دولت برای اعزام هلیکوپتر به اسپری آفت کش ها برای بررسی ملخ

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 6:50:06 am دولت قبلی با استفاده

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 6:50:06 am
Locust attack, locust swarm, Delhi news, Gurgaon news, Indian express news دولت قبلی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای کنترل ملخ swarms. آن را آموخته است که وزارت مشغول کرده بود پنج شرکت به ارائه خدمات از هواپیماهای بدون سرنشین.

پس از استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای کنترل ملخ دولت را اعزام هلیکوپتر به صورت هوایی پاشش از آفت کش ها برای جلوگیری از گسترش swarms.

با توجه به منابع اتحادیه کشاورزی وزیر نارندرا سینگ تومار خواهد پرچم یک هلیکوپتر با اسپری تجهیزات از یک helipad تسهیلات در گریتر نیدا در اوتار پرادش در روز سه شنبه. "هلیکوپتر پرواز خواهد کرد برای نیروی هوایی ایستگاه در Uttarlai, برمر که در آن از آن خواهد شد مستقر و از آنجا مستقر خواهد شد برای کنترل ملخ در مناطق بیابانی برمر Jaisalmer Bikaner جودپور و ناگور طبق پروتکل" به گفته یک منبع.

"هلیکوپتر شرکت M/s. Malhotra, هلیکوپتر نهایی شده برای انجام یک عملیات آزمایشی با بل 206-B3 هلیکوپتر داشتن آفت کش با ظرفیت حمل 250 لیتر در یک سفر که می تواند پوشش 25-50-هکتار منطقه در یک پرواز. ارزش کل قرارداد حدود Rs 1.25 کرور برای تضمین حداقل 100 ساعت در 60 روز است و انگیزه ای بند 10 تومان لاخ."

دولت قبلی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای کنترل ملخ swarms. آن را آموخته است که وزارت مشغول کرده بود پنج شرکت به ارائه خدمات از هواپیماهای بدون سرنشین. "تا به حال 12 هواپیماهای بدون سرنشین مستقر شده اند برای کنترل ملخ در Jaisalmer برمر جودپور بیکانر و ناگور گفت:" یک منبع. "هند تبدیل شده است برای اولین بار در کشور با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای کنترل ملخ. مقدار کل تحریم برای استقرار هواپیماهای بدون سرنشین تومان است 1.2 کرور روپیه برای یک دوره 30 روز" منبع اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب