی مورد مطرح شده توسط یک فرد همجنسگرا و شنیده توسط دیوان عالی کشور با توجه به اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا.

استفن درگذشت, on May 12.

"وجود دارد برخی از غم و اندوه به خاطر Aimee قادر نیست در اینجا به این پیروزی, این پیروزی گفت:" هیز.

هرگاه احکام و تغییرات به قانون هیز می شود سوالات از جامعه است.

او از بنیانگذاران ترانس به علاوه یک سازمان مردمی است که ارائه می دهد منابع اتصالات و هر چیزی فراجنسیتی و nonconforming مردمی نیاز در دوقلو بنادر و فراتر از آن.

مردم خوشحال هستند با این تصمیم دیوان عالی کشور اما همیشه وجود دارد برخی از تردید و احتیاط "از آنجا که ما دیده ایم تصمیمات آمد و به او گفت:" با توجه به 2019 واژگونی فراجنسیتی حقوق برای خدمت در ارتش است.

همچنین ماه گذشته حکم دادگاه عالی در مورد اشتغال و در آمد یک هفته پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت معکوس نما بهداشت حمایت (که بیش از LGBTQIA سازمان ها باید طرح دعوی در دادگاه).

"مردم در حال برنده شدن برخی از, از دست دادن برخی از" گفت: Linn Montavon. "مخلوط نعمت و احساسات مخلوط." Montavon به تازگی نقل مکان کرد و از دلوت به میلواکی و آنها شروع به عنوان یک ششم-کلاس معلم انگلیسی در این پاییز.

"من برطرف شد به می دانم که به من وارد اولین شغلی که من باید حمایت تضمین شده توسط قانون فدرال" گفتند.

یو پی اس و فراز زندگی از تصمیم گیری های اخیر خسته کننده هستند به Montavon, اما آنها به نام حاکم "با روشنایی ضعیف تابیدن از امید است."

این یک گام در مسیر درست گفت بلیک Sawle برتر.

او به اشتراک گذاشته است که در هنگام شروع یک کار جدید او تمایلی به "بیرون" خود را قبل از گرفتن احساس برای شرکت فرهنگ است. "من نمی بحث در مورد شوهر من حق دور مگر کسی که به طور خاص می پرسد."

Sawle گفت که او خوش شانس بوده است با فراگیر کارفرمایان اما اغلب وجود دارد ترس از عواقب و یا بدتر در جامعه است.

"مردم هنوز هم مورد آزار و اذیت. شما باید افراد جوان که وحشت زده به بیرون می آیند به دلیل وضعیت خانواده" Sawle گفت. "نفرت از جنایات هنوز هم یک چیز است."

در اواسط ماه ژوئن دو جوان سیاه, ترانس زنان به قتل رسیدند و زنان تغییر جنسیت از رنگ ها به طور منظم با اهداف خشونت.

این می افزاید: سوخت به آتش به ادامه حمایت از اعضای جامعه ما که در حاشیه هایس گفت. سیاه و قهوه ای اعضای جامعه هنوز رو سرسام آور و نامتناسب سطح از تبعیض و بی خانمانی و بیکاری خشونت هایس گفت.

وجود دارد همچنین نیاز به کار برای کسانی که در جامعه با معلولیت Montavon و هیز گفت.

مبارزه همچنان برای رسیدن به یک محل که در آن LGBTQIA آمریکایی به عدالت و برابری در مقایسه با cisgender جنس مخالف اعضای جامعه اضافه شده هیز. مردم علاقه مند در حال متحدان محلی می تواند رسیدن به سازمان های محلی ترانس Plus, Duluth, برتر, غرور, یا با هم برای جوانان نشان می دهد تا برای پیاده روی اهدا به سازمان و درگیر شدن در انجمن.

برخی از شرکت ها انجام سمینارها و آموزش در تنوع و شمول اما آن را به طور معمول توده هم نژاد و مذهب و گرایش جنسی و هویت جنسیتی. این می تواند مفید باشد به حفاری های عمیق و آموزش در این مناطق مختلف به طور جداگانه Sawle گفت.

همچنین مفید است برای پیدا کردن و تشویق بیشتر نمایندگی و پشتیبانی از ترانس و عجیب و غریب صدای, فیلم, کتاب و رسانه. "با دیدن این افراد به نمایندگی از خود مشابه دارای اهمیت به عنوان کسانی که قوانین و کسانی که سیاست" اضافه شده Montavon.

اطلاعات بیشتر:

facebook.com/DuluthSuperiorPride/

lssmn.org/services/youth/education/together-for-youth

transplus.org/

Sharale هانسن از دلوت همواره شاغل در مردسالار محل کار.

"من تا به حال به اثبات خودم و صادقانه آن چیزی که من دوست دارم را انجام دهد. من دوست دارم به مردم اثبات اشتباه" او گفت:.

هانسن و شریک زندگی خود را شروع به سعی کنید به کودکان و کار خود را به عنوان یک دانه بازرس وجود دارد که در محل کار برای مرخصی زایمان برای زوج لزبین تلاش برای باردار شدن.

"ما رانندگی به شهرستانها دو بار در ماه به انتخاب کنید تا نمونه. آن را بیش از حد بود."

در حالی که کارفرما او را در ارائه یک کار منصوب رابط آن را دشوار است با توجه به فاصله و کارفرمایان نا آشنا بودن با چالش هایی از این فرایند است.

هانسن قرار داده و او را متوجه.

او یک مدافع از "مرخصی زایمان برای دگرباشان جنسی."

این معمول است برای کارفرمایان را درک نمی کنند. "این خیلی سخت تر از جنس مخالف ارتباط," او گفت:.

پرسید چه ممکن است کمک به LGBTQIA جامعه در محل کار به دنبال به جلو هانسن پیشنهادی کارفرمایان باید یک طرح و یا یک دستورالعمل رسمی مانند یک کتاب است که اسناد یک فرایند فراگیر است که مناسب تنظيم خانواده.

هانسن تغییر او تمرکز به گسترش خانواده خود را با شریک زندگی خود را, اما در کار بعدی او قصد دارد به "درست و صادقانه است."

او گفت: در گذشته او همیشه احساس می کردم که او مخفی شده بود و در معرض ممکن است منجر به فسخ.

هانسن مثبت است در مورد حکم دادگاه عالی که می گوید: 1964 حقوق مدنی قانون ممنوعیت تبعیض و نژاد و مذهب و جنسیت در محیط کار به گسترش LGBTQIA جامعه است.

"من امیدوارم که آن را چوب و ما همچنان به حرکت رو به جلو" هانسن گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن