در شکار برای 'Anamika Shuklas' دو نفر از کسانی که برگزار می شود به اشتراک گذاشتن یک داستان: فقر تمایل برای دولت کار

نوشته شده توسط Asad Rehman | لکنو | به روز شده: 15 ژوئن 2020 7:19:43 am Mahipal Jatav پدر Supriya ی

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
نوشته شده توسط Asad Rehman | لکنو | به روز شده: 15 ژوئن 2020 7:19:43 am
In UP hunt for ‘Anamika Shuklas’, two of those held share one story: Poverty, desire for govt job Mahipal Jatav پدر Supriya یکی از این دو برگزار شد برای نما به عنوان Anamika Shukla

به عنوان پلیس به دنبال چندین 'Anamika Shuklas' که استخدام به عنوان معلم در Kasturba گاندی Balika Vidyalayas (KGBVs) در سراسر اوتار پرادش با استفاده از تقلب در اسناد و مدارک دو نفر از کسانی که آنها را دستگیر کرده اند در یک چیز مشترک هستند: هر دوی آنها از جان گذشته برای یک کار.

Supriya Jatav, 22, تنها فارغ التحصیل در خانواده او در حالی که آنیتا Devi, 35, تا به حال شده است در تلاش برای بالا بردن او شش سال پس از مرگ شوهرش. در روز یکشنبه پلیس بازداشت سومین زن Babli Yadav که مطرح شده به عنوان Anamika Shukla. آنها در حال جمع آوری اطلاعات در مورد او از جمله ادعای او را که او sister-in-law, Sarita Yadav حال کردم KGBV ارسال بیش از حد به عنوان Anamika Shukla.

در ضمن واقعی Anamika Shukla از گندا که مقالات بودند جعلی هرگز پیوست وظیفه در KGBV که در آن او استخدام شد به عنوان او تا به حال فقط تحویل یک کودک است. او در حال حاضر شمارش در یک مدرسه خصوصی برای حمایت از خانواده اش.

بخوانید| Anamika Shukla تقلب ردیف: اسناد و مدارک از تمام معلمان مدرسه به بررسی STF به پروب بزرگتر nexus

تا پلیس ایجاد کرده است که اسناد و مدارک از Anamika Shukla از گندا شده بود مورد استفاده در مدارس سراسر نه منطقه. در سه ولسوالی منصوب 'Anamika Shukla' ملحق نشده و یا باقی مانده وجود ندارد اما در شش آنها انجام داد.

Supriya Jatav

یک کارگر, Supriya پدر Mahipal Jatav می گوید: خانواده متعلق به Kaimganj در جیس منطقه قرار داده و همه چیز را به او آموزش و پرورش است. Supriya است بزرگتر از چهار خواهر و برادر. "او تنها به مطالعه بسیار او بسیار سخت" Jatav می گوید.

اما پس از فارغ التحصیلی از کالج دولتی در جیس, Supriya نگه داشته و انتظار برای یک کار.

در اوایل 2018, Pushpendra گزارش با نزدیک شدن خانواده است. "این یک رویا به حقیقت می پیوندند, یک معلم کار محترم است و می گوید:" Jatav.

متقاضیان نیاز به یک B. Ed درجه و به پاک معلمان واجد شرایط آزمون برای KGBV ارسال درآمد 22,000 تومان در ماه است.

Jatav می گوید: آنها توافق کردند به Pushpendra تومان 1.5 لاخ برای مقالات. "او در زمان 50,000 تومان با تومان 1 لاخ به هفته آینده موکول شد. من به فروش می رسد یکی از ما دو گاومیش."

Pushpendra گزارش به آنها گفت: "برای یک سال Supriya خواهد کار به عنوان Anamika Shukla و پس از آن او می تواند به عنوان کار خودش است."

در ماه آگوست 2018, Supriya استخدام شد در KGBV در کسگنج.

خواندن| استخدام 69,000 معلمان: تا دادگاه آسانسور اقامت سفارش

در ژوئن 6, Supriya دستگیر شد هنگامی که او آمد به مدرسه به استعفا و جمع آوری حق عضویت. ASP Pavitra کومار Tripathi گفت: "پس از گزارش رسانه ها در مورد سر و صدا او توصیه Pushpendra به استعفا."

Tripathi گفت که Supriya به نام Pushpendra و Jaswant که پلیس به اعتقاد طراحان اصلی.

"برادران می دانستم که کسی که می دانستند Supriya خانواده و این است که چگونه با آنها تماس گرفته است."
کسگنج اساسی Shiksha Adhikari (BSA) Anjali Agarwal گفت: Supriya یک معلم خوب بود. "ما همیشه دریافت گزارش های مثبت در مورد او."

آنیتا Devi

پدر و مادر تنها پس از درگذشت شوهرش در یک تصادف در سال 2017, آنیتا شده بود در مواجهه با مشکلات مالی.
Pushpendra گفته می شود با نزدیک شدن او در یک اتوبوس توقف در مینپوری که در آن او زندگی می کند ارائه به او یک کار در یک KGBV در Ambedkarnagar. آنیتا به پلیس گفت که در حالی که او را نمی دانند Pushpendra او موافقت کرد به عنوان او ناامید بود.

او پیوست KGBV در Alapur, Ambedkarnagar در مارس 2019.

آنیتا دستگیر شد در ژوئن 12. Ambedkarnagar SP Alok Priyadarshi گفت: "Pushpendra کردم یک حساب کاربری باز در نام او. این حقوق را به حساب و او را به آنیتا دوی 10 ، 000 تومان از 22,000 تومان حقوق و دستمزد."

Anamika Shukla

ساکن گندا, 27-year-old Shukla می گوید او را به دانستن از طریق رسانه ها که نام او را در یک قرار ملاقات اومدی. در ژوئن 9, او رفت و به گندا BSA Indrajit Prajapati به دفتر او ارسال اصل اسناد و تسلیم پلیس شکایت.

شوهرش Durgesh گفت: هند اکسپرس که Anamika می خواست برای پیوستن به IAS یا IPS. اما پس از ازدواج در سال 2017 و اولین فرزند او داد تا آن جاه طلبی و تصمیم گرفت برای یک کار به عنوان یک معلم. خانواده نیاز به پول به عنوان Durgesh بیکار است.

زمانی که این پیشنهاد را برای یک معلم علم را در گندا KGBV هر چند Shukla نمی تواند به نظر می رسد برای مشاوره به عنوان او تا به حال فقط او کودک دوم. "در روز جمعه او کردم یک وقت نامه ای از یک مدرسه خصوصی" Durgesh گفت.
BSA Prajapati گفت که او تا به حال بررسی اسناد و مدارک Shukla ارسال شده در ژوئن 9. "آنها واقعی هستند."
Pushpendra Jaswant

این نخستین بار نیست که دو برادر — Pushpendra, 33, و Jaswant, 42 – بومی مینپوری ممکن است کشیده هویت جعلی در یک مدرسه دولت.

با توجه به کسگنج ASP Tripathi Jaswant مشغول به کار بود به عنوان یک مدیر در یک مدرسه دولت در قنوج پس از 2015 به عنوان "Vibhav کومار' نقاشی 55,000 تومان. پلیس فکر نمی کنم کسی با نام Vibhav کومار وجود دارد.

در حالی که Jaswant برگزار شد در ژوئن 8, Pushpendra است absconding. ASP Tripathi گفت: "به نظر می رسد Pushpendra و Jaswant کردم بیش از 20 معلمان استخدام".

صحبت کردن در مورد روز یکشنبه از دستگیری Bijauli منطقه در شهر علیگر SP (جرم) Arvind Kumar گفت Babli Yadav که حدود 30 شد و کار به عنوان 'Anamika Shukla' در KGBV در یک روستا در علیگر از اکتبر 2019. "او به نام Ballu Yadav Rajbeti و Pushpendra به عنوان داشتن آماده جعلی مقالات به او KGBV ارسال, برای, تومان 3 لاخ."

اهل کانپور Dehat, Babli دو ساله پسر. پلیس گفت: آنها چک کردن ادعای خود در مورد خواهر در قانون Sarita داشتن یک کار مشابه در Prayagraj.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب