Patwari استخدام: تمام سوالات کپی شده از امتحانات قبلی اما هیچ بازی ناپاک می یابد CBI

نوشته شده توسط Gagandeep سینگ Dhillon | Shimla | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 9:56:27 pm معاینه

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399
نوشته شده توسط Gagandeep سینگ Dhillon | Shimla | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 9:56:27 pm
معاینه برای پر کردن 1,195 پست از patwaris برگزار شد در تاریخ 17 نوامبر سال گذشته است.

تمام سوالات از patwari آزمون استخدام برگزار شده توسط هیماچال پرادش دولت در سال گذشته بودند "کپی" از قبلا برگزار معلم واجد شرایط آزمون (TET) ورودی امتحانات برگزار شده در سال های مختلف وجود دارد اما در بازی ناپاک در تنظیم مقاله CBI اطلاع هیماچال پرادش دادگاه عالی.

پس از ارائه ابتکارات تحقیق گزارش دادگاه عالی در هفته گذشته را رد کرد و حکم دادخواست که به چالش کشیده استخدام ادعا بی نظمی. این حکم در دسترس ساخته شده سه شنبه.

با توجه به حکم اتهامات بی نظمی در آزمون نمی تواند تاسیس شود اما دادگاه کارگردانی کرده است دولت تمام ادارات دولتی و یا سازمان های که انجام استخدام امتحانات به تهیه بانک سوال خود را به اطمینان حاصل شود "ارزیابی جامع" و "کاهش احتمال تکرار سوالات".

معاینه برای پر کردن 1,195 پست از patwaris برگزار شد در تاریخ 17 نوامبر سال گذشته است. بیش از 3 نامزد lakh ابزار امتحان است. بعدها برخی از نامزدهای ناموفق با نزدیک شدن دادگاه وی از سوی مامورین که 45 از 100 سوال تکرار شد از قبلا برگزار junior آموزش های پایه (JBT) امتحانات. دادخواهان همچنین ادعا, در میان چیزهای دیگر است که برخی از نامزدها از دست رفته خود را امتحان پس از اختصاص یک اشتباه مرکز رول تعداد صادر شده به دو نامزد در یک مورد نامزدها در یک مرکز در Dharamshala داده شده پاسخ-ورق با 30 دقیقه تاخیر و چاقوکشی در یک مرکز در Dheera در Palampur.

دولت معتقد بود که مدیر پرونده زمین انجام آزمون در یک "عادلانه و شفاف" و هیچ اشتباه و تخصیص مراکز اما برخی از نامزدها اشتباه یک مرکز در Arla در Nagrota Bagwan برای یک مرکز در Arla در Palampur. دو نامزد بودند سهوا اختصاص داده شده همان رول تعدادی از دولت گفت: اما اشتباه بود و به موقع تصحیح و داوطلبان پس از آن به نظر می رسد در آزمون تحت تجدید نظر رول اعداد. دولت را تکذیب کرد که تاخیر در شروع آزمون در مرکز و در مورد چاقوکشی در Dheera آن گفت که 275 نامزد فرار از مرکز دور گرفتن OMR ورق و پس از آن یک شاه ثبت شد. این حادثه داشتند و "برهم زدن شفافیت و منصفانه بودن روند استخدام" آن را گفت.

مدیر اسناد زمین اعتراف کرد که 43 سوال تکرار شد از قبلی TET (دیپلم ابتدایی Educatoin/Junior آموزش های پایه) امتحانات و پس از آن دادگاه در ماه ژانویه به کارگردانی نوبت به پرس و جو به این روند است.

بررسی آژانس در گزارش خود گفته است که تمام 100 پرسش در واقع تکرار شده اما "هیچ malafide قصد در بخشی از مقامات درگیر در تنظیم این مقاله سوال" تاسیس شد. صرف این واقعیت که برخی از نامزدها به حال به نظر می رسد در TET زودتر نیست "خودگذشتگی" استخدام ویژه هنگامی که وجود دارد هیچ اتهام و یا گزارش از نشت سوال, مقاله, دادگاه مشاهده شده است. نیز وجود دارد هیچ گزارش از هر نقطه در مورد استفاده از وسایل ناعادلانه و یا توده کپی دادگاه گفت.

دادگاه مشاهده می شود که وجود دارد هیچ بانک سوال موجود با مدیر ثبت زمین و نه هیچ یک از کارشناسان deputed به راه اندازی این سوال و مقاله. خلاصی از این طومار آن را کارگردانی استخدام مقامات در دولت برای آماده سازی خود را زیر سوال بانک ها برای آینده امتحانات.

یک دور به BJP

مخالفت کنگره قبلا مطرح شده این موضوع در Vidhan Sabha برای ضربه زدن به بی جی پی برای اتهام بی نظمی. پس از درخواست اخراج آخرین چهارشنبه BJP دولت بود سریع به موضوع اظهارات نخوری مخالفان برای "بالا بردن غیر ضروری رنگ و گریه" بیش از ماده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن