دولت مسائل مربوط به پردازش داده ها قوانین برای Aarogya Setu می افزاید: زندان در نقض

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در مارس 11, 2020 11:01:04 pm این Aarogya Setu برنامه ساخته شده اجبار

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در مارس 11, 2020 11:01:04 pm
Only one in six positive cases has Aarogya Setu app این Aarogya Setu برنامه ساخته شده اجباری در COVID-19 مهار مناطق. (اکسپرس عکس: Sneha Saha)

دولت روز دوشنبه با صدور مجموعه ای از دستورالعمل ها را به دنبال داشته باشد برای پردازش داده ها از Aarogya Setu کاربران برنامه و اضافه شدن چند بند است که ممکن است منجر به حبس از افراد را به جرم نقض هنجارهای خاصی.

قوانین جدید منع ذخیره سازی اطلاعات فراتر از 180 روز و فعال کردن افراد به دنبال حذف داده های خود را از دولت Aarogya Setu مربوط به ثبت ظرف 30 روز از افزایش درخواست. جدید هنجارهای اجازه می دهد تا مجموعه ای از تنها جمعیتی تماس خود ارزیابی و داده های مکان از افراد آلوده به ویروس coronavirus و یا کسانی که در تماس با فرد آلوده.

"مقدار زیادی از کار انجام شده است بیش از حفظ حریم خصوصی داده ها. خوب سیاست حفظ حریم خصوصی ساخته شده است برای اطمینان حاصل شود که اطلاعات شخصی از مردم سوء استفاده" وزارت الکترونیک و IT (MeitY) وزیر آجی Prakash Sawhney به خبرنگاران گفت:.

تا تاریخ 9.8 کرور مردم دانلود کرده Aarogya Setu برنامه. برنامه هشدار کاربران آن اگر آنها در تماس نزدیک با هر فرد آلوده.

این Aarogya Setu برنامه ساخته شده اجباری در COVID-19 مهار مناطق.

دستورالعمل ذخیره کردن روش دست زدن به داده ها توسط سازمان های مختلف درگیر در کنترل گسترش این بیماری همه گیر. این داده ها همچنین می تواند به اشتراک گذاشته شده با دانشگاه ها برای مقاصد پژوهشی تنها پس از delinking جزئیات است که می تواند شناسایی افراد با استفاده از این برنامه است. "هر گونه تخلف از این جهت ممکن است منجر به مجازات به عنوان در هر بخش 51 تا 60 از مدیریت بحران, قانون 2005 و سایر مقررات قانونی به عنوان ممکن است قابل اجرا," پروتکل گفت.

مجازات جملات, تحت, مدیریت بحران, قانون مقررات برای زندان برای مقامات.

Sawhney گفت که مهم ترین عملکرد جریان داده ها از نرم افزار به بخش های مختلف که در آن تاکید زیادی گذاشته شده است در حریم خصوصی افراد است. "نرم افزار به کاربران داده می شود و دستگاه id استفاده شده است که برای پردازش اطلاعات مختلف و توابع. فرد تماس استفاده می شود تنها برای هشدار به کاربر" او گفت:.

این برنامه در دسترس است بر روی آندروید iOS اپل و JioPhone. دولت نیز با صدور یک شماره تلفن رایگان 1921 برای کسانی که لازم نیست که گوشی های هوشمند است.

"کمتر از 13,000 کاربران Aarogya Setu یافت شده اند COVID مثبت اما با توجه به کمک این حدود 1.4 لاخ ترسیم شد و هشدار داده که در تماس نزدیک با فرد آلوده. ما با ارائه این اطلاعات به بررسی یک منطقه از تبدیل شدن به یک کانون. حفظ حریم خصوصی است که یک جنبه مهم از Aarogya Setu" Sawhney گفت.

گروه های مدافع گفته اند که دولت این است که با استفاده از Aarogya Setu برای توده نظارت به خصوص در صورت عدم وجود هر گونه قانون در سراسر حریم خصوصی. "پروتکل صادر شده است به پل شکاف حقوقی و به آدرس های مربوط به حریم خصوصی" یک MeitY رسمی گفت.
Sawhney گفت که داده های غیر آلوده به فرد حذف شده از Aarogya Setu برنامه در 30 روز و 45 روز در مورد آزمون و 60 روز اگر یک فرد تحت درمان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن